Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1549
Skal reise til russland og fant en billig flybillett på på flightfinder, men ser jeg må bytte fly en gang i amster og et annet flyselskap flyr meg videre. Er det slik at jeg leverer bagasje ved avreise og den blir sendt helt fram eller må jeg sjekke ut/inn bagasje igjen på flybytte siden det er forskjellige selskaper?

Billetene ble kjøpt samlet i pakke vis det har noe å si. Prøve få kontakt med flightfinder men ingen svar så langt.
Hvilke selskaper? Dersom det er to selskaper i en allianse (Star Alliance, Skyteam) blir baggasjen sendt frem til endestasjonen, men om du flyr første ruta med f.eks SAS (Star Alliance), og den siste med KLM (Sky Team), så må du sannsynligvis hente baggasjen på flyplassen der du mellomlander og sjekke den inn igjen.
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Hvilke selskaper? Dersom det er to selskaper i en allianse (Star Alliance, Skyteam) blir baggasjen sendt frem til endestasjonen, men om du flyr første ruta med f.eks SAS (Star Alliance), og den siste med KLM (Sky Team), så må du sannsynligvis hente baggasjen på flyplassen der du mellomlander og sjekke den inn igjen.
Vis hele sitatet...
Takker. Sjekket opp og dem var i samme allianse.
Når du sjekker inn ser du etter hvor bagasjen er sendt. Står det AMS blir den lempet av i Amsterdam. Hvis den er merket til din destinasjon sendes den helt fram.
Sist endret av ivar_oslo; 29. desember 2018 kl. 22:14.