Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 971
skal selge en lite brukt hp g7-2352so kjøpt sommer 2013 for 4449 kr på netonet.men ble bare stående da jeg bruker stasjonær mest.ingen riper eller skader bra levetid på batteri .er win 7 innstallert .vet dette detter fort ned i pris så lurer på om noen kan si en fornuftig pris jeg kan selge den for

specs er

amd quad-core a8-4500m
17,3 diagonal HD+brightview led display
750gb hdd
8gb ddr3 SDRAM
wlan og bluetooth
dvd optical drive
den er ment for win 8
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
500-1000,- sånn grovt rekna. Den er to år gammal, og har ca. ingen verdi i dag.
Jeg tok en kjapp sjekk på cpubenchmark.net for prosessoren din, og alle intel i5 prosessorene fra 2410M og oppover er raskere.

Den billigste maskinen jeg fant via prisjakt.no har Intel Core i5-4210U prosessor og går for 3 495,-

Her kan du sammenligne score mellom a8-4500m som sitter i maskinen din og i5-4210U som sitter i maskinen 3 495,-

Som slashdot sier er det liten sjans for at noen vil velge maskinen din med mindre du selger den for 1xxx,-

Selv hadde jeg nok bare beholdt den som en facebook og spotify maskin