Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1082
Vurderer og sette opp fake postkasse. Hørt folk som har gjort det og har gått hent fint. Har et spørsmål da. Når du finner et bolig / leilighet strøk og satt opp postkassen. Setter du bare på samme adresse til nabopostkassen når du bestiller men har et fake navn med som står på din postkasse?
Det går helt fint å bestille til andre postadresser enn din egen i min erfaring, og hvordan skulle folk få brev eller dokumenter tilsendt på reise ellers?
Ikke gjør purken en tjeneste ved å bekrefte eller avkrefte metoden her. Øyner overalt
Trådstarter
3 1
Sitat av Tarantella Vis innlegg
Ikke gjør purken en tjeneste ved å bekrefte eller avkrefte metoden her. Øyner overalt
Vis hele sitatet...
Er det ikke mulig og slette innlegg eller konto her?
Det var det ja...
ivar_oslo's Avatar
Sitat av Tarantella Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Denne metoden er velkjent og har vært det lenge.
Sitat av Bday77 Vis innlegg
Vurderer og sette opp fake postkasse. Hørt folk som har gjort det og har gått hent fint. Har et spørsmål da. Når du finner et bolig / leilighet strøk og satt opp postkassen. Setter du bare på samme adresse til nabopostkassen når du bestiller men har et fake navn med som står på din postkasse?
Vis hele sitatet...
Og grunnen/motivet bak dette er?
Sist endret av cplpro; 1 uke siden kl. 16:57.
han skal vel bestille dop så klart
Det var det ja...
ivar_oslo's Avatar
Og jeg som trodde han skulle motta Menighetsbladet uten at familien fikk vite det :-)
Ha i bakhodet at blir du tatt med fingrene i en falsk postkasse full av dop ligger du relativt dårlig an.
Sitat av topdogg Vis innlegg
Ha i bakhodet at blir du tatt med fingrene i en falsk postkasse full av dop ligger du relativt dårlig an.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at du blir du tatt med fingrene i en postkasse full av dop så ligger du relativt dårlig ann uansett.
Om postkassen er reell eller falsk er nok det minste problemet du har da
Trådstarter
3 1
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Og jeg som trodde han skulle motta Menighetsbladet uten at familien fikk vite det :-)
Vis hele sitatet...
Som du sier så tenker jeg på menighetsbladet 😎 Flott observert

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tenkte ikke på dop eller noe. Bare lurte på hvordan de gjorde det
Sist endret av Bday77; 1 uke siden kl. 21:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Man kan alltid forklare seg ut av ting, hvis det ikke kan bevises betaling, at man har gjort noe som dette før eller har ett plettfritt rulleblad, kan anta det kanskje er noen andre som har bestilt i ditt navn, så skal tvilen komme tiltalte til gode.

Men fake postkasse er scary, folk følger med for tiden, lurer på hvem denne nye naboen er og følger med på postkassa, ser ikke bra ut at man kommer fra en annen plass, sjekker posten for så å forsvinne igjen.

Jeg ville heller bestilt det hjem eller til noen kamerater som er til å stole på
De har ikke sannsynlighetsovervekt hvis de ikke har dommer på deg fra før, men er du dømt for å motta slik post fra før av, så kan de veldig lett få til en dom i en neste sak. Slik jeg har forstått og lest om det.