Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3732
Hei Freaks!

har akkurat kommet til lvl 37.
-lvl 10 scout
-lvl 10 assault
-4000 warbonds.

Hvilken game-mode spiller dere? og hvorfor?
Hvilken class bruker dere? og hvorfor?

Tenker selv og begynne å maxe medic/support. vil til slutt ende opp med å maxe ut alle classene

Spiller veldig mye medic, selv om jeg ikke er helt i ditt level enda.. :P
Ellers er jeg assault med 10-A hunter, elsk. <3

Liker operations og rush, vet ikke helt hvorfor..
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
fett! hvis du går inn for å skaffe xp fast og samtidig ha det gøy vil jeg anbefale: conquest.
-conquest+win+squadbonus=50k xp=1 lvl per game
Medic og scout her. Level 9 på begge, tror jeg. Liker også og klassen man er når man rir på hest.
Er ca level 37 selv, husker ikke helt. :P
Warbonds, aner ikke. Har ikke kjøpt så mange våpen da jeg stort sett spiller disse 2 klassene.
Spiller stort sett der man skal ta flagg, og liker scout mer og mer. Mye pga jeg ble lei av alle snipere som camper, jeg camper ikke som mange andre gjør, og får en varm følelse av og kverke campere som har drept meg alt for mange ganger når jeg er medic. :P
Venter på skikkelig hc-mode slik som bf4. Greier ikke og se forskjell på fiende og mitt lag når jeg har testet hc.
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
fett har begynt å lvl medic atm.

på PS4 og XBOX har man auto-aim... så når jeg spiller sniper løper jeg bare alltid rundt... siden auto-aim er så kraftig at du kan quik-scope. når du hitter lvl 10 på scout får du one-shot sniper (som oftest one shot). den funker ordntlig bra på akkurat dette, siden da er alt one shot.

mange som sier at det ikke funker, men når jeg løper rundt et helt game og havner på en 15k xp og rundt 20 kills... så funker det faktisk ganske heftig. det er ikke så mange som spiller sniper på denne måten, så det gjør også at enemy ikke er så oppmerksom på det. auto-aim funker på ganske lange avstander også! (hvis du skal bruke denne metoden, så burde du ha iron sight. så du sliper å komme inn i "sniper modus".
Elsker semi-auto'en til medic-klassen.

Tips til gode semi'er?
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
de fleste er greie, kommer veldig ann på hvordan spillestilen din er bruker selv mange forskjellige og bytter ofte... haha, går lei av samme hele tiden men lvl 10 for scout og assault er beeasst
Mister man poengene hvis man bruker quit-knappen imellom matcher? Er sikker på at jeg har mistet alle poenget mine fra en kamp ved flere anledninger. Må jeg vente til neste match loader, holder det ikke så se score'n bli telt opp osv.?

Nytt map ute i dag btw.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Mister man poengene hvis man bruker quit-knappen imellom matcher? Er sikker på at jeg har mistet alle poenget mine fra en kamp ved flere anledninger. Må jeg vente til neste match loader, holder det ikke så se score'n bli telt opp osv.?

Nytt map ute i dag btw.
Vis hele sitatet...
Du mister ikke poeng hvis du går vekk fra matchen eller blir kicket.
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
du mister ikke poeng, men du vil heller ikke oppnå bonusen du får hvis du vinner: 1.25 eller 1.5 og det er litt å hente der.
hvis du får 20k poeng og deretter får 1.5, så vil jo det si 10k ekstra i "gevinst".
Værtfall så lenge ditt lag vinner vil det være lurt å bli til slutten
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
har akkurat kommet til lvl 48.
-lvl 10 scout
-lvl 10 assault
-lvl 10 medic
-6500 warbonds.
Som Medic er det kun en rifle som gjelder og det er Mondragon Storm.
Tips!

Kjøp Light Flanker Tank-kittet, og bruk kanon nummer to. Den har helt sinnsyk range og dreper folk fort. Det som også gjør den op (i mine øyne) er at du kan drepe fienden på så lang avstand at det blir vanskelig for folk å komme nær nok til å drepe deg med anti-tank grenades og dynamitt. Hovedkanona er veldig bra for å ta folk som gjemmer seg inne i hus osv. Det er heller aldri noe "recharge" om man skyter mange clips etter hverandre.

Veldig nice på rush da man stort sett har litt oversikt over hvor fienden kan dukke opp. Man hjelper laget veldig og får helt latterlig KD-ratio i mange tilfeller.
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
ja har sett mange som gjør det nå skal teste selv snart.