Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 5688
Sitat av haiskalle Vis innlegg
Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø.
2: Røm unna før det er for seint og du må blø.
3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv.
4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv.
5: Slå av telefonen.
6: Steng deg sjæl inne
7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne.
Vis hele sitatet...
Words of wisdom. Fikk for så vidt snakket ut i dag, hun er ikke gravid... Bare litt emosjonelt ustabil.
Tipper det blir nytt encounter! Menn kan ikke motstå gale damer egentlig
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Tre uker og hun er blitt både gravid, klar over det og fått det bekreftet? Jeg er mann med minimal peiling her... Men det hørtes litt vel orkestrert ut når alt kommer så tett på.
Vis hele sitatet...
Jeg testet positivt 11 dager etter eggløsning og sameie, så tre uker er en helt normal tid å teste seg på. Da har man ofte merket at mensen har uteblitt, eller små symptomer har allerede begynt å komme.

For å svare på det litt lenger oppe i samme slengen... Jeg vet om damer som ligger med menn for å få seg barn - som aldri har klart å få seg et forhold, og som gjerne vil ha barn. Ofte da med økonomisk gevinst i form av bidrag i samme slengen. Utrolig egoistisk å gjøre, men det skjer... Det er ikke så lett å tenke på beskyttelse klokken to om natten når man er stup full, men da kan man dessverre ende opp i akkurat denne situasjonen.

Men utifra sånn jeg tolker det, så er hun bare ute etter å lage faenskap. Kanskje desp på å "få deg"? Noen lurer jo også menn inn i forhold fordi de er "gravide". Jeg har hatt bekjente som har gjort både det ene og det andre, altså av det kvinnelige kjønn. Alle klager på menn, men kvinner er ikke mye bedre selv.
Har vært bort i ons som har kommet og sagt har vært gravid etter og ikke hørt noe fra meg etter den natten. Gikk så langt som og bombardere med melding om at hun nå var innlagt på sykehuset for og ta abort og om hun virkelig betydde så lite at jeg bare hadde tengt og la henne gjennomføre osv...
Viste seg dama aldri var gravid men bare stein hakke gal.

Er noen av de og det er godt mulig et slikt tilfelle for din del også, men igjen så vet man aldri