Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2227
Har en Sony Xperia Z3 som plutselig begynte og oppføre seg rart.

I blant kan det faktisk ta opptil 12 timer før jeg mottar sms fra andre. Har ringt Telia, men sier ikke problemet ligger hos dem...

Noen som har noen forslag ???
Overskuddsmateriell
Vi opplevde det samme for endel år siden der jeg bodde før, der viste det seg at man tok inn for mange sendere med så å si lik sendestyrke og mobilene da hoppet mellom senderene. Dette var da geografisk avgrenset problem og alle med Telenor hadde det problemet der.

Er du alene i området med problemet? Er det bare ett område du opplever problemene?
Jeg har hatt hell med å laste ned ett annet sms-program. Det jeg brukte het Textra mener jeg.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Prøv SIM-kortet ditt i en annen tlf og se om problemet vedvarer.
Trådstarter
24 0
Har byttet telefon, og det samme skjer...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hvor befinner du deg? Er det god dekning der? Ring telia og hør om det er utfall i området.
Trådstarter
24 0
Rælingen. Bra dekning har vært slik over 1 mnd. Telia sier alt er greit...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Da ringer du telia og oppgir 3-4 eksempler på tidspunkt, dato, plassering osv der du prøvde å f.eks sende eller motta sms.
Regner med de har teknikere som kan se på sånt og finne ut hvor feilen ligger. Er i hvert fall slik hos andre operatører. Eventuelt kjøp deg et nytt SIM-kort.