Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5577
Veldig enkelt spørsmål igrunn. Jeg har spilt WoW lenge og hatt x antall timer med mye moro. I det siste har det vært skole og mye annet som bare tar all tid så WoW har liksom blitt nedprioritert.
Men det jeg egentlig savner med WoW var det gode gamle sosialet. Der man er på Ventrilo (Aner ikke om det blir brukt lenger engang! KRISE)

Så er det egentlig noen som faktisk fortsatt spiller noe særlig WoW? Er det liksom noe norsk samfunn der folk er relativt sofistikerte og koselige? Eller er det bare toxic miljø all the way?
Er student og bur på hybel, bruker all den tid jeg kan bruke på skolen og all den fritid jeg har etter skolen på WoW. Har egentlig ikke gjort noe annet. Om det er noe godt "samfunn" vet jeg ikke, siden jeg stort sett spiller solo utenom når jeg gjør gamle raids for mount drops med to kompiser
Tror du finner flest norske på Grim Batol i alle fall. Er sikkert mer enn 10 helnorske guilds og ekstremt mange norske som spiller der. Hvor mange av disse guildene som er seriøse får noen andre svare på.
Tror ikke det er så mange hardcore wow spillere lenger som er like entusiastiske etter wow evoluosjonerte til hva det er i dag for bedre og værre. i Classic var Magtheridon og tildels ravencrest den server som hadde desidert flest nordmenn. Spillet er alt for casualised i dag som har bidratt til redusert entuasiasme og langtids motivasjon.
Trådstarter
2 0
Har alltid spilt på Grim Batol, og der har det vært mye nordmenn. Problemet jeg støtte på var at det var alt for mye surr og useriøse guilds. Jeg er egentlig like interessert i å få flere "venner", som det å spille WoW igjen
Det er nok endel litt eldre folk som enda spiller, de som har vokst opp med wow. Men tror ikke det er noe særlig til nye spillere som rekrutteres, og mange har sluttet.

Det er ett gammelt spill, det er langt ifra så populært som før og min personlige mening er at spillet blir dårligere for hvert år så ikke rart mange slutter
Det er mer en 10mil som spiller wow idag, er faktiskt mange som starter igjen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei

Det virker for meg som om det fortsatt er en del norske spillere i wow. Ser flere og flere jeg spilte med tilbake i tiden komme tilbake.

Selv spiller jeg på serveren Draenor på Horde siden. Er guildmaster for en helnorsk guild "Uglene i Mosen" som fokuserer på både det sosiale, moro og raiding (7/7 HM NM, 6/7 HM HC, 6/10 BRF NM og 2/10 BRF HC). For de som er interesserte er det bare å spørre i vei, fyre av en PM eller /w meg ingame på "Kimztah" eller "Magztr" på Draenor.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Spiller selv på Zenedar (nå slått sammen med Bladefist og Frostwhisper). Ser en god del norske her. Horde selvfølgelig.
Ta å sjekk ut http://nox.no.
De er kommet til 9/10HC Brf. De trenger flere medlemmer også, spiller på Twisting Nether.