Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2665
Hei! Skulle steke meg en pizza nå, plutselig så kom det en liten smell fra komfyren, også ble det bekmørkt her. Jordfeilbryteren viser "On" og sikringen til komfyren gikk. Det er en rød farge over jordfeilbryteren nå, regner med at det betyr at den skal stå på "off", for da er fargen grønn. Kan jeg bare la sikringen til komfyren være av og deretter bare koble av jordfeilsikringen?
Tror jordfeilbryteren skal stå på rød /peke oppover.
Er nok ikke jordfeilbryteren det er noe galt med da. Den skal vise rødt og "on" når alt er OK.

Er nok heller sikringen som har gått?
Prøv å skru den på og test på nytt. Skjer det samme igjen, så er nok noe ødelagt i komfyren.
Riktig!

Prøvde å slå på sikringen til komfyren og alt det andre, men ingenting funket så jeg gikk bare å la meg inatt
Viste seg at dem har en slags hovedsikring i hovedbygget her, og den hadde vist gått den også, så ikke rart det ikke skjedde noe her nede.