Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 982
Hei. Det har seg sånn at man får bare skifte brukernavn på facebook én gang. Og noen har på en eller annen måte greid å fått skiftet mitt brukernavn til noe veldig barnslig og på grensen til mobbing. Hvordan får jeg skiftet brukernavnet?

Har leita opp og ned på facebook siden for å finne en "kontakt oss" knapp, men er ikke lett å finne noe brukbar info noen plass.

Hjelp? :s
Navbruker fra Moss
hva er bruker navnet da ?
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Trådstarter
Sitat av LINNERN Vis innlegg
hva er bruker navnet da ?
Vis hele sitatet...
Det er ikke viktig.

Kommer hit som sender meg til en side som sier jeg allerede har brukt opp min brukernavnfornyelse som sender meg tilbake. Facebook sitt hjelpesystem er bare en STOR OND sirkel.

Problemet mitt er jo at noen har brukt opp mitt ene navnebytte. Men det sier de ingenting om... Snakk om å være hjelpsomme.
Sist endret av Kognito; 22. oktober 2012 kl. 14:04.
Facebook skriver klart og tydelig at det kun går an å skifte ÉN gang. Dessuten er det bare en facebook-profil, ikke verdens undergang. Om du er på nippet til å dø av hvor forferdelig brukernavnet ditt er, så kan du jo evt. kontakte facebook.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Trådstarter
Er egentlig ikke megselv jeg er bekymret for. Brukernavnet mitt inneholder nå også et navn som ikke er mitt, men nemlig et veldig kjent mobbeoffer fra stedet jeg bor. Hun har vært gjennom mye fryktelig inkl. at venninen hennes begikk selvmord. Synes ikke det er morsomt når andre fucker med shit som det. Takker for svar.
Sist endret av Kognito; 22. oktober 2012 kl. 14:18.
drit nå i det "bare lov å skifte bruker en gang", det er bare å kontakte facebook og forklare grunnen så hjelper de deg med å endre det tilbake.
på bakgrunn av ditt forrige innlegg ville jeg også forklart det til facebook, kanskje de kan spore personen og blokkere han ute fra facebook for godt. trenger ikke sånn folk der.
Sist endret av exceed; 22. oktober 2012 kl. 14:19.
Du kan vel også fortsatt bruke mailadressen din til å logge inn? Selv har jeg ikke valgt noe brukernavn og bruker fortsatt bare mailadressen, men om du ikke MÅ bruke et brukernavn så holder det vel med mail. Men ellers ville jeg bare sendt en mail til Facebook, forklart hele situasjonen så får du sikkert byttet.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Trådstarter
Sitat av exceed Vis innlegg
drit nå i det "bare lov å skifte bruker en gang", det er bare å kontakte facebook og forklare grunnen så hjelper de deg med å endre det tilbake.
på bakgrunn av ditt forrige innlegg ville jeg også forklart det til facebook, kanskje de kan spore personen og blokkere han ute fra facebook for godt. trenger ikke sånn folk der.
Vis hele sitatet...
Da er vi enige. Men finner enda ikke en måte å kontakte facebook på.. Til og med ikke i linken som ble gitt 3 poster opp..

Sitat av oksekidd Vis innlegg
Du kan vel også fortsatt bruke mailadressen din til å logge inn? Selv har jeg ikke valgt noe brukernavn og bruker fortsatt bare mailadressen, men om du ikke MÅ bruke et brukernavn så holder det vel med mail. Men ellers ville jeg bare sendt en mail til Facebook, forklart hele situasjonen så får du sikkert byttet.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg bruker enda vanlige gmail'en min til å logge inn. Men det er URL'en til facebooken min jeg hater.
Sist endret av Kognito; 22. oktober 2012 kl. 14:30.
Sitat av Kognito Vis innlegg
Er egentlig ikke megselv jeg er bekymret for. Brukernavnet mitt inneholder nå også et navn som ikke er mitt, men nemlig et veldig kjent mobbeoffer fra stedet jeg bor. Hun har vært gjennom mye fryktelig inkl. at venninen hennes begikk selvmord. Synes ikke det er morsomt når andre fucker med shit som det. Takker for svar.
Vis hele sitatet...
bare send en mail til facebook. det samme gjorde jeg når noen hadde endra bursdagsdatoen min og jeg ikke kunne endre den tilbake!
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
bare send en mail til facebook. det samme gjorde jeg når noen hadde endra bursdagsdatoen min og jeg ikke kunne endre den tilbake!
Vis hele sitatet...
Hadde du hatt en mail jeg kunne sendt til hadde det vært flott. Finner ikke noe som går direkte til facebook selv
Hiv deg på telefon og ring.

(650) 543-4800 (legg til landskode)