Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 748
Hei,
For noen år tilbake hadde jeg et spill som hette 101 games eller 1001 games. På disken fantes det mange spill som jeg har lyst til å finne tilbake til, men det er et spill som står høyere på listen. Spille var noe alla street fighter (mulig spille het det også). Forskjellige personer og krefter. En var ninja (kastet knivblader en og en og flere av gangen, kunne kopiere seg selv, en kastet noen blå kraft kuler, snurre i lufta mens han sparket, en kaste flamme kuler, pustet flammer og når han løp kom det flammer etter ham. Items falt hele tiden fra luften, det kunne være cola flasker (noen ga liv, mana), kniver, balltre, baller, esker osv.

Mens man spillte spillet fikk man HELE tiden opp trege taster knappen..

Noen som kjenner igjen dette?
På forhånd takk!
Streetighter online du tenker på ?
Kom faktisk på rank 1 en liten periode for maaaange år siden
Trådstarter
31 3
Sitat av haakz Vis innlegg
Streetighter online du tenker på ?
Kom faktisk på rank 1 en liten periode for maaaange år siden
Vis hele sitatet...
hm, du har ikke noe bilde av spillet? bare in game elr noe sånt.

Det var barn som slåss når jeg tenker meg om!

Sitat av zzimen Vis innlegg
Hei,
For noen år tilbake hadde jeg et spill som hette 101 games eller 1001 games. På disken fantes det mange spill som jeg har lyst til å finne tilbake til, men det er et spill som står høyere på listen. Spille var noe alla street fighter (mulig spille het det også). Forskjellige personer og krefter. En var ninja (kastet knivblader en og en og flere av gangen, kunne kopiere seg selv, en kastet noen blå kraft kuler, snurre i lufta mens han sparket, en kaste flamme kuler, pustet flammer og når han løp kom det flammer etter ham. Items falt hele tiden fra luften, det kunne være cola flasker (noen ga liv, mana), kniver, balltre, baller, esker osv.

Mens man spillte spillet fikk man HELE tiden opp trege taster knappen..

Noen som kjenner igjen dette?
På forhånd takk!
Vis hele sitatet...
Det var barn som slåss!
Little fighter 2
Trådstarter
31 3
Sitat av Nabbkake Vis innlegg
Little fighter 2
Vis hele sitatet...
TUUUSEN TAKK!