Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 963
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Siden tbc nå har gått over fra f&f alpha til closed beta er det sikkert flere som har fått key, så om du spiller beta på pvp serveren og er alliance ta deg en tur innom nff kanalen!
btw åssen kunne man få key? ^^
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse
btw åssen kunne man få key? ^^
Vis hele sitatet...
Fikk key i starten av friends and family alpha fra en som jobber for blizz, i closed beta fikk flere guilds 25 keys hver pluss en del har fått via diverse pvp/screenshot konkurranser.
Etse, det er noen i guilden vår som er beta testere^^

Men er alle muligheter for å få key til betaen over nu, eller blir det flere muligheter?
Tror det blir noen fler sjanser, håper det ihvertfall, en i familien sitter å nerder TBC hele dagen :P
noen som vet om det blir noen Open beta? =)
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Tviler sterkt på det, i og med at de skal gi ut TBC før jul.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Turbo, de har flere ganger uttalt at det skal komme i november. Så jeg går spent å venter på utsettelsen
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Trådstarter
Sitat av Antim0n
Turbo, de har flere ganger uttalt at det skal komme i november. Så jeg går spent å venter på utsettelsen
Vis hele sitatet...
De har ikke sagt noe om november, de har sagt late Q4.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Men det vil naturligvis bli før jul en gang, i og med at de vil tjene penger.
Det er ikke garantert før jul. Blizzard tjener fett uansett årstid. Sist jeg hørte fra Vivendi (de som gir ut blizzard-stæsj i norge) sa de 15. Desember. Men Jeg setter penger på at det er før året er omme.
Gief beta key:P kunne gjort mye for det
blizzard tjener 500 millioner NOK i måneden... skulle gjerne jobbet i ledelsen der.