Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 5438
Jeg har endelig kommet meg inn på en ny vgs og har flytta til storby, endelig en ny start! Jeg har derimot fått høre av flere at det er ekkelt at jeg går i klasse med 06ere når jeg er 01er selv. Jeg henger litt med de etter skolen sånn at jeg faktisk blir inkludert i det sosiale miljøet i denne nye byen (hvor jeg ikke kjenner noen) men det er tydeligvis ekkel oppførsel. Folk mener at jeg heller skal holde meg på hybelen og for meg selv enn å være med så unge folk. Jeg selv ser absolutt ikke problemet men vil jo heller ikke ha rykter på meg at jeg er pedofil når jeg er langt i fra det. Jeg flytta fra bygda for å komme bort fra falske rykter og vil helst ikke begynne denne onde sirkelen igjen.
Å henge med folk som er 5 år yngre enn deg gjør deg ikke pedofil, nei. Har folk glemt definisjonen av pedofili?
Sitat av SammyJankis Vis innlegg
Å henge med folk som er 5 år yngre enn deg gjør deg ikke pedofil, nei. Har folk glemt definisjonen av pedofili?
Vis hele sitatet...
Tydeligvis lol.
Slutt å høre på folk som det. Det blir ikke noe moro å plage deg hvis du ikke reagerer.
Det er uheldigvis bare slik unge tenker nå til dags. Selv om det naturligvis ikke er noe gale i å være sosial så ville jeg for din skyld prøvd å finne folk på lik alder å henge med på fritiden. Er jævlig lite verdt det å få slike ekle tittler, for dem går ikke vekk på en god stund.
Hvem er det som kaller deg ekkel?
Hvis problemene følger deg selvom du flytter så er det kanskje en tanke at det er du som er problemet.

Jeg tviler på at det finnes oppgående folk som synes det er feil å henge med de i klassen.
Pass på å ikke bli utnytta for at du skal kjøpe alkohol og røyk til barna (:
Tja, kan godt se for meg at dette er noe folk kan henge seg opp i, og siden du sier du har hatt problemer du flytter fra, ville jeg ihvertfall ha tatt et steg tilbake og chillan litt, så det ikke utvikler seg til noe større enn det trenger å være. Jeg sier ikke at de har rett, la folk få henge med hvem de vil spør du meg,men folk kan være latterlig fæle og dette høres ut som det kan bli stygt for deg

):
Sist endret av Majao Gibensis; 13. september 2022 kl. 19:55.
Kanskje du må gå litt i deg selv, du har så mange brukere her hvor det samme går igjen i det uendelige.

Jeg tror ikke en gang på at noen sier dette om deg.
Jeg tror du leter etter bekreftelse..

Du lyver tilogmed om prisen på kylling i en annen tråd.. Du avslørte hvor du bor tidligere, og du har de samme butikkene som vi andre har...
Sitat av Rosander Vis innlegg
Kanskje du må gå litt i deg selv, du har så mange brukere her hvor det samme går igjen i det uendelige.

Jeg tror ikke en gang på at noen sier dette om deg.
Jeg tror du leter etter bekreftelse..

Du lyver tilogmed om prisen på kylling i en annen tråd.. Du avslørte hvor du bor tidligere, og du har de samme butikkene som vi andre har...
Vis hele sitatet...
Jeg har absolutt ingen grunn til å lyve om dette, og hvorfor skulle dette gi meg bekreftelse? Kyllingen løy jeg heller ikke om du kan dra innom butikken å se prisen selv.

Sitat av Rosander Vis innlegg
Kanskje du må gå litt i deg selv, du har så mange brukere her hvor det samme går igjen i det uendelige.

Jeg tror ikke en gang på at noen sier dette om deg.
Jeg tror du leter etter bekreftelse..

Du lyver tilogmed om prisen på kylling i en annen tråd.. Du avslørte hvor du bor tidligere, og du har de samme butikkene som vi andre har...
Vis hele sitatet...
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Tja, kan godt se for meg at dette er noe folk kan henge seg opp i, og siden du sier du har hatt problemer du flytter fra, ville jeg ihvertfall ha tatt et steg tilbake og chillan litt, så det ikke utvikler seg til noe større enn det trenger å være. Jeg sier ikke at de har rett, la folk få henge med hvem de vil spør du meg,men folk kan være latterlig fæle og dette høres ut som det kan bli stygt for deg

):
Vis hele sitatet...
Ja er jo bare det at jeg ikke kjenner noen andre her og de i klassen er de eneste som faktisk inkluderte meg jævlig fort, Jeg er ikke vant til å gå i en klasse hvor man blir akseptert som man er, der jeg er fra blir du kasta på sidelinja og mobba om du er bittelitt annerledes.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvem er det som kaller deg ekkel?
Hvis problemene følger deg selvom du flytter så er det kanskje en tanke at det er du som er problemet.

Jeg tviler på at det finnes oppgående folk som synes det er feil å henge med de i klassen.
Pass på å ikke bli utnytta for at du skal kjøpe alkohol og røyk til barna (:
Vis hele sitatet...
Bare noe folk på internett, ingenting jeg tar meg så veldig nær av egentlig men vil jo helst unngå å bli sett på som noe jeg ikke er.

Sitat av SmokeBuddah17 Vis innlegg
Det er uheldigvis bare slik unge tenker nå til dags. Selv om det naturligvis ikke er noe gale i å være sosial så ville jeg for din skyld prøvd å finne folk på lik alder å henge med på fritiden. Er jævlig lite verdt det å få slike ekle tittler, for dem går ikke vekk på en god stund.
Vis hele sitatet...
Kjenner jo absolutt ingen her andre enn de i klassen så er jo ikke bare bare å få nye venner heller.
Sist endret av Brah123; 13. september 2022 kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du er 21 og de er 16, ja det er litt rart å henge sammen etter skolen men så lenge dere gjør helt nøkterne ting som å spille sjakk eller prate så er det fint innafor. Du finner deg andre venner i byen etterhvert men inntil da så hold vennskap med de andre litt på avstand og ikke begynn å flørt med noen eller heng med de på fest hver helg.

Bra du har starta på skole og begynner å få gjort noe positivt for livet ditt! Vær mest fokusert på det og ikke så mye på hva andre skulle mene og si om deg der.
Herregud... Det er snakk om under 5 år forskjell.
De i klassen din har tydeligvis aldri hørt om Leonardo DiCaprio som er 47 og kun dater jenter under 25.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Ja er jo bare det at jeg ikke kjenner noen andre her og de i klassen er de eneste som faktisk inkluderte meg jævlig fort, Jeg er ikke vant til å gå i en klasse hvor man blir akseptert som man er, der jeg er fra blir du kasta på sidelinja og mobba om du er bittelitt annerledes.



Kjenner jo absolutt ingen her andre enn de i klassen så er jo ikke bare bare å få nye venner heller.
Vis hele sitatet...
Bra! Det virker som en god gjeng. Kanskje ta det opp med de, høre hva de tenker om at noen ser på deg som "pedo"?
Sitat av SmokeBuddah17 Vis innlegg
Det er uheldigvis bare slik unge tenker nå til dags. Selv om det naturligvis ikke er noe gale i å være sosial så ville jeg for din skyld prøvd å finne folk på lik alder å henge med på fritiden. Er jævlig lite verdt det å få slike ekle tittler, for dem går ikke vekk på en god stund.
Vis hele sitatet...
Sitat av celtseus Vis innlegg
Du er 21 og de er 16, ja det er litt rart å henge sammen etter skolen men så lenge dere gjør helt nøkterne ting som å spille sjakk eller prate så er det fint innafor. Du finner deg andre venner i byen etterhvert men inntil da så hold vennskap med de andre litt på avstand og ikke begynn å flørt med noen eller heng med de på fest hver helg.

Bra du har starta på skole og begynner å få gjort noe positivt for livet ditt! Vær mest fokusert på det og ikke så mye på hva andre skulle mene og si om deg der.
Vis hele sitatet...
Ja dette er i det minste en positiv utvikling i livet mitt, vil bare bli ferdig med vgs så fort som mulig. Såklart drar jeg ikke på fester med de osv men nå kom jeg akkurat hjem fra at vi møttes i sentrum å bare prata har absolutt ingen hensikter om å flørte med noe mindreårige.
"Bare noen folk på internett?"
Hvor på internett er det du blir kalt prdo, og hvorfor deler du så mye informasjonen n her?
Så lenge du er obs på at de er såpass unge og du ikke legger tilrette for å kjøpe alkohol, røyk eller andre rusmidler til dem så er dette greit. Men husk på at de er unge, og tenk gjennom på hva du sier og gjør.

Vær en god versjon av deg selv �� med tiden får du kanskje nye venner mer på din egen alder.
Så det du har gjort er å ha fortalt på et annet forum hvordan VGS situasjonen din er nå, også har du fått en tilbakemelding på at du er ekkelt, så kommer du til freak for å få avkreftelse?

Hvis du får dårlige tilbakemeldinger på reddit,så bare kutt ut reddit (:
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Jeg har absolutt ingen grunn til å lyve om dette, og hvorfor skulle dette gi meg bekreftelse? Kyllingen løy jeg heller ikke om du kan dra innom butikken å se prisen selv.





Ja er jo bare det at jeg ikke kjenner noen andre her og de i klassen er de eneste som faktisk inkluderte meg jævlig fort, Jeg er ikke vant til å gå i en klasse hvor man blir akseptert som man er, der jeg er fra blir du kasta på sidelinja og mobba om du er bittelitt annerledes.



Bare noe folk på internett, ingenting jeg tar meg så veldig nær av egentlig men vil jo helst unngå å bli sett på som noe jeg ikke er.



Kjenner jo absolutt ingen her andre enn de i klassen så er jo ikke bare bare å få nye venner heller.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg ikke tror på at det er reellt, er post historikken din med brukeren du har nå og minst én av de forrige.

Du klager på absolut ALT!
Og når du oppretter tråder så slutter du å følge de opp selv om det er 10 svar.
Så det virker ikke å være særlig reellt.

Alle trådene handler om hvor fælt det er å være deg, og hvor fucka de andre er.

Du har problemer med utseende.
Du har problemer med at du trener for mye.
Du mister hår.
Du har ikke penger.
Du kom ikke inn på VGS.
Du kom inn på VGS men har ikke råd til bosted.
Du må pendle 2 timer til skolen.
Du finner ikke jobb.
Kyllingen er dyr.
Alle hater deg.
Alle hater familien din.
Legen nekter deg medisiner.
Vennene dine er dobbeltmoralske.
Tilogmed IQ tester er det noe galt med.

Ser du et mønster her?

Jeg skal være veldig forsiktig med å leke hobbypsykolog, men..
Enten så trenger du en coach som kan lære deg å omgås andre mennesker uten at de automatisk hater deg.
Eller så trenger du psykologhjelp (du sier bla. at du har ptsd).

Jeg kjenner selv mennesker som bevisst eller ubevisst utsetter seg for kjipe situasjoner for å få sympati eller bekreftelse fra andre.
Eller rett og slett bruker det for unnskylde at de ikke har kommet så langt i livet som de rundt seg.

Livet kan være hardt og brutalt, men du kommer absolut ingen vei med den offerrollen du har satt deg i.

Og du vet jo svaret på spørsmålet i denne tråden. Vennene dine der du kommer fra er jo også bare 16år gamle, så hva er annerledes nå?
En anonym kommentar på jodel?
Sitat av Rosander Vis innlegg
Grunnen til at jeg ikke tror på at det er reellt, er post historikken din med brukeren du har nå og minst én av de forrige.

Du klager på absolut ALT!
Og når du oppretter tråder så slutter du å følge de opp selv om det er 10 svar.
Så det virker ikke å være særlig reellt.

Alle trådene handler om hvor fælt det er å være deg, og hvor fucka de andre er.

Du har problemer med utseende.
Du har problemer med at du trener for mye.
Du mister hår.
Du har ikke penger.
Du kom ikke inn på VGS.
Du kom inn på VGS men har ikke råd til bosted.
Du må pendle 2 timer til skolen.
Du finner ikke jobb.
Kyllingen er dyr.
Alle hater deg.
Alle hater familien din.
Legen nekter deg medisiner.
Vennene dine er dobbeltmoralske.
Tilogmed IQ tester er det noe galt med.

Ser du et mønster her?

Jeg skal være veldig forsiktig med å leke hobbypsykolog, men..
Enten så trenger du en coach som kan lære deg å omgås andre mennesker uten at de automatisk hater deg.
Eller så trenger du psykologhjelp (du sier bla. at du har ptsd).

Jeg kjenner selv mennesker som bevisst eller ubevisst utsetter seg for kjipe situasjoner for å få sympati eller bekreftelse fra andre.
Eller rett og slett bruker det for unnskylde at de ikke har kommet så langt i livet som de rundt seg.

Livet kan være hardt og brutalt, men du kommer absolut ingen vei med den offerrollen du har satt deg i.

Og du vet jo svaret på spørsmålet i denne tråden. Vennene dine der du kommer fra er jo også bare 16år gamle, så hva er annerledes nå?
En anonym kommentar på jodel?
Vis hele sitatet...
Jeg prøver jo å endre på den tankegangen, heg er rimelig happy i livet nå for første gang på årevis. Jeg vil vare ikke har flere falske rykter om meg, det trenger jeg ikke når jeg kommer rett fra en bygd hvor folk elsker å spre falske rykter som ødelegger så mye som mulig.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Jeg prøver jo å endre på den tankegangen, heg er rimelig happy i livet nå for første gang på årevis. Jeg vil vare ikke har flere falske rykter om meg, det trenger jeg ikke når jeg kommer rett fra en bygd hvor folk elsker å spre falske rykter som ødelegger så mye som mulig.
Vis hele sitatet...
Selv om jeg kan virke litt kras, så håper jeg det ordner seg.
Men det virker som du kunne hatt godt av noen å prate med, nå som du er på vgs kan det hende de har et tilbud?
5 års aldersforskjell er mye når du er 16 år, i tillegg til at det er den mest jævlige/toxic perioden i livet; så det ryktet forsvinner nok ikke med det første.
Det er ikke noe galt med yngre venner, men du hadde nok hatt godt av noen på din egen alder, om mulig.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Selv om jeg kan virke litt kras, så håper jeg det ordner seg.
Men det virker som du kunne hatt godt av noen å prate med, nå som du er på vgs kan det hende de har et tilbud?
Vis hele sitatet...
Tenker du sånn typ skolesykepleier? Eller tenkte du mer sosialt?
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Tenker du sånn typ skolesykepleier? Eller tenkte du mer sosialt?
Vis hele sitatet...
skolesykepleier

Et team med spesialister er vel mer nærliggende.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Tenker du sånn typ skolesykepleier? Eller tenkte du mer sosialt?
Vis hele sitatet...
Jeg tenker i retning av profesjonelle, og da er nok helsetjenesten på skolen et greit sted å begynne for å se hvilke muligheter du har for å få hjelp.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Jeg tenker i retning av profesjonelle, og da er nok helsetjenesten på skolen et greit sted å begynne for å se hvilke muligheter du har for å få hjelp.
Vis hele sitatet...
Finnes det noen helsetjeneste på skoler da?
De stedene jeg har jobbet (barneskoler) har det ikke vært noe, i hvert fall ikke noen som er fysisk til stede på
skolen og for de på vgs er det vel mer relevant å bruke fastlegen sin.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Finnes det noen helsetjeneste på skoler da?
De stedene jeg har jobbet (barneskoler) har det ikke vært noe, i hvert fall ikke noen som er fysisk til stede på
skolen og for de på vgs er det vel mer relevant å bruke fastlegen sin.
Vis hele sitatet...
På både VGS og barneskoler har de helsesøster tilgjengelig. Det er ikke alltid de er 100% av tiden på én og samme skole men det skal være mulig å avtale møte.

For å være litt mer konkret: https://www.helsenorge.no/hjelpetilb...elsetjenesten/
Sist endret av random105675; 14. september 2022 kl. 18:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Finnes det noen helsetjeneste på skoler da?
De stedene jeg har jobbet (barneskoler) har det ikke vært noe, i hvert fall ikke noen som er fysisk til stede på
skolen og for de på vgs er det vel mer relevant å bruke fastlegen sin.
Vis hele sitatet...
Er helsesykepleier på skolen men jeg går relativt fast til psykolog fra før av.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Er helsesykepleier på skolen men jeg går relativt fast til psykolog fra før av.
Vis hele sitatet...
Men da holder du deg til opplegget dere har. Men ikke vær redd for å kontakte skolen om det skulle bli vanskelig på skolen.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
..men jeg går relativt fast til psykolog fra før av.
Vis hele sitatet...
Det er nok lurt.

Innbiller meg at det eneste en "Helsesøster" ville gjort uansett var å foreslå fastlege.

For de som går på barneskole derimot kan et slikt tilbud være viktig for i den alderen har fortsatt foreldre delvis innsyn i barnets
helseopplysninger og det kan være ting de ønsker å ta opp helt privat.
Sist endret av vindaloo; 14. september 2022 kl. 18:33.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det er nok lurt.

Innbiller meg at det eneste en "Helsesøster" ville gjort uansett var å foreslå fastlege.

For de som går på barneskole derimot kan et slikt tilbud være viktig for i den alderen har fortsatt foreldre delvis innsyn i barnets
helseopplysninger og det kan være ting de ønsker å ta opp helt privat.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du synse om noe slikt?

Og helsesøster har taushetsplikt, som også gjelder barn på barneskolen...
Sitat av Rosander Vis innlegg
Hvordan kan du synse om noe slikt?
Vis hele sitatet...
Hva syns jeg, og om hva?

Sitat av Rosander Vis innlegg
Og helsesøster har taushetsplikt, som også gjelder barn på barneskolen...
Vis hele sitatet...
Ja det er akkurat det jeg sier (og skriver)
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hva syns jeg, og om hva?



Ja det er akkurat det jeg sier (og skriver)
Vis hele sitatet...
Du "innbiller" deg at han bare blir videresendt.
TS er voksen, i helse spørsmål og i andre saker.
En henvendelse om krevende saker, som man må kunne livet til TS slik han beskriver det, vil mest sannsynlig ende med et forslag om
å henvise videre til spesialkompetanse både ved en henvendelse til skole og fastlege, men av de to vil kanskje fastlegen kunne ta
mest kvalifiserte beslutninger om hva slags tilbud basert på kjennskapen til TS.

Jeg så derfor ikke noen god til han skulle velge skolehelsetjeneste fremfor egen lege.

Så la jeg til, selv om det ikke angår TS, at en god grunn til å skulle velge å snakke med skolen fremfor sin egen lege kunne
være et ønske om å holde det privat. For barn over 13 vil innholdet i en lege time i all hovedsak være konfisielt uansett, men
det kan kanskje fremkomme av Helse Norge at de har hatt en time.
Sist endret av vindaloo; 14. september 2022 kl. 23:41.
Så lenge du holder deg innafor lovverket og gjort det tidligere så er det ikke noe grunn til å bry seg om folk. Er skilt med en på lik alder, jeg har gått ned på alder etter det, og det er ganske normalt at man går opp eller ned på alder etter lange forhold utifra de jeg har snakket med og møtt. Alder har ikke noe å si men det blir litt rabalder når en i slutten av 30 årene dater og lager forhold til en i starten av 20 årene. Din situasjon er annerledes fordi de kalkuleres som barn og du voksen, så du må nok tåle litt prat.
Er det helst med gutter eller damer du får pes rundt aldersforskjellen din?

Fem år er ikke veldig mye nei... Synes folk bør være mer åpne for at noen er litt sent ute med å fullføre videregående.
Når jeg gikk påbygg gikk jeg dette når de fleste i klassen var et år yngre enn meg. Og hun eldste i klassen var 3 år eldre enn alle oss andre, var i ung mor osv... Var ingen dårlig stemning i klassen.

Kjenner andre som tok vgs når de var 25 år... De var riktignok ikke veldig aktiv sosiale med dem etter skoletia, men det er helt innafor å kommunisere og være sosial -på skolen-.

Drit i hva de sier my man!
5 år er mye når vi snakker 16-21. Å gå i klasse med dem er helt ok, men å henge etter skolen er definitivt litt merkelig. Er man i en storby finnes det mange måter å møte jevnaldrende på.
Tror det er ett skrømt skapt av overtenking og muligens en type selvbebreidelse for å ha blitt tiltrukket til noen av disse da du muligens har opphøyd deg selv til ett slags ridderlig "jeg". Kan du finne noe annet enn alder som du kan interresere deg for med disse? Er det eller blir det ett oppheng kan det være forløperen til en slags nevrose, hvor det da sikkert er best å finne alternative kretser.
Forklar situasjonen til kontakt-læreren din. H*n har nok masse smart feedback til deg, som gjør at du kan slappe av eller tilpasse deg litt.

Så lenge du ikke har vært en drittsekk til nå kommer læreren til å være grei med GOD feedback sannsynlig.

Jeg var 3 år eldre enn dem i min klasse og det ble ganske mye flørting mot meg pga jeg var en eldre gutt som ingen visste noe særlig om, jeg og andre syntes aldri det var noe fælt med det.. Men min klasse hadde eldre folk enn meg igjen og da, så jeg var liksom ikke den "gamleste".

Så lenge du ikke utnytter eller henger rundt dem med minst utviklet karakter tror jeg ikke du er noen pedo.
Sist endret av colakork; 17. september 2022 kl. 18:13.
Sitat av Conflicted Vis innlegg
5 år er mye når vi snakker 16-21. Å gå i klasse med dem er helt ok, men å henge etter skolen er definitivt litt merkelig. Er man i en storby finnes det mange måter å møte jevnaldrende på.
Vis hele sitatet...
Joda jeg skal såklart finne andre på min alder men det ikke noe som kommer til å skje på dagen. Det kommer til å ta tid, jeg er ekstremt introvert og det krevde jævlig mye bare å bli kjent med de i klassen. Jeg skal melde meg inn i en mma klubb der jeg bor så håper jeg blir kjent med noen der
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har du tenkt på muligheten for at de bare prater piss og håper at du blir usikker, trist eller forbanna? Eventuelt alle tre?
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Joda jeg skal såklart finne andre på min alder men det ikke noe som kommer til å skje på dagen. Det kommer til å ta tid, jeg er ekstremt introvert og det krevde jævlig mye bare å bli kjent med de i klassen. Jeg skal melde meg inn i en mma klubb der jeg bor så håper jeg blir kjent med noen der
Vis hele sitatet...
All erfaring tilsier vel at det burde være mye enklere å komme overens med jevnaldrende. Så hvis du synes dette er vanskelig hvorfor gjøre det vanskeligere enn det er? På skolen bør du fokusere på det som har med skolen å gjøre. Etter skoletid og eventuelle andre skolerelaterte går dere hver til sitt.

Det er ikke aldersforskjellen i antall år som er problemet her. Utfrordringen er forskjellen som i at man normalt sett er på to helt forskjellige steder i livet når man er 16 og 21.
Sitat av Dough Vis innlegg
All erfaring tilsier vel at det burde være mye enklere å komme overens med jevnaldrende. Så hvis du synes dette er vanskelig hvorfor gjøre det vanskeligere enn det er? På skolen bør du fokusere på det som har med skolen å gjøre. Etter skoletid og eventuelle andre skolerelaterte går dere hver til sitt.

Det er ikke aldersforskjellen i antall år som er problemet her. Utfrordringen er forskjellen som i at man normalt sett er på to helt forskjellige steder i livet når man er 16 og 21.
Vis hele sitatet...
Det er ikke bare bare å finne jevnaldrende å bli kjent med når man for det første ikke kjenner noen andre enn de i klassen i en svær by, og får det andre sliter veldig fra før med å bli kjent med nye folk. Det tok ganske syke mengder med energi bare å bli kjent med de i klassen. Jeg skal gjøre et forsøk men som sagt så kan det ta lang tid før jeg finner meg en vennegjeng på min alder.
Du er 21 år og da bør du vel også være gammel nok til å ikke høre på hva andre drittunger sier om deg? Ordet pedo har ingen sammenheng med det du gjør. Så lenge du ikke puler på de kidsa så er det vel gret