Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1523
Foreldrene mine har nylig kjøpt sånn home drug test kit pga hasjbruk. Går det ann å bare vise fram en gammel test, eller evt noen andre løsninger?
Et godt tips du garanyert ikke kommer til å følge; vent til du er ferdig med skole og har ting på stell før du bruker mye penger og tid på cannabis.
Hørte en kompis hadde tatt vaskemiddel under negla når faren sa det ble drugtest når han kom hjem. så under pissingsen strødde han det bare i mens han pissa. Ifølge han så funka det fjell siden testen ble ugyldig, men aldri prøvd selv
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Hørte en kompis hadde tatt vaskemiddel under negla når faren sa det ble drugtest når han kom hjem. så under pissingsen strødde han det bare i mens han pissa. Ifølge han så funka det fjell siden testen ble ugyldig, men aldri prøvd selv
Vis hele sitatet...


Ska du liksom gjør så foreldrene dine må bruker flere tusen på tester for du skal gjøre de ugyldig istendenfor å ikje rusa deg før du he fått hår på bryste?

Skjerp deg å sedd røyken på hylla som alle sier
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Beste er å bare ta seg en pause til man har mulighet å røyke mye innendørs hos for eksempel en kompis eller andre steder.

Så slipper du å dra så mye «ukultur» inn i huset til foreldrene dine ! Hvis du ikke er innstilt på å slutte er det veldig viktig at du hvertfall har godt forhold med foreldrene synes du ikke? Har fucket opp mye av forholdet til familien og er veldig kjipt å vite at de ser på meg akkurat som den kriminelle cola-avhengige faren min.
Sitat av Bruhidk420 Vis innlegg
Foreldrene mine har nylig kjøpt sånn home drug test kit pga hasjbruk. Går det ann å bare vise fram en gammel test, eller evt noen andre løsninger?
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke vitsen med å drive med det tullet. Hvertfall ikke når det gjelder redselelen for å bli tatt. Så slitsomt å ha noe sånt "hengende" over deg. Slutt før det går for langt, eller som en annen her sa : Vent til du hvertfall er ferdig på skole og bor for deg selv.
▼ ... over et år senere ... ▼
Bare skriver det i denne tråden, jeg har urin test 1 februar. Er helt clean nå da kan Jeg vell røyke i helgen altså bare en gang?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freskern Vis innlegg
Bare skriver det i denne tråden, jeg har urin test 1 februar. Er helt clean nå da kan Jeg vell røyke i helgen altså bare en gang?
Vis hele sitatet...
Om det er lenge sia du har røyka fram til nå så hadde ikke jeg vært bekymra. Etter et lengre opphold røyka jeg 2 dager på rad og var clean på max 10.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om det er lenge sia du har røyka fram til nå så hadde ikke jeg vært bekymra. Etter et lengre opphold røyka jeg 2 dager på rad og var clean på max 10.
Vis hele sitatet...
Ja akk det som er greia, røyka sist for 40 dager siden elns
Jeg ville tatt det med ro. Du har ikke røyka nok til at det sitter i evigheter i kroppen. Om du vet når testen er så kan det være lurt og ikke levere morgenurin. Bare for å være helt sikker. Drikk endel og gå på do før urintesten.