Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1415
Hei! Jeg lurte på om noen som har en sporingsnummer / kollinummer jeg kunne sett på fra posten.no. De er gyldige i 52 uker, så det har ikke noe å si så lenge det er innenfor det.

Noen som har? Kan være at du har kjøpt noe online med post sporing, sending av brev, hva som helst.

Takk på forhånd
Kanskje greit å orientere om hva du skal med det?
Hvorfor trenger du dette og ville det ikke bare vært enklere å bruke en egen?
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Kanskje greit å orientere om hva du skal med det?
Vis hele sitatet...
Jeg skal bare sjekke hvordan det ser ut på en sporingsside og hvor mange punkter det er før ankomst.
Jeg har ikke mitt eget sporingsnummer
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av deadalone944 Vis innlegg
Jeg skal bare sjekke hvordan det ser ut på en sporingsside og hvor mange punkter det er før ankomst.
Jeg har ikke mitt eget sporingsnummer
Vis hele sitatet...
Kor mange punkt vil jo variere etter kor mange hendinger som er registrert. Det veit du enkelt og greit ikkje. Når det gjeld korleis den ser ut, så er det ein tabell som lister hending og hendingstype (in transit, utlevert etc). Data vil og variere etter pakketype. T.d. vil du få anna informasjon på pakker sendt med EDI enn norgespakke som du kjøper i butikk.
Det kommer jo helt an på hvor langt det skal transporteres, men med meg var det innom 2 lager fra Bring.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kor mange punkt vil jo variere etter kor mange hendinger som er registrert. Det veit du enkelt og greit ikkje. Når det gjeld korleis den ser ut, så er det ein tabell som lister hending og hendingstype (in transit, utlevert etc). Data vil og variere etter pakketype. T.d. vil du få anna informasjon på pakker sendt med EDI enn norgespakke som du kjøper i butikk.
Vis hele sitatet...
Takk, akkurat det svaret jeg lengte etter egentlig.