Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 460
Hei helgen før denne som var tok jeg oxy. 60mg på fredag og rundt 80mg spredt ut på lørdagen. I de siste dagene har jeg begynt å miste følelsen i venstre hånd. Når jeg var på oxy lå jeg for det meste i senga mi og støtta hodet mitt med venstre hånd for å se på film på et nettbrett . jeg har mistet heilt følelsen der og den føles ut som den sover heile tiden. Jeg har begynt å miste styrke også der. På fredag tok jeg sobril og jeg våknet flere ganger av ekstrem smerte i finger tuppene, men jeg passa ut heile tiden og når jeg våknet på lørdags morgen var alt greit.

Jeg lurer på om jeg kanskje tok for mye oxy og blod tilførsel ble kuttet av?
Det har neppe noe med oxy å gjøre, men gå til legen, det her virker alvorlig.