Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 930
jeg har et problem med cmd. uansett hvilken kommando jeg skriver in får jegg opp at den ikke gjenkjennes er det noen som har en løsning på dette?

problemet ble etter at jeg måtte bruke telnet en gang men jeg har jo slått det av igjen nå..

det er forresten win7 ultimate
Sist endret av robojot; 3. september 2011 kl. 15:23.
Sitat av robojot Vis innlegg
jeg har et problem med cmd. uansett hvilken kommando jeg skriver in får jegg opp at den ikke gjenkjennes er det noen som har en løsning på dette?

problemet ble etter at jeg måtte bruke telnet en gang men jeg har jo slått det av igjen nå..

det er forresten win7 ultimate
Vis hele sitatet...
Skriv CMD i søkefeltet i startmenyen, HØYREKLIKK på cmd, - Run as administrator (Kjør som administrator)
ja jeg vet at det går an å kjøre som administraor men vil helst a en annenløsning siden den da kjører med standar win7 instillinger dette blir litt problemstisk for meg blandt annet da jeg skal kjøre bukkit server
Sitat av robojot Vis innlegg
ja jeg vet at det går an å kjøre som administraor men vil helst a en annenløsning siden den da kjører med standar win7 instillinger dette blir litt problemstisk for meg blandt annet da jeg skal kjøre bukkit server
Vis hele sitatet...
Hva er problemet med å høyreklikke på cmd isteden for å venstreklikke?
Toppen på latskap!
Sitat av ProBook Vis innlegg
Hva er problemet med å høyreklikke på cmd isteden for å venstreklikke?
Toppen på latskap!
Vis hele sitatet...
det er ikke det som er problemet men hvis du skal kjøre en bukkitserver med standar instillinger får du ikke brukt custom baner, andre porter eller lignende..
Sitat av robojot Vis innlegg
det er ikke det som er problemet men hvis du skal kjøre en bukkitserver med standar instillinger får du ikke brukt custom baner, andre porter eller lignende..
Vis hele sitatet...
bukkitserver vet jeg desverre ingenting om, så da kan jeg ikke hjelpe deg.
Sitat av 2rs1 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
takk takk problemet er fikset
bukkit er ikke cmd..