Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 5098
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Quientapin har vært mye nevnt her i det siste for søvn. Jeg lurer på dere som bruker det for søvn relativt fast, hvilke sideeffekter får dere? Blir dere hangover? Hvilken dosering bruker dere for søvn, hvor raskt etter inntak merker dere effekten, og etter hvor kort/langt bruk øker toleransen og dosen må økes?

Ble skeptisk til bruken legen min foreslår for meg etter å ha lest advarsler her om
{Limt inn tekst fra annen tråd} : "kramper i bena, diabetes, tardive dyskinesier, plutselig død etc. Vanlig å legge på seg 20-40 kilo etter et år på seroquel. Stoffet er helt sykt, men likevel får man det kastet etter seg i rehab, fengsel, av fastlegen og ellers i samfunnet. Jeg tror produsenten av seroquel har blitt saksøkt over 25000 ganger pga ting som dette."

Det blir rost som et godt alternativ til sovemiddel av legen min siden det ikke er vanedannende men det kan vel ikke være så bra å ta fast? Ønsker andres erfaringer med dette og evn tips om annet bedre alternativ.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig får jeg kraftig rls(kramper i bena) ved så lite som 25mg.
Grunnen til at det blir "kastet etter deg" er at det er et C-preparat uten misbrukepotensial så legen har sitt på det rene.

Personlig holder jeg meg til zopiclone/zolpidem, som faktisk markedsføres som sovemedisin, ikke antipsykotika.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har brukt Seroquel i over 10 år. Effekten inntreffer etter 20 minutter i starten, og noe lengre når mann er tolerant. Bieffektene i starten var restless legs, vektoppgang, døsighet og kraftig hangover. Jeg bruker alt mellom 25mg til 100mg hver kveld mtp hvor sliten jeg er. Etter 6mnd med daglig bruk hadde jeg vektoppgang som eneste bieffekt. Jeg har brukt alt av benzodiazepiner/z-hypnotika mot søvn også (resept), men det ender alltid i overforbruk og misbruk. Jeg er tidligere rusmisbruker og har vært meget avhengig av Apodorm, Valium og Imovane. Jeg meget kjent med abstinensene av disse medisinene ved seponering. Så jeg sverger til Seroquel som sovemiddel, siden misbrukspotensialet er lik null. Jeg er enig i at mann får kastet Seroquel etter seg under en lav sko, men jeg skjønner det på en måte også. Tradisjonelle sovemidler(z-hypnotika og benzodiazepiner) blir mann i større grad mer fysisk og psykisk avhengig av enn Seroquel eller annen antipsykotika. Alt er selvfølgelig veldig invidulelt når det kommer til effekt og bieffekt.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Klokka er straks 05 og jeg er fortsatt ikke rolig og trøtt nok men liggi i senga ca 4,5 time. Tatt 50mg quietapine ca kl 00.30 og merker ingenting. Har brukt medisinen en ukes tid og ble veldig kjapt døsig og hypnotisert i søvn av 25mg de første nettene. Kan det være riktig at toleranse øker så kjapt? Sover som en stein når jeg først sovner og blir hangover, drømmer mye, men ellers ingen bieffekter enda. Kompis sier man får kulemage av dem.

Får desverre ikke zoplikone som Høflig Snømus skriver om, pga avhengighetsfaren.
Føler det er sketchy å ta antipsykotika og følte meg direkte rar i hjernen de første dagene. Men noe må jeg ha for søvn.

Takk for din erfaring Subtropisk Helhest, stoppet vektøkningen på deg etter oppstartsfase, og fikk du vannmelon hode (hører det er en ting på antipsykotika) eller var det mer en kroppslig vektøkning du opplevde? Bruker du medisinene hver dag/nesten hver dag eller bare innimellom?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjipt.. For meg er det viktig å ta de til samme tidspunkt hver dag, da har de best effekt på meg. Vekten har stabilisert seg ja, kroppslig oppgang. Jeg bruker medisinen hver eneste kveld. Toleransen øker kjapt ja, men ikke forvent at du skal bli slått ut sånn som da du begynte på de. Å unngå mobil og blåskjermer når du legger deg, helst en time før. ��
Jeg blir fryktelig engstelig av seroquel. Føler meg ensom og redd og mister evnen til å tenke kreativt.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukt 50mg for søvn nesten hver dag i 2 år. Får ingen hangover, ikke gått opp i vekt, ingen merkbare bieffekter. Pleier å sovne ila 1 time etter inntak. Hender jeg sovner fint uten dem og.
Jeg gikk på det i 1 til 2 uker for noen år siden. Men sluttet pga bieffekter. Fikk "støt" i hodet, som kraftig hodepine uten smerte, kun press. Ble sykt slapp og sedert på en ubehagelig måte.. Slet med å henge med i samtaler til tider, da alt bare var tungt og slitsomt.
Kjenner mange som har positive erfaringer med quetapin, men det er absolutt ikke for meg.

Støtene i hodet kom faktisk tilbake hver gang jeg røyket cannabis i flere mnd etterpå. Meget slitsomt.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntes det er dumt og unødvendig at noen skremmer folk som kanskje hadde hatt veldig godt av denne medisinen med påstander som plutselig død osv. Det er ikke dokumentert. Hvis det hadde vært tilfelle ville den ikke vært tilgjengelig her. For mange er det en god medisin uten så mye bivirkninger. Jeg har stått på 600 mg i flere år uten noe særlig ubehag.
Du hører som regel bare om de negative erfaringene.
Står selv på 800mg / døgnet. Har lang erfaring med Quetiapin både i doseringer fra 25mg Instant Release formula for søvn og Depot tabletter fra 50mg og opp til 150mg for Paranoid Schizofreni.
Det jeg opplever av bivirkninger er munntørrhet, tett nese, rennende nese, Akatisi, (syk trang til og bevege seg) manifesterer seg som rastløshet og vanskelig for å sitte stille.
Lett forhøyet blodtrykk, lavt stoffskifte, noe forhøyet blodsukker rundt doseringstid, økt appetitt pga av dette. Somnolens, livlige drømmer. Hjertebank, stort sett ifbm dose økning.
Holder ellers både vekten og formen og ifg leger og psykiatrisk personell er alle blodverdier innenfor normalen.

Det som igjen bekymrer meg er at Militære Vetaraner som dør etter de kommer hjem fra krigen som følge av #Serokill.
Bare gjør litt research på temaet så begynner mørketallene og vokse. Se for eksempel på hvor lett AstraZeneca, selskapet bak medisninen fikk det godkjent på det Amerikanske markedet. Og hvor lite som skal til før preparater faktisk blir godkjent.
Søvnighet/døsighet kan være en bivirkning av Seroquel/quietapin, er derimot ikke alle som opplever det og effekten er veldig dårlig dokumentert.

Anbefaler faktisk å lese disse.
https://relis.no/multimedia/350/Kvetiapin59
https://tidsskriftet.no/2019/09/kron...en-sovemedisin
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syntes det er dumt og unødvendig at noen skremmer folk som kanskje hadde hatt veldig godt av denne medisinen med påstander som plutselig død osv. Det er ikke dokumentert. Hvis det hadde vært tilfelle ville den ikke vært tilgjengelig her. For mange er det en god medisin uten så mye bivirkninger. Jeg har stått på 600 mg i flere år uten noe særlig ubehag.
Du hører som regel bare om de negative erfaringene.
Vis hele sitatet...
Dette er vel dosering for psykosetilstander? Vet medisinen er til god nytte for det formålet. Glad for å høre medisinen hjelper deg.x Men ønsket erfaringer fra folk uten psykosetilstander eller schizofreni som har fått det for søvn.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spongenova Vis innlegg
Står selv på 800mg / døgnet. Har lang erfaring med Quetiapin både i doseringer fra 25mg Instant Release formula for søvn og Depot tabletter fra 50mg og opp til 150mg for Paranoid Schizofreni.
Det jeg opplever av bivirkninger er munntørrhet, tett nese, rennende nese, Akatisi, (syk trang til og bevege seg) manifesterer seg som rastløshet og vanskelig for å sitte stille.
Lett forhøyet blodtrykk, lavt stoffskifte, noe forhøyet blodsukker rundt doseringstid, økt appetitt pga av dette. Somnolens, livlige drømmer. Hjertebank, stort sett ifbm dose økning.
Holder ellers både vekten og formen og ifg leger og psykiatrisk personell er alle blodverdier innenfor normalen.

Det som igjen bekymrer meg er at Militære Vetaraner som dør etter de kommer hjem fra krigen som følge av #Serokill.
Bare gjør litt research på temaet så begynner mørketallene og vokse. Se for eksempel på hvor lett AstraZeneca, selskapet bak medisninen fikk det godkjent på det Amerikanske markedet. Og hvor lite som skal til før preparater faktisk blir godkjent.
Vis hele sitatet...
Dette kan da komme av mange andre ting enn bivirkninger fra Seroquel...
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er vel dosering for psykosetilstander? Vet medisinen er til god nytte for det formålet. Glad for å høre medisinen hjelper deg.x Men ønsket erfaringer fra folk uten psykosetilstander eller schizofreni som har fått det for søvn.
Vis hele sitatet...
Stemmer.
Men «plutselig død» vil vell da gjelde for alle uansett...
Brukte det tidligere pga søvn, men selv om jeg sov lenger var kvaliteyen på søvnen ymse, det forværra ADHD-symptomene og jeg la på meg noen få kg. Slutta for et år siden og ikke angra. Det bør ikke brukes for søvn, da er f.eks Vallergan ved regelmessig bruk betydelig tryggere og gir langt færre bivirkninger. Ved schizofreni og bipolar lidelse kan det dog være en god medisin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette kan da komme av mange andre ting enn bivirkninger fra Seroquel...
Vis hele sitatet...
Jeg mener selv å huske å ha lest det i arket som fulgte med pakken for noen år siden. Men når jeg leste over den igjen nå, så fant jeg det ikke igjen.. Merkelig, spessielt når flere påpeker å ha lest det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vurderer å kjøpe et glass 100 rivo. Er nervøs og reaktiv, så trenger dette for medisinske grunner. Er det noen insignia på glasset som kan indikere at jeg får ekte vare?
Takknemlig for svar.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merker flere bivirkninger av seroquel. Får det av både depot 50 mg og om jeg tar ordinær 25 mg og oppmot 75 mg.
Det aller største problemet er at jeg mister fullstendig magemål. Blir aldri mett om jeg tar seroquel. Det er en helt syk følelse for det blir så mye mer enn akkurat det å ikke bli mett. Det blir en slags nær sykelig trang til å spise langt mer enn normalt og det er veldig vanskelig å holde igjen. Spiser du 3 brødskiver til et måltid normalt, så blir det kanskje 6 eller 8 skiver på seroquel. Pluss snacks og godterier som jeg normalt aldri kjøper eller har i hus. Noen dager på seroquel så blir skapene fulle av snacks. Og det står skåler med snacks og smågodt på bordet. Siden jeg ikke klarer å kontrollere meg så kommer det vektoppgang. Har hørt at andre som ikke får spisekikk likevel går opp i vekt, så kanskje gjør det også noe med den generelle metabolismen?

Får også nattkramper i bena. Kramper så kraftige at jeg våkner av dem. Det kan hjelpe å tøye ut eller bevege seg. Rolig tåhev virker ofte. Noen ganger må jeg ta en varm dusj for at det skal gi seg. Kan være krampe i tærne, vristen eller leggene. Og de krampene kan ødelegge nattesøvnen. Kommer ikke hver natt, kanskje 1-2 netter på en uke. Og om jeg klarer å ha rundt 20 grader på soverommet og likevel sove under dyna hele natten virker det som krampene avtar. Om bena blir stikkende utenfor dyna slik at de blir litt kalde eller kaldere enn resten av kroppen virker det som krampene lettere blir utløst. Stort sett kun 1 gang krampe per natt, men hatt 2 oppvåkninger per natt med krampe.

Dette ble negativt føler jeg. Men effekten av seroquel på søvn er så god at i perioder der jeg sliter med å få mer enn et par timers søvn om natten så tar jeg seroquel til tross for bivirkninger. Kompenserer med å være ekstra nøye med kost og mosjon når jeg ikke tar seriquel. Og trener også ekstra hardt i periodene med seroquel. Det går ganske greit å trene ekstra fordi jeg har mer overskudd pga ekstra søvn så da er det ekstra kapasitet til å yte mer på trening. Det beste med seroquel er at en ikke blir avhengig. Har funnet et mønster som hjelper meg ved inntak, så kan være verdt å forsøke for de som tar det i perioder og ikke fast. Det jeg gjør etter et par netter med dårlig eller ingen søvn er å ta 1x 50 mg depot også en time eller to senere ta 2 x 25 mg ordinær seroquel. Neste natt tar jeg kun 1-2 x 25 mg seroquel og dropper depot tabletten. Da unngår jeg tungt hode dagen derpå og selv om jeg er litt tung i huet etter 1 dag med depot så er nok effekten av at kropp og sinn får hvile større.

Startet før jul med et strikt lavkarbo regime etter samtale med lege og ernæringsfysiolog. De mente det kunne være verdt å forsøke siden jeg sliter med magemål og tar dårlige kostholdsvalg på seroquel. Bare spist lavkorbo i 3 måneder nå men sålangt må jeg si at det ser ut til å hjelpe. Både fordi jeg blir mindre sugen på snacks og godteri på seroquel nå som blodsukker er dønn stabilt og veldig lavt. Men også fordi proteiner og fett en metthet som varer og det blir enkelt å ha kaloriinntak på ca 2500 kcal om dagen eller litt mer om jeg trener tungt. Men dette er jo ennå så nytt at jeg ikke kan si om det vil virke over tid. De to første ukene var veldig tunge og jeg brukte mye tid og krefter på å kjenne på sult, dagdrømme og godterier, snacks og søte drikker. Men etter ca 2 uker forsvant søtsuget og med det også tankene om mat. Vektoppgangen fra ifjor er nå forsvunnet og jeg er veier det jeg pleier å veie. Føler jeg trener like bra på lavkarbo med føler meg kanskje også litt mindre eller får mindre pump men sålenge jeg leverer på trening og vekten er stabil så er det helt ok.

Så nå er det kun nattkramper som er bieffekten av seroquel, men igjen virkningen er verdt mer enn bivirkningen. Jeg blir ikke avhengig av noe å sove på og er ikke trøtt og uopplagt helt til neste kveld som jeg føler skjer med vallergan. Dette med lavkarbo og seroquel så lave doser som mulig og så sjeldent som mulig ser ut til å virke og da fungerer jeg som menneske, medmenneske og arbeidsmenneske.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry og nevne det men etter en stund er du hekta nok til å bli abstinent om du ikke får de daglig, og det var 25mg over ca 4mnd og jeg ble syk da jeg bråsstoppet, kvalm ondt i ledd s og de er anti-psykotisk.
Ingen som blir hekta av Quetapin. Du blir sikkert hekta på det meste duh..
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sorry og nevne det men etter en stund er du hekta nok til å bli abstinent om du ikke får de daglig, og det var 25mg over ca 4mnd og jeg ble syk da jeg bråsstoppet, kvalm ondt i ledd s og de er anti-psykotisk.
Vis hele sitatet...
Tror det blir uproblematisk. Avhengighet er ikke nevnt i pakningsvedlegg, og heller ikke noe som vektlegges av lege eller behandler. Faktisk har jeg aldri hørt noen si de er avhengig av seroquel før du nå nevner det.

Skulle det bli et problem så får jeg jo bare trappe gradvis ned, er ikke vanskeligere enn det. Det er nok uansett enklere å gå av seroquel enn benzo.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar 2x25mg Seroquel + 50mg Seroquel depot hver kveld for å sove, men blir grusomt tett i nesa med en gang de begynner å virke. Og da mener jeg helt potte tett, og hver eneste kveld. Jeg tok 75-100mg tidligere og ble tett i nesa da også, men etter at jeg byttet ut 50mg med 50mg depot ble det uutholdelig. Dette har ført til at jeg har brukt nesespray hver kveld i 4mnd ca og begynner å bli urolig for at dette ikke er bra i lengden.

Er det noen som kjenner seg igjen i dette og som har noen råd?
Tar 100mg hver kveld for søvn. Trøttheten som kommer av seroquel skyldes at den i tillegg til å være et di-benzodiasepin (har ingenting med benzo i tradisjonell forstand å gjøre men med molekylstrukturen) er den også et antihistamin. En blir ikke nødvendigvis mer trøtt av høyere doser. Har bipolar og hadde den som hovedmedisin før da 600mg.Redtless leggs. Er vanlig bivirkning. Byttet selv til depotvarianten og ble kvitt problemet. Vektøkningen følger ofte med men kan nok reguleres med selvdisiplin da det er antall kalorier man dytter i kroppen og ikke seroquelen per se som skaper overvekt
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Quetiapin er det sykeste jeg noen gang har tatt mtp bivirkninger. Fikk en 100pakning av legen mot søvnvansker, med beskjed om å ta 25-50mg.
Første natta tok jeg 25mg, og etter 45 minutt svartna det. Sov i 17 timer og hadde helt syke mareritt. Når jeg våkna føltes det ut som jeg hadde vært på blackout fylla dagen før, aldri vært så "fyllesjuk" noen gang. Var kvalm som pokker og hadde diare og feber. Pulsen var 20 slag høyere enn normalt og kraftig hjertebank. Tenkte egentlig at jeg må ha brygget på ett eller anna å at jeg hadde blitt sjuk selv om jeg ikke hadde tatt quetiapin, så når jeg var frisk etter 2 dager prøvde jeg 25mg igjen med AKKURAT samme resultat. Da gikk pillepakka i søpla.

Etter det fikk jeg heldigvis Zopiclone av legen. Stått på 7,5mg i 4 måneder nå, null bivirkninger. Det bare funker...
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får både metadon og attentin, så det vil være umulig å få B-preparater for å sove i tillegg. Fins det akseptable alternativ til Seroquel, som man ikke blir helt ape av?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tar 2x25mg Seroquel + 50mg Seroquel depot hver kveld for å sove, men blir grusomt tett i nesa med en gang de begynner å virke. Og da mener jeg helt potte tett, og hver eneste kveld. Jeg tok 75-100mg tidligere og ble tett i nesa da også, men etter at jeg byttet ut 50mg med 50mg depot ble det uutholdelig. Dette har ført til at jeg har brukt nesespray hver kveld i 4mnd ca og begynner å bli urolig for at dette ikke er bra i lengden.

Er det noen som kjenner seg igjen i dette og som har noen råd?
Vis hele sitatet...
Interessant! Jeg blir også det pottetett hver kveld men trodde det var matallergi fra kveldsmaten som jeg spiser rett før inntak av medisin eller fra støvallergi. Men var hos spesialist som ikke fant noen allergier! Kanskje det rett og slett er seroquel'en..! Har måttet bruke nesespray nesten hver kveld og morgen i et år og det er omtrent så lenge jeg har gått på seroquel så dette var interessant. Kan ikke fortsette med nesespray som etser opp slimhinnene men hva annet kan erstatte seroquel for søvn? Klarer ikke sove uten men skal ta en test uten en kveld eller to om det er nok (?) for å se om tett nese problemet forsvinner..
Er du også tett om morgenen eller er det kun kort tid etter inntak av medisinen?

Jeg skulle til å svare på tråden at jeg ikke hadde noen bivirkninger men!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tar 2x25mg Seroquel + 50mg Seroquel depot hver kveld for å sove, men blir grusomt tett i nesa med en gang de begynner å virke. Og da mener jeg helt potte tett, og hver eneste kveld. Jeg tok 75-100mg tidligere og ble tett i nesa da også, men etter at jeg byttet ut 50mg med 50mg depot ble det uutholdelig. Dette har ført til at jeg har brukt nesespray hver kveld i 4mnd ca og begynner å bli urolig for at dette ikke er bra i lengden.

Er det noen som kjenner seg igjen i dette og som har noen råd?
Vis hele sitatet...
Jeg har akkurat samme problem. Allergimedisin (aerius) hjelper om jeg tar det samtidig som quetapinen.
Anonym bruker
"Rik Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Akkurat det med tett nese ga seg etter noen måneder hos meg. Holdt på å klikke i vinkel. Tørr munn og tett nese er en dårlig kombinasjon, spesielt for tannhelsen.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Interessant! Jeg blir også det pottetett hver kveld men trodde det var matallergi fra kveldsmaten som jeg spiser rett før inntak av medisin eller fra støvallergi. Men var hos spesialist som ikke fant noen allergier! Kanskje det rett og slett er seroquel'en..! Har måttet bruke nesespray nesten hver kveld og morgen i et år og det er omtrent så lenge jeg har gått på seroquel så dette var interessant. Kan ikke fortsette med nesespray som etser opp slimhinnene men hva annet kan erstatte seroquel for søvn? Klarer ikke sove uten men skal ta en test uten en kveld eller to om det er nok (?) for å se om tett nese problemet forsvinner..
Er du også tett om morgenen eller er det kun kort tid etter inntak av medisinen?

Jeg skulle til å svare på tråden at jeg ikke hadde noen bivirkninger men!
Vis hele sitatet...
Det tok laang tid før jeg koblet det til medisinen, men når jeg først ble gjort oppmerksom på det var det ingen tvil for min del. Hver eneste kveld, omtrent 30min etter inntak, så lukker nesa seg fullstendig. Det føles som at det hovner opp til det er umulig å få noe inn, eller ut. Ikke nytter det å prøve å renske ut, for det er nesegangen er hoven. Det var nok etter jeg byttet 50mg med 50mg depot at det ble så ille som det er nå. Tidligere kom det bare etter inntak, men nå merker jeg at jeg sliter også tidlig på morgenen. Altså de siste par timene før jeg står opp og dermed sover jeg urolig og blir mer sliten.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Passiv Vis innlegg
Jeg har akkurat samme problem. Allergimedisin (aerius) hjelper om jeg tar det samtidig som quetapinen.
Vis hele sitatet...
Er denne reseptbelagt, og kan man bruke den over tid uten problemer?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Akkurat det med tett nese ga seg etter noen måneder hos meg. Holdt på å klikke i vinkel. Tørr munn og tett nese er en dårlig kombinasjon, spesielt for tannhelsen.
Vis hele sitatet...
Heldiggris! Jeg synes bare det blir verre, men det kan like gjerne være fordi effekten av nesesprayen har blitt dårligere.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Passiv Vis innlegg
Jeg har akkurat samme problem. Allergimedisin (aerius) hjelper om jeg tar det samtidig som quetapinen.
Vis hele sitatet...
Aerius hjalp i et par mnd for meg men ingen effekt nå lenger

Til deg over du får resept på det hos legen uten prob. Si fra åssen det går eller om du finner annen løsning eller sovemedisin!