Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1058
Vi har en slik i russebilen. Men ingen fjernkontroll og antenna ser ikke helt optimal ut.

For å kunne endre farge på RGB-lyset, kan man bare kjøpe ny antenne og fjernkontroll? Eller er det best med en helt ny kontroller-boks?
Kan nok være lurt å kjøpe hele boksen på nytt ja. Så vet dere at ting er kompatibelt med hverandre.
Okay. Det beste er kanskje å finne en som er relativt identisk, slik at vi slipper å legge om mange kabler. Men spørs om vi finner en lik.
Sitat av UnknownPwny Vis innlegg
Okay. Det beste er kanskje å finne en som er relativt identisk, slik at vi slipper å legge om mange kabler. Men spørs om vi finner en lik.
Vis hele sitatet...
Det er egentlig ingen kabler å legge om, kontrollerene er relativt universelle. Den har strøm inn (pluss og minus) samt utgang til LED-stripene som har felles positiv og en negativ terminal for de tre fargene (rød, grønn og blå).

"SYNC" antar jeg at er lydgjennomgang for å kordinere til musikk (altså en fra lydkilden som er inn, og en som er utgang til høyttalere).

Bare husk å kjøpe en med tilstrekkelig kapasitet, dere kan regne ut forbruket med å se på avstanden og type led (3030, 5050).
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Det er egentlig ingen kabler å legge om, kontrollerene er relativt universelle. Den har strøm inn (pluss og minus) samt utgang til LED-stripene som har felles positiv og en negativ terminal for de tre fargene (rød, grønn og blå).

"SYNC" antar jeg at er lydgjennomgang for å kordinere til musikk (altså en fra lydkilden som er inn, og en som er utgang til høyttalere).

Bare husk å kjøpe en med tilstrekkelig kapasitet, dere kan regne ut forbruket med å se på avstanden og type led (3030, 5050).
Vis hele sitatet...
Ah, da forstår jeg. Takk