Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2473
Hey,

er det noen bra spill som har 12+ eller lavere? Foreldrene mine er nemmelig litt strenge, helst spill til pc .

Takk på forhånd!
farming simulator, jeg satt og spilte med noen venner og jeg synes der er drit morsomt,
Sist endret av Nerden5; 15. mars 2013 kl. 20:54.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
MINECRAFT er bra tidsfordriv, kommer helt an på hvilken type spill du foretrekker.
Her er iallefall en stor liste over spill med 12-års aldersgrense (PEGI 12)
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Hey,

er det noen bra spill som har 12+ eller lavere? Foreldrene mine er nemmelig litt strenge, helst spill til pc .

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å sitte å kose meg med bamse og sjørøverskatten på lørdagsskveldene jeg da
Need For Speed Most Wanted :-)
123spill.no?



Neida, minecraft er vell ganske kult for alle aldre, selvom jeg ikke er en kjempefan selv.
Sist endret av Kriis; 15. mars 2013 kl. 21:16.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
League of Legends er vel 12+?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
League of Legends er vel 12+?
Vis hele sitatet...
Desverre
Det er jo noen år gammelt, men hva med Flåklypaspillet?
Sitat av Jandre Vis innlegg
Det er jo noen år gammelt, men hva med Flåklypaspillet?
Vis hele sitatet...
haha "noen år". Spilte dette mye for 10 år siden Spillet er awesome riktig nok.

ellers har du jo:

Tetris, Pacman og resten av the old'timers.
Nesten alle bilspill, Need for speed serien er jo ganske morsom å spille gjennom.
Elasto Mania!
Little big planet?
Lego Rock Raiders var også kult
Sist endret av Membranplan; 15. mars 2013 kl. 21:25.
Kom på en til; Age Of Empire mener jeg er 12+?

^ Det blir du faktisk smartere av og
Bare last ned fra bukta å spill i skjul! yolo
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Hey,

er det noen bra spill som har 12+ eller lavere? Foreldrene mine er nemmelig litt strenge, helst spill til pc .

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Hvilke type spill er du ute etter? Finnes mange gode real- og turnbased strategispill rundt den grensen, en del adventure og bilspill også bl.a., men få skytespill.
Trackmania Nations. Gratis er det også.
Grand theft auto
Loner Deluxe
Det første Need for Speed Most Wanted spillet anbefales. Det nyeste kan jeg ikke si noe om, har ikke prøvd det enda. Hvor gammel er du egentlig?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Torchlight serien!
World of Warcraft
pacman FPS versjonen. er jo fanken meg skummelt også :P

http://www.123spill.no/spill/4184/FPS-PacMan

Husker jeg pleide å spille Star Wars battlefronter 2, det synes jeg jo var bra.

Ellers kan du jo være badass å laste ned team fortress2/planetside2/AVA etc. som er ok/bra gratis FPS spill som alle kan lastes ned fra Steam.

Eurotruck simulator 2 er jo også et helsikes bra spill
Sist endret av jorwax; 15. mars 2013 kl. 23:48. Grunn: finpuss
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Hvor gammel er du? 11? prøver ikke være frekk men litt off topic
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Hey,

er det noen bra spill som har 12+ eller lavere? Foreldrene mine er nemmelig litt strenge, helst spill til pc .

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Team Fortress 2 er alt man trenger. Mener å huske at det er 12 eller 13 i Norge. Uansett så er det gratis. Kan også skru på 'party mode' så sprengte kroppsdeler blir til badeender og presanger, og blod blir til konfetti.
Trådstarter
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
League of Legends er vel 12+?
Vis hele sitatet...
Nei, LoL er 12+, spiller det fra før

Til dere som lurer, jeg er 14, men foreldrene mine er strenge på aldersgrenser..
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Nei, LoL er 12+, spiller det fra før

Til dere som lurer, jeg er 14, men foreldrene mine er strenge på aldersgrenser..
Vis hele sitatet...
Ett tips : jeg har samme problem, men hvis du spiller på pc er det ikke værre enn å laste ned spill fra "bukta" du må ikke kjøpe det så det blir vanskeligere for foreldrene dine å finne ut at du har spillet. Du kan også kjøpe spendon og kjøpe spill med det. Nå vet jeg ikke om forelsrene dine sjekker pc'en osv, men jeg trpr det skal gå greit
Trådstarter
Sitat av iColdman Vis innlegg
Ett tips : jeg har samme problem, men hvis du spiller på pc er det ikke værre enn å laste ned spill fra "bukta" du må ikke kjøpe det så det blir vanskeligere for foreldrene dine å finne ut at du har spillet. Du kan også kjøpe spendon og kjøpe spill med det. Nå vet jeg ikke om forelsrene dine sjekker pc'en osv, men jeg trpr det skal gå greit
Vis hele sitatet...
Nei, de sjekker den ikke, er jo tross alt 14
Hvilken sjanger er du ute etter?

Jeg vil uansett anbefale To The Moon. Så vidt jeg kan se har det ikke fått en PEGI-rangering, men det inneholder ikke blod eller vold, så det passer fint for unge. Det er derimot veldig emosjonelt, og en sterk spillopplevelse.

Ser også at Rayman Origins er på salg på Steam denne uka, og her bør du slå til! Uten tvil et av fjorårets beste plattformspill
Kjenner noen som gir penger til andre på skolen, for å gifte spillet til dem i Steam

Sitat av Oatre Vis innlegg
Kjenner noen som gir penger til andre på skolen, for å gifte spillet til dem i Steam
Vis hele sitatet...
, fordi de ikke har lov til å spille spill med 16+ osv