Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1454
Når jeg injiserer Dolc får jeg en litt rar "rush". Det er sånn at jeg føler meg helt svak i musklene og en kraftig prikke/ stikkende følelse, spes i ansiktet som faktisk gjør litt vondt på en måte.

Noen som skjønner hva jeg mener? Er dette normalt? Får ikke dette når jeg injiserer andre opioder
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er en helt vanlig reaksjon ved injisering av Dolcontin, det er en kortvarig allergisk reaksjon på et av tilsetnings stoffene som finnes i den.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er en helt vanlig reaksjon ved injisering av Dolcontin, det er en kortvarig allergisk reaksjon på et av tilsetnings stoffene som finnes i den.
Vis hele sitatet...
Ahaa jeg skjønner, men det går fint eller burde man være ekstra forsiktig på et vis?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel egentlig kroppen sin måte å si ifra på. Men jeg vet at det er en helt vanlig reaksjon som går over ganske kjapt.

Nå er det jo ingen hemmelighet at Dolcontin er den vanskeligste pillen og filtrere godt nok til at den kan inspiseres fordi der er så mye bindemidler i den.

Det lureste er nok å stå over
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
*injiseres
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er vel egentlig kroppen sin måte å si ifra på. Men jeg vet at det er en helt vanlig reaksjon som går over ganske kjapt.

Nå er det jo ingen hemmelighet at Dolcontin er den vanskeligste pillen og filtrere godt nok til at den kan inspiseres fordi der er så mye bindemidler i den.

Det lureste er nok å stå over
Vis hele sitatet...
Er overhodet ikke vanskelig å injisere dolcontin.

Det er helt vanlig TS. Synes den følelsen av at huden gjør vondt over alt faktisk er ganske digg.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Er overhodet ikke vanskelig å injisere dolcontin.

Det er helt vanlig TS. Synes den følelsen av at huden gjør vondt over alt faktisk er ganske digg.
Vis hele sitatet...
Ja det er på en måte litt digg og men da er det ikke noe jeg bør bekymre meg over i hvertfall, takk for svar
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke vanskelig å injisere, men det er en ganske så komplisert prosess å tilberede i motsetning til feks heroin eller sub. Dolk er full I bindemiddel.

Det skal kokes opp og filtreres 2 ganger, og lar du blandingen bli kald i pumpen risikerer du at det klumper seg og stivner og hele skuddet er ødelagt.

Når jeg brukte foretrakk jeg og la noen som hadde gjort det mange ganger før gjøre det for meg fordi det var fort gjort å waste hele smellet viss du ikke visste nøyaktig hvordan du skulle gå frem.

En gang typen hadde mekket en smell med dolc til meg og skulle sette det så tettet blandingen seg i kanylen, han fikk blodsvar men klarte ikke å trykke inn, Å da trykket han så hardt han kunne, det endte opp med at hele blandingen eksploderte i trynet på oss fordi pumpen gav etter for trykket.
Ja noen ganger er Dolc vanskelig å koke uten at man sløser alt eller det meste men sånn er også med noen typer oxy.

Disse dolcene (30mg) var null problem å koke. Bruker 3-4-ml og koker pillen hel og så rører litt så løser den seg helt opp. Må sutte vekk skallet rundt først da.