Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2643
Hei, har steelseries siberia v2 frost blue, med usb inngang.

Det kommer ikke lyd fra det ene øret, og er jeg heldig, så kan jeg justere på lyden, og kanskje det kommer. Men så forsvinner det igjen, noen som har aning på hva jeg kan gjøre?
Sist endret av stinkdyr; 27. august 2014 kl. 19:02.
Kan være dårlig kabel eller dårlig tilkobling inni headset/kabel. Ville hørt med dem du kjøpte den fra. Vis du ikke har gjort noe som gjør at den er slik da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har samme problemet som deg. Dette er 3. steelseries headsettet det har skjedd på. Første var pågrunn av at jeg mistet det i bakken et par ganger for mye, min feil. Andre headsettet fikk jeg i gave, men jeg var forsiktig med dette men fremdeles mista jeg lyden i ene øyret etter ca et års bruk.

Kjøpte meg et nytt for ca et år siden og nå mista jeg akuratt lyden i høyre øre idag. Glemte å ta vare på kviteringen på de to første, men ettersom jeg har flyttet ganske langt dette året så får jeg ikke bytta inn det jeg har nå. (Må leveres der du kjøpte det, om du kjøpte det retail).

Highjacker tråden litt: Noen som vet om noen gode gaming headset (med mic) under tusenlappen? Skal ikke ha noe Steelseries ettersom jeg har veldig dårlig erfaring med dem.
Så på noe Sannheiser PC headset og noe Turtle Beach, men har ingen erfaring fra noen av merkene fra før.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Anbefaler å kjøpe et par med ordentlig gode headphones og en ekstern mikrofon. Gir mye bedre lyd for pengene, og blir ikke ødelagt etter et par måneder. Har selv ødelagt flere siberia, et corsair og noe koss-greier, men å kjøpe ath-m50 for et par år siden har jeg aldri angret et sekund på. Bruker en mic fra et gammelt headset som jeg har festa med borrelås på headphonesa, så jeg kan ta den av og på. Sjekk link i signaturen min for tips til headphones!
Sitat av FatMan Vis innlegg
Anbefaler å kjøpe et par med ordentlig gode headphones og en ekstern mikrofon. Gir mye bedre lyd for pengene, og blir ikke ødelagt etter et par måneder. Har selv ødelagt flere siberia, et corsair og noe koss-greier, men å kjøpe ath-m50 for et par år siden har jeg aldri angret et sekund på. Bruker en mic fra et gammelt headset som jeg har festa med borrelås på headphonesa, så jeg kan ta den av og på. Sjekk link i signaturen min for tips til headphones!
Vis hele sitatet...
Ettersom headsettet er til gaming er det mest praktisk å ha micen i headsettet (gidder ikke DIY prosjekt med borrelås og dill). Leter bare etter noe lignende Siberia, bare med hakket bedre kvalitet overall.

Headsettene du anbefaler er også litt i dyreste laget for meg. Som student uten jobb er ikke "luksus" noe jeg har råd til. (Selv om man kanskje tjener på å kjøpe et dyrt headset i lengden).

Sett på HyperX Cloud Gaming Headset, PLANTRONICS Gamingheadset og Logitech G35 nå. Noen som har erfaring med disse?
Sist endret av Kognito; 27. september 2014 kl. 11:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har akkurat åpnet opp Siberia headsettet mitt. Har konkludert med at det er en dårlig driver Alle koblingene fungerer, ingen kortslutninger eller ødelagte ledninger.