Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2823
jeg vurderer å kjøpe Logitech G29 til ps4 (Ratt og pedaler), noen her som har erfaring med den? Lurer også på hvilke spill dere anbefaler, og er det verd å kjøpe girspak?
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Jeg har det og bruker det til PCen for å spille Project cars, asseto corza og Euro truck simulator og er godt fornøyd. Avhenger hva du har tenkt til å spille om du trenger girspak, på mange av racing spillene bruker du helst de girspakene som er på rattet, men på spill som eurotruck så er det nice med girspak.
Kult, men er gir systemet realistisk? kan man kvele motoren og sånt som i en vanlig bil eller hvordan er det? (lurer på dette dette fordi jeg har lyst til å lære å kjøre manuell men har ikke manuell bil )
på Project cars pc, kan man værtfall kvele bilen. Men hvis du skal lære deg og kjøre manuelt så funker det nok bedre og bare reise til kjøreskolen.
Hva er det mest realistiske spillet til ps4? Som støttes av g29