Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 4580
Heia! Jeg har hvit, norsk bakgrunn, og hater staten, og snutefaen som stopper meg bare fordi jeg kjører i 140kmt i 30-sonen forbi skolen ved der jeg bor. Jeg liker å ta med meg masse flesk og smågodt når jeg kommer fra utlandet; mye mer enn jeg har lov til, i følge de jævla tollerene som gjør livet vanskelig for oss nordmenn. Jeg er 34 år gammel, og liker å chatte med 13-årige jenter mens jeg lukter på skitne truser jeg har kjøpt på postordre fra Japan. I helgene går jeg gatelangs, og banker pakkisjævler som kaller meg rasist bare fordi jeg ønsker at de skal dra seg til helvete hjem. Det er faen meg de som er rasister, fordi de ikke klarer å tilegne seg ordentlig norsk kultur!

Jeg ble litt provosert av en Aftenposten-artikkel som konkluderte med at Frpere er mer kriminelle enn andre partier. FNs klimapanel kan brenne i hælvette for min del!

Takk... btw, fant forumet på google
Hahaha.. Du er genial til tider. KP!
Hahaha! Der fikk du meg virkelig til å le! Tusen takk
Hvorfor føler jeg en viss sammenheng med en annen aktuell tråd på forumet?
Hehehe, spot on!
Sitat av Leif Motorvei
Hvorfor føler jeg en viss sammenheng med en annen aktuell tråd på forumet?
Vis hele sitatet...
Nei,si det =)
Takk mann.. Ble så oppgitt over den søpletråden i sta at jeg ikke fant ord, men nå kan jeg allikevel gå og legge meg med fred i sjelen =)
Det må vel bli et mål at denne tråden utkonkurrerer den andre med antall KP. Bare for å bevise at majoriteten av brukerne er på denne siden av saken.
Sitat av mentalmelt
Takk mann.. Ble så oppgitt over den søpletråden i sta at jeg ikke fant ord, men nå kan jeg allikevel gå og legge meg med fred i sjelen =)
Vis hele sitatet...
Word! Jeg ble også mål-løs.

Den hadde en merkelig eksotisk kvalitet over seg. Det faktum at han forskjellsbehandler folk fra hans egen kultur og hudfarge forandrer ikke det faktum at han er rasist, men det er faen så sjelden jeg ser det.
Sitat av Gud
Word! Jeg ble også mål-løs.

Den hadde en merkelig eksotisk kvalitet over seg. Det faktum at han forskjellsbehandler folk fra hans egen kultur og hudfarge forandrer ikke det faktum at han er rasist, men det er faen så sjelden jeg ser det.
Vis hele sitatet...
Du kan være rimelig sikker på at denne brukeren ikke var noe annet enn en god norgespatriot. Fristende og spekulere i hvem egentlig, men det blir jo for dumt med spekulasjoner. (ØH)
Nydelig å lese en slik tråd rett før leggetid. Takker og bukker!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg tror den andre tråden bare var vanlig trolling. Er det bare jeg som sitter med det inntrykket?
Dagens godispost, takker Don. "Kudos"
Haha, dagens.. det er ikke dårlig klokka 01:00
Skjønte ca ingenting i fem sekunder før jeg så noe som var litt kjent
Får vel kaste meg på kp-bølgen og utkonkurrere de forbaske nazi "norgespatriotene"

*misbruke KP system*
Sist endret av random13798; 4. april 2008 kl. 00:58. Grunn: la til litt
For å være litt on-topic vil jeg si at du er en liberal FRP'er. Det er liberale synspunkter som dette som gjør at norge er et av de værste landene å bo. *somethingsomething über alles*
Ministry of Love
sptz's Avatar
Fra commi til høyreekstremist iløpet av bare en post, intet mindre en fantastisk

Forøvrig har frp av en eller annen merkverdig grunn ganske stor oppslutning (i forhold til hva man skulle tro) blant innvandrere.

Nå er jeg generelt veldig overasket over at folk vurderer å stemme frp i det hele tatt, og har aldri skjønt hva som er så fristende med totalt uansvarlig politikk. Greit nok å stemme for å protestere, men jeg synes at man minimum må tenker gjennom hva valget man gjør vil føre til...
Sist endret av sptz; 4. april 2008 kl. 04:08.
Made my day! Å det er faen meg godt gjort, så mye poker som jeg har spilt idag. KP!
takk! Fy faen, for et bra innlegg. Akkurat slik som det der frpister er... Du tok den der så jævlig på kornet at jeg finner ikke mål. Du er fantastisk.


Edit: Det som er litt ironisk også er at du får kp av de som allerede har gitt han andre kp. Er vel ganske store forskjeller på de trådene.

Sitat av eXpergefacio
Dagens godispost, takker Don. "Kudos"
Vis hele sitatet...
*Årets.
Sist endret av bendiks; 4. april 2008 kl. 12:24.
FANTASTISK.
Og ja, hva faen er det med de som ga KP i begge postene?!
Jeg kan innrømme at jeg ga KP i begge tråder, ja det er hyklerisk.

Men jeg skummleste trådstarters innlegg, men fikk øyene opp etter en stund, å den andre posten ble bare tragisk når Don fikk åpnet øyene mine atter en gang...
Nydelig Don! Nydelig!
Edit: Jeg kav KP til begge to! Men jeg er bare så jævla underkua av det KP systemet, at jeg gir KP til folk som allerede har fått KP.
Sist endret av hyys; 5. april 2008 kl. 09:34.
Jeg lo. Dette fortjener en KP fra meg, og da bør du være stolt, for jeg er gjerrig på mine KP. :P
hahaha, jeg må le. frper i et nøtteskall!
Det eneste som er komisk ved dette er at motstandere av generalisering har gått fra egne prinsipper for å gjøre det akkurat samme selv. For min del er jeg forsåvidt enig i dette bildet av en FRP'er fordi jeg tror det noen ganger ligger en del sannhet i fordommer.
Sitat av Skeid
Det eneste som er komisk ved dette er at motstandere av generalisering har gått fra egne prinsipper for å gjøre det akkurat samme selv. For min del er jeg forsåvidt enig i dette bildet av en FRP'er fordi jeg tror det noen ganger ligger en del sannhet i fordommer.
Vis hele sitatet...
Han viste da bare fram den "typiske FRPer," en svært riktig fremstilling i mine øyne. Han har da aldri sagt at alle slik, men faktum er at 90% av alle de som bor nedi spania, som runder 50-60 sitter på barer og drekker, bor der fordi det er billig alkohol og stemmer frp.

Hvis jeg skulle "generalisere" sosialister, ville jeg si at de er ofte intellektuelle, kloke og reflekterte, som faktisk tenker litt over hvorfor alkohol faktisk er dyrt og at det selges tidlig, i stedet for å tenke at vi bor i et møkkaland som ikke lar oss få drikke når vi vil.

Min far og mine svært kloke gamle lærer var kommunister, eller de har vel blitt mer sosialister med tiden, men når de var unge, så var de kommunister. Da leste de ekstremt mye om marxisme, kommunisme og kapitalisme. Fakutm er at mange av de elde kommunistene er svært smarte rett og slett fordi mange av dem leste ekstremt mye om de forskjellige ideologiene. FRP-folk derimot er korttenkte, og tror at man kan styre et land veldig enkelt: Lite skatt, billig drikke, lite utgifter og avgifter, og kjempebra sykehus, eldreomsorg, og alt skal være billigere. Men de kommer aldri så lang i tenkningen at de spør seg hvor de skal få alle pengene fra? FRP-folk kan kategoriseres som de som vil ha store flatskjermer fordi det er respekt, billig øl, billig av alt, og masse penger. Egoister alle sammen som er imot likestilling og for forskjeller i et samfunn hvor alle skal ha det bra. Eneste FRP er flinke på er å bygge opp partiet sitt til å bli større. Hvordan? Jo, de følger akkurat samme måte som AP gjorde under den kalde krigen. Holder massevis av foredrag og kurs, og de sanker inn stemmer overalt. Det er de flinke til. Resten er bare tomme løfter og løgner. Det var AP som bygde opp dette landet, og det kan vi takke marxismen for, og ikke kapitalismen. Selvom kommunismen har dårlig erfaring verden over (mtp diktatorer) så tror jeg at denne styreformen er svært bra, men den har bare blitt misbrukt til de grader.
Jeg lo mest fordi den disrespekta den andre tråden "Er jeg rasist?"

Kunne like gjerne vært "Er jeg homofil?", og jeg hadde ledd!
Sitat av max-mekka
Hvis jeg skulle "generalisere" sosialister, ville jeg si at de er ofte intellektuelle, kloke og reflekterte, som faktisk tenker litt over hvorfor alkohol faktisk er dyrt og at det selges tidlig, i stedet for å tenke at vi bor i et møkkaland som ikke lar oss få drikke når vi vil.
Vis hele sitatet...

Haha, så tåpelig. Snakk om å være kjepphøy, tror nok du lever i en eventyrverden.
Sitat av Thrillseeker
Haha, så tåpelig. Snakk om å være kjepphøy, tror nok du lever i en eventyrverden.
Vis hele sitatet...
hvorfor? fordi de tenker forbi lengden på nesa si (som enkelte frpere ikke klarer, dessverre)?
Skal si dere vet mye om meg på grunnlag av at jeg gir min stemme til FRP.
Imponert, meget imponert.
Sitat av max-mekka
Hvis jeg skulle "generalisere" sosialister, ville jeg si at de er ofte intellektuelle, kloke og reflekterte, som faktisk tenker litt over hvorfor alkohol faktisk er dyrt og at det selges tidlig, i stedet for å tenke at vi bor i et møkkaland som ikke lar oss få drikke når vi vil.

Min far og mine svært kloke gamle lærer var kommunister, eller de har vel blitt mer sosialister med tiden, men når de var unge, så var de kommunister. Da leste de ekstremt mye om marxisme, kommunisme og kapitalisme. Fakutm er at mange av de elde kommunistene er svært smarte rett og slett fordi mange av dem leste ekstremt mye om de forskjellige ideologiene. FRP-folk derimot er korttenkte, og tror at man kan styre et land veldig enkelt: Lite skatt, billig drikke, lite utgifter og avgifter, og kjempebra sykehus, eldreomsorg, og alt skal være billigere. Men de kommer aldri så lang i tenkningen at de spør seg hvor de skal få alle pengene fra? FRP-folk kan kategoriseres som de som vil ha store flatskjermer fordi det er respekt, billig øl, billig av alt, og masse penger. Egoister alle sammen som er imot likestilling og for forskjeller i et samfunn hvor alle skal ha det bra. Eneste FRP er flinke på er å bygge opp partiet sitt til å bli større. Hvordan? Jo, de følger akkurat samme måte som AP gjorde under den kalde krigen. Holder massevis av foredrag og kurs, og de sanker inn stemmer overalt. Det er de flinke til. Resten er bare tomme løfter og løgner. Det var AP som bygde opp dette landet, og det kan vi takke marxismen for, og ikke kapitalismen. Selvom kommunismen har dårlig erfaring verden over (mtp diktatorer) så tror jeg at denne styreformen er svært bra, men den har bare blitt misbrukt til de grader.
Vis hele sitatet...
Hehe, egentlig litt pussig at du tar opp dette for jeg har faktisk to onkler og en far som gjennom hele ungdomstiden var svært aktive i ML-bevegelsen, men nå som de har blitt eldre har de gått den helt andre veien og alle er nå på godt høyre siden. At folk som har vært sosialister hele sitt liv og bare lest haugevis av prokommunistisk propaganda som avskyr alt som har med kapitalisme å gjøre er så jævlig reflekterte intellektuelle og kloke har jeg mine store tvil på. Jeg tror at det beste er ikke å avfeie alt som trolleri og tulle-"meninger" som er blitt en trend her i forumet, men heller derimot prøve å sette seg inn i alles situasjoner uansett hvilken side av politikken de står på.
Og du kaller meg rasist? Hva feiler det deg? Drikker du?


Ja, du er FRP'er hvis du liker jøder, som du tydeligvis gjør.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Lulz
Og du kaller meg rasist? Hva feiler det deg? Drikker du?


Ja, du er FRP'er hvis du liker jøder, som du tydeligvis gjør.
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke forstått den helt ekstreme sarkasmen i denne tråden her.
Sitat av ticks
Du har tydeligvis ikke forstått den helt ekstreme sarkasmen i denne tråden her.
Vis hele sitatet...
Leste ikke det med truser... Sorry...
Sist endret av Lulz; 5. april 2008 kl. 20:53.
Sitat av Lulz
Da kan man heller kalle tråden for SPAM. Hvis tråden hans er sarkasme, hva er vitsen med å poste det?
Vis hele sitatet...
Tja.. han har lært meg at jeg skal stille meg tvilsom til slike innlegg og ikke ta alt folk skriver for godt.
Sitat av max-mekka
Han viste da bare fram den "typiske FRPer," en svært riktig fremstilling i mine øyne. Han har da aldri sagt at alle slik, men faktum er at 90% av alle de som bor nedi spania, som runder 50-60 sitter på barer og drekker, bor der fordi det er billig alkohol og stemmer frp.

Hvis jeg skulle "generalisere" sosialister, ville jeg si at de er ofte intellektuelle, kloke og reflekterte, som faktisk tenker litt over hvorfor alkohol faktisk er dyrt og at det selges tidlig, i stedet for å tenke at vi bor i et møkkaland som ikke lar oss få drikke når vi vil.

Min far og mine svært kloke gamle lærer var kommunister, eller de har vel blitt mer sosialister med tiden, men når de var unge, så var de kommunister. Da leste de ekstremt mye om marxisme, kommunisme og kapitalisme. Fakutm er at mange av de elde kommunistene er svært smarte rett og slett fordi mange av dem leste ekstremt mye om de forskjellige ideologiene. FRP-folk derimot er korttenkte, og tror at man kan styre et land veldig enkelt: Lite skatt, billig drikke, lite utgifter og avgifter, og kjempebra sykehus, eldreomsorg, og alt skal være billigere. Men de kommer aldri så lang i tenkningen at de spør seg hvor de skal få alle pengene fra? FRP-folk kan kategoriseres som de som vil ha store flatskjermer fordi det er respekt, billig øl, billig av alt, og masse penger. Egoister alle sammen som er imot likestilling og for forskjeller i et samfunn hvor alle skal ha det bra. Eneste FRP er flinke på er å bygge opp partiet sitt til å bli større. Hvordan? Jo, de følger akkurat samme måte som AP gjorde under den kalde krigen. Holder massevis av foredrag og kurs, og de sanker inn stemmer overalt. Det er de flinke til. Resten er bare tomme løfter og løgner. Det var AP som bygde opp dette landet, og det kan vi takke marxismen for, og ikke kapitalismen. Selvom kommunismen har dårlig erfaring verden over (mtp diktatorer) så tror jeg at denne styreformen er svært bra, men den har bare blitt misbrukt til de grader.
Vis hele sitatet...
Den kalde krigen var en ideologisk konflikt, en konflikt om hvilke verdier og hvilken orden som skulle råde. I dag er de tidligere motpartene temmelig samstemte om hvilke verdier det er best å etterstrebe: Markedsøkonomi og demokrati.
Fra boka I samfunnet - Internasjonal politikk.

Du må ikke tro at faren din var lur fordi han leste ei bok om marxisme.