Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1403
Hei
Jeg tenker på å skaffe meg en gaming mus, siden den jeg har nå, er egentlig bare en vanlig kontor mus...
Jeg vil gjerne ha en komfortabel men ikke for dyr mus.
Har du noen forslag, så er jeg glad for tilbakemeldinger
På forhånd takk
Sist endret av jasphak; 5. januar 2014 kl. 16:02.
Corsair Vengance M65 Super til FPS spill hvor for mange knapper på siden bare er i veien. Super i hånda, lett design (ikke noe MadCatzzzzzzzz greier) og bra ledning. Koster ikke for mye, betalte selv 500kr for den.
Trådstarter
6 0
Tusen takk for svar! ^^
Har du noen forslag for trådløs mus?
Sist endret av jasphak; 5. januar 2014 kl. 16:41.
Jeg anbefaler sterkt Logitech G400(mx518) hvis du ikke har behov for mange knapper på musa. Google mx518, så ser du hvor pålitelig denne er.
Min har gått i veggen mange ganger, aldri sviktet meg.

Dersom du vil ha mulighet for mange keybinds anbefaler jeg Logitech G600. Bruker denne per dags dato og er superfornøyd med denne!
Sist endret av MrCryptical; 5. januar 2014 kl. 16:40.
Kva spel spelar du?
Sjølv speler eg både MMO og FPS, og bruker en Logitech G600 til MMO-ene og en CM Storm Sentinel Advance II til FPS. Foretrekker at FPS-musene har en litt lavare profil.
Trådstarter
6 0
Jeg har et setup med ganske mye kabler/ledninger og trenger en trådløs mus...
Noen forslag??
Takk for alle svarene
Sitat av jasphak Vis innlegg
Jeg har et setup med ganske mye kabler/ledninger og trenger en trådløs mus...
Noen forslag??
Takk for alle svarene
Vis hele sitatet...
Du bør nesten svare på hva du spiller FPS? MMO? Sportspill?
Trådstarter
6 0
Jeg spiller for det meste fps spill....
Razer mamba er en strålende mus!
Jeg kjøpte Razer Mamba i 2010. Har brukt den i mange, mange tusen timer og kunne virkelig ikke vært mer fornøyd. Hvis den blir ødelagt skal jeg kjøpe en ny med en gang.

Anbefales på det sterkeste! Den perfekte musen til fps.
(Kan være trådløs hvis du vil, men jeg bruker med kabel)
Sist endret av PerPerPerPer; 5. januar 2014 kl. 22:00.
Har ikke testet denne, men den får mye skryt i tester..
Tenkte jeg skulle kjøpe den selv..
Logitech G602
Logitech sin G-serie er best imo.

Har selv en Logitech G5 jeg har brukt i flere år nå.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Jeg anbefaler sterkt Logitech G400(mx518) hvis du ikke har behov for mange knapper på musa. Google mx518, så ser du hvor pålitelig denne er.
Min har gått i veggen mange ganger, aldri sviktet meg.

Dersom du vil ha mulighet for mange keybinds anbefaler jeg Logitech G600. Bruker denne per dags dato og er superfornøyd med denne!
Vis hele sitatet...
Mx518 er konge (G400)
Bruker selv en Logitech G600, synes den er digg å bruke, har masse settings, den ser stilig ut og fyller hele hånden anbefales
Vil anbefale razer mamba jeg også, utrolig god mus kan velge selv om den skal være kablet eller trådløs. Definitivt verdt pengene