Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5695
Jeg har aldri røyka før, men nå har jeg kjøpt rundt 3g og lurer på hva annet man kan bruke untatt tobakk?

Vil helst ikke røre tobakk, det er bare avhengighetsskapende og noe dritt synes jeg, vil helst ikke bli glad i tobakken.

Hasjen er noe helt annet, hva er dine tips til røyking av brunt ?

Mvh
Hvis det er ei myk grei bønne. så hadde jeg tatt en 0.2 å rulla til ei medium tynn pølse. Tent på den ene enden som en røkelse og blåst ut. Innhaler røyken ettersom hasjen gløder seg nedover.

Spill Pink floyd og nyt livet ^^
Det går an å få tak i forskjellige, naturlige urter som funker noenlunde som en erstatning for tobakk.
Om du sier hvor du bor, er det helt sikkert noen som kan gi den navnet på en sjappe som har det du er ute etter i nærheten av deg.
Kjør det i en pipe, enkelt og greit Trenger utrolig lite for et rimelig trekk også. Så du sparer jævlig mye ved å gjøre det
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Bor i Østfoldomerådet.

Får man kjøpt slike piper på ebay ?

Hvilke urter er det da snakk om?

Veldig iverig på og ta en fin helg til helgen nå, sette på musikk og kose seg.
Sist endret av Shreddy; 23. september 2014 kl. 21:56.
"Øko-Terrorist"
Spis det. Bare vær forsiktig, begynn med 1-2 stykker, kan fint ta halvannen time pluss minus før det gir funk, du vil få en mye lenger "tur" men kan også oppleves som mer intens av noen.http://marihuanabloggen.blogg.no/126...wnies_opp.html du kan fint la smørblandingen tekke på laveste varme 5-10 min
Sist endret av tr80r; 23. september 2014 kl. 22:00.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av tr80r Vis innlegg
Spis det. Bare vær forsiktig, begynn med 1-2 stykker, kan fint ta halvannen time pluss minus før det gir funk, du vil få en mye lenger "tur" men kan også oppleves som mer intens av noen.http://marihuanabloggen.blogg.no/126...wnies_opp.html du kan fint la smørblandingen tekke på laveste varme 5-10 min
Vis hele sitatet...
Spise det ja, høres jo faktisk ganske godt ut. Men nå i starten er jeg mer ute etter og få røyka det, men selvfølgelig se mer på dette. Ville jo vært morro og prøvd og ikke minst smakt

Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Kjør det i en pipe, enkelt og greit Trenger utrolig lite for et rimelig trekk også. Så du sparer jævlig mye ved å gjøre det
Vis hele sitatet...
Noe pipe anbefalinger for en nybegynner da?
Sist endret av Shreddy; 23. september 2014 kl. 22:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Her har du også en måte du kan røyke på. Har selv prøvd denne. Syns jeg fikk sånn passe funk. Det negative, var at dvdcoveret jeg brukte som underlag stank sur røyk i dagesvis.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av bacongull Vis innlegg
Her har du også en måte du kan røyke på. Har selv prøvd denne. Syns jeg fikk sånn passe funk. Det negative, var at dvdcoveret jeg brukte som underlag stank sur røyk i dagesvis.
Vis hele sitatet...
Haha! Takk for bra film.
Jaa, men det er bare og kaste.

Lurer på om det faktisk er mulig og bruke te istedenfor Tobakk?
Sist endret av Shreddy; 23. september 2014 kl. 22:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Søk på hasj og glass på Youtube. Slipper du sløse. Fungerer utmerket.
Du kan også gjøre som Ricky i Trailer Park Boys, tror de kaller det hot knife. De varmer opp tuppen av en kniv og legger flisa på mens de holder et glass (evt. andre ting) over og samler all røyken for å så ta alt i et sup. Sjekk her.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kok det i H-melk med kakao oppi!
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Noe pipe anbefalinger for en nybegynner da?
Vis hele sitatet...
Denne
er ganske god, og billig Du må alltids lære deg sånn noenlunde å trekke på ei pipe da, men du kjenner fort når du trekker for mye
Det finnes sikkert mange andre typer, kikk litt rundt på ebay så skal du se overraskende mye rart Han selgeren der har hvertfall mye billig røykeutstyr. Mye av det samme finnes sikkert på norske headshops også, men som regel mye dyrere.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Du trenger: sugerør, vannglass, tegnestift, hasj og lighter.

Ta en liten klump på en tegnestift slik den sitter fast. Tenn på klumpen slik den begynner å ryke, sett glasset over og la det fylle seg med røyk. Lag en liten åpning slik du kan stikke sugerøret inn. Trekk ned og kos deg.
Jeg røyker ikke til vanlig, men gjør det en gang i blant.

Jeg prøvde å spise det en gang, tror jeg delte 0,3-0,5 med en kompis. Brøyt det ned i små biter, varmet opp i olje og blandet i Yoghurt.

Det ble veldig intenst, og jeg ble veldig fjern og tura! Så om du ikke røyker til vanlig, så tror jeg jeg ville anbefalt deg og ikke spist det. Men det er etter min erfaring da! Hehe
Sist endret av iduamit; 24. september 2014 kl. 12:03.
Var en kompis av meg som påstod at man kunne bruke oregano.

Riktignok så var det ikke behagelig, men slapp nå værtfall nikotinen, men hvordan det vil fungere i praksis aner jeg ikke.
sertifisert idiot
Ta det i bong/pipe, om du er i nærheten av oslo så kan du finne masse småbutikker som selger div røykeutstur.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Var en kompis av meg som påstod at man kunne bruke oregano.

Riktignok så var det ikke behagelig, men slapp nå værtfall nikotinen, men hvordan det vil fungere i praksis aner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Oregano er ikke å anbefale. Det svir i halsen værre en å røyke a-4 papir. Snakker av en morsom erfaring.
Ta deg en tur til Svinesund, og kjøp deg en hasjpipe. Er ikke verre enn å bryte av en bit du legger oppi, fyre og trekke. Koster ikke mer enn 60-70kr
Finn frem litt matolje, en skje og yoghurt, kesam, rømme eller noe i den duren. Riv opp hasjen i små biter og legg de i skjeen. Hell så litt matolje i skjeen til hasjen er dekket. Deretter finner du frem en lighter og varmer det til hasjen begynner å smuldre opp i oljen til en brun guffe. Kjør så skjeen ned i yoghurten, rør rundt og vent noen minutter slik at det får kjølt seg ned. Når den er kald er den klar til å spises.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Gobity Vis innlegg
Ta deg en tur til Svinesund, og kjøp deg en hasjpipe. Er ikke verre enn å bryte av en bit du legger oppi, fyre og trekke. Koster ikke mer enn 60-70kr
Vis hele sitatet...
Bestiller gjerne en på nettet også, har du noen tips til en nettside ?
Vis ikke så ja, da blir det en svinesund tur

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Finn frem litt matolje, en skje og yoghurt, kesam, rømme eller noe i den duren. Riv opp hasjen i små biter og legg de i skjeen. Hell så litt matolje i skjeen til hasjen er dekket. Deretter finner du frem en lighter og varmer det til hasjen begynner å smuldre opp i oljen til en brun guffe. Kjør så skjeen ned i yoghurten, rør rundt og vent noen minutter slik at det får kjølt seg ned. Når den er kald er den klar til å spises.
Vis hele sitatet...
Det høres super godt ut egentlig. Det skal prøves, kommer til og skrive en god rapport når jeg har prøvd litt forskjellige måter og røyke. spise osv..

Takk for svar alle sammen.

Så langt virker det som en slags pipe er veien jeg skal gå, selvfølgelig vil jeg prøve og ta det oral via magen også i form av kake osv.

Men nå setter jeg stor pris på om noen kunne gitt meg noen tips til noen gode piper for en som er ganske ny, fikk tips om en på ebay men spiller egentlig ingen rolle hvor jeg kjøper den.

Takk FreakForum for all hjelp
Sist endret av Shreddy; 24. september 2014 kl. 20:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Bestiller gjerne en på nettet også, har du noen tips til en nettside ?
Vis ikke så ja, da blir det en svinesund tur
Vis hele sitatet...
Som jeg sa, så finner du tonnevis på ebay. Du kan sjekke han selgeren jeg linka deg tidliger i tråden, han har flere forskjellige piper også.
Hovedtipset er å se etter en litt lang pipe, sånn at røyken ikke er så innmari varm når du trekker den ned
Ellers finner du sikkert på finn.no også...
eller bare nettsidene til shangri-la, w-shop.no og så videre (disse er alle dyrere enn ebay, men sikkert raskere levering da)

Trenger hvertfall ikke dra til Svinesund for å få tak i ei pipe
I verste fall får du kjøpt maiserpiper på de fleste kiosker (7eleven pleide hvertfall ha det, har ikke sjekka på noen år nå)
Sist endret av Alzo88; 24. september 2014 kl. 20:53.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Som jeg sa, så finner du tonnevis på ebay. Du kan sjekke han selgeren jeg linka deg tidliger i tråden, han har flere forskjellige piper også.
Hovedtipset er å se etter en litt lang pipe, sånn at røyken ikke er så innmari varm når du trekker den ned
Ellers finner du sikkert på finn.no også...
eller bare nettsidene til shangri-la, w-shop.no og så videre (disse er alle dyrere enn ebay, men sikkert raskere levering da)

Trenger hvertfall ikke dra til Svinesund for å få tak i ei pipe
I verste fall får du kjøpt maiserpiper på de fleste kiosker (7eleven pleide hvertfall ha det, har ikke sjekka på noen år nå)
Vis hele sitatet...
http://www.w-shop.no/rasta-shotgun-acryl-p-971.html
http://www.w-shop.no/shabong-glass-p-678.html
http://www.w-shop.no/shotgun-acryl-p-653.html
http://www.w-shop.no/liten-flaskepipe-p-825.html

likte disse egentlig, synes de virket greie til første gang. Kjøper gjerne i Norge tenker jeg, pris er ikke akkurat det værste på de synes jeg heller.

Rasta Shotgun i Acryl virker jo som en utrolig fin første gangs pipe.

http://imgur.com/VvniCIe

Er denne te'n fin og bruke ?
Sist endret av Shreddy; 25. september 2014 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.