Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1594
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse kommer fra gata på glass, og ja jeg vet at svært mange av dem er falske.

Jeg kjøpte disse av en fyr og om jeg likte dem kunne jeg kjøpe et glass eller flere for en god pris.

Teksten er tynnere enn på de vanlige falske noen som gir meg gode forhåpninger. De ser ut til å virke greit men det er ikke alltid så lett å bedømme selv hvor påvirket man er under en rivotrilrus.

Jeg tok noen bilder for identifisering men jeg har ikke det beste kameraet. Hva mener freakfolket, hot or not?













Setter stor pris på gode og informative svar.
Sist endret av Veggen; 13. mars 2020 kl. 18:15.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanskelig å si.. Men ser legit ut, ikke lenge siden man kjøpte der selv(og de var ekte).. Tygg litt på en så du kjenner smaken. Smaker det slik rivo vanligvis gjør er det nok safe. Hvis det smaker bittert, kjemis dritt, eller ingenting er det fake.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Smaker og oppfører seg i munnen nøyaktig som de skal. Men jeg klarer å gå rett, skrive fint og siden i går har jeg spist 10mg. Så det er jo litt underlig. Men angst og bekymringer er helt ute av vindu lenge etter å h tatt en pille.
Ekte Rivotril skal være "skinnende" når du vrir dem på høykant mot lys. De skal ikke være "matt farget". De er også tynnere enn de falske på glass, at de har mindre tekst stemmer. Når de smelter på tungen, skal de være litt "kornete", sånn vet man at man har fått ekte rivotril.

De falske er underdoserte som faen, smelta dem fort? Er mange av dem også, men også kommet over falske som smelter sakte under tungen.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er som om det løses opp i et slags pulver i munnen, ja. Suger på en nå som om det var en dent. Bruker ca 1m på å bli ferdig oppløst med flittig tungearbeid.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vel, jeg finner ikke igjen flesteparten av pillene mine selv om jeg har vært nøye på å sleive ned når jeg har tatt. Det er vel er tegn på at de er ekte om ikke annet.
Vurderer å kjøpe et glass 100 rivo. Er nervøs og reaktiv, så trenger dette for medisinske grunner. Er det noen insignia på glasset som kan indikere at jeg får ekte vare?
Takknemlig for svar.
Anonym bruker
"Sprudlende Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SlimGoodie Vis innlegg
Vurderer å kjøpe et glass 100 rivo. Er nervøs og reaktiv, så trenger dette for medisinske grunner. Er det noen insignia på glasset som kan indikere at jeg får ekte vare?
Takknemlig for svar.
Vis hele sitatet...
hva sier legen din? spør om han kan skrive ut om du har det så jævlig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hva sier legen din? spør om han kan skrive ut om du har det så jævlig
Vis hele sitatet...
Legen sier at siden heg har kjøpt på gata er jeg bannlyst for alltid
Sitat av SlimGoodie Vis innlegg
Legen sier at siden heg har kjøpt på gata er jeg bannlyst for alltid
Vis hele sitatet...
hvorfor har du ikke skiftet lege?
Jobber med saken