Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Har du tatovering?
Ja. 65 26,97%
Nei. 65 26,97%
Nei, men har lyst på. 105 43,57%
Ja, men angrer. 6 2,49%
Stemmegivere: 241. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  57 8127
Hey freaks, tenkte det var på tide med en liten tråd om tatoveringer ettersom jeg ikke har sett dette tidligere.

Bare tenkte og høre litt om hva folk syntes om dette emne.

Hva syntes du om tatoveringer generelt sett?
Er det viktig at de betyr noe?
Har du tatovering?
Tøffe plasser og ha tatovering?
Osvosvosv!

Gjerne legg til bilder av tatoveringer du syntes er tøffe / dine egne også.
Ser jo driit fett ut med tattovering, vis jeg skal ha må det være en historie bak den. Lite kult hvis folk spør hvorfor du har den å du svare bare : synes det er tøft. Vurderer tattis virkelig
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Har en del, og skal ha mer
Jeg har: Pain is temporary, Pride is forever på armen og er veldig fornøyd da dette betyr noe for meg
Det er etter min mening cool (med måte)

Nei, det holder at du liker designet

Ja

Ribbebeina/ 2/3 - full sleeve

Bilde av tattis: http://www.ba.no/puls/article6056761.ece?start=12
Sist endret av Spelly; 18. mai 2012 kl. 19:48.
Sitat av spelley Vis innlegg
Det er etter min mening cool (med måte)

Nei, det holder at du liker designet

Ja

Ribbebeina/ 2/3 - full sleeve

Bilde av tattis: http://www.ba.no/puls/article6056761.ece?start=12
Vis hele sitatet...
Er ikke noe særlig fan av tatoveringer med farge, men her i fra såg den der ganske tøff ut!
Syntes og det var litt awesome at du var intr i Japansk kultur :>
Sist endret av Klistermerke123; 18. mai 2012 kl. 19:50.
Sitat av 1234554321 Vis innlegg
Er ikke noe særlig fan av tatoveringer med farge, men her i fra såg den der ganske tøff ut!
Syntes og det var litt awesome at du var intr i Japansk kultur :>
Vis hele sitatet...
Det er en smakssak.
Jeg mener at asiatiske motiver, spesielt japanske absolutt burde ha farge.
Sist endret av Spelly; 18. mai 2012 kl. 19:54.
Happy Buddha
De som har stemt "Ja, men angrer." kan godt legge ut bilde!
Jeg synes tattoveringer er kult(for det meste)
Det er overhodet ikke viktig at de betyr noe, synes dette er blitt altfor hypa etter miami ink o.l..
Jeg har ribbebeina på høyreside,begge underermer og en godt tattovert fot.
Om det er kult med farger eller ikke kommer helt ann på designet. Selv har jeg ikke farger,ennå.
Kul plass: Fingre/knokler ( Kommer dog ikke til og tattovere der selv.) og albu
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Her er den som betyr mest for meg. Mye personlig her.


Ellers har jeg en Iron Maiden tattoo, noen flammer, og en custom skinrip tattoo, samt en på innsida av underleppa.
Og mer skal det bli, planene er mange!
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Tatoveringer kan være fett det, men for guds skyld, ikke ta en tatto der det står ett eller annet tull på engelsk som det 100000 vis av andre som har.
Har en på innsiden av høyrearmen, og er kjempefornøyd. Syns ikke de nødvendigvis trenger å bety noe, så lenge man selv er fornøyd med den. Tribal over hele kroppen er ikke så attraktivt da, om man ikke en en svær muskelbunt.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Her er den som betyr mest for meg. Mye personlig her.
https://imma.gr//40869.jpg

Ellers har jeg en Iron Maiden tattoo, noen flammer, og en custom skinrip tattoo, samt en på innsida av underleppa.
Og mer skal det bli, planene er mange!
Vis hele sitatet...
Innsiden av underleppa? Bilde. nå!
Sitat av Clayton Vis innlegg
Tatoveringer kan være fett det, men for guds skyld, ikke ta en tatto der det står ett eller annet tull på engelsk som det 100000 vis av andre som har.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke sagt meg mer enig! En kompis av meg tattoverte nettopp ''Only god can judge me''. Det er så harry.

Hva er galt med det Norske språket?
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
satt inne med en kar som hadde 'shut up på innsida av underleppa:P

har selv en knall fet Tribal fra midt på over armen og ner til håndleddet som kobler seg inn til en tribal som ligger på innsiden av over armen .
en tribal på leggen (sånn som aaaaalllle har)
også har jeg navn fødsels dato og tidspukt på jentungen fra albue og 9-10 cm nedover under armen(rundt ikke på langs) og forhåpentligvis til uka eller helga som kommer skal jeg på guttungen plassert fra der jentungen slutter og ner til håndleddet, har bare svart på jentungen men som tiden har gått har jeg fått løst på farger på guttungen så time will show om isso klarer gjøre noe fett uttav det

og fler tattoos blir det nok.

har en drøm som innefatter 2 stk koi`s en svart en orange som svømmer oppover leggen begynne fra ankelen og opp til kneet, en full legg med farge og awsomeness
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Kunne ikke sagt meg mer enig! En kompis av meg tattoverte nettopp ''Only god can judge me''. Det er så harry.

Hva er galt med det Norske språket?
Vis hele sitatet...
Bare gud kan dømme mæ, høres liksom ikke så dypt å mørkt ut.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
hehe, tja.. Ble ett dårlig bilde, med skittne arbeidsfingre.. menmen
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Bra tråd! Skal ta tatovering etter sommeren da jeg helst vil nyte sommersola uten å ligge med genser for å dekke til tattisen. Fortsatt litt usikker på motiv, men regner med at det blir en salamander i maori stil på ryggen!
har en stygg skull med vinger på høyrearm. Har lyst til å tatovere et portrett eller en silhuett av kjære Marve Fleksnes på øverste del av armen.Skal til sommeren tatovere kløverkongen på venstre overarm. Har også en sinnsyk ide om å tatovere en løvehale som bølger seg fra halebeinet og oppover ryggen
Har to stykker et kors på venstre skulder og en minnestatovering. Vil ha mer, men i Norge er det "dyrt" men en tatovering skal være dyr, du skal bære den resten av livet og hvis du gjør dette billig og snuskete blir utfallet som regel at du må fylle på og ordne på den i haugevis.. Min neste skal være en engel selv om det er vansklig å finne det rette desginet samt at jeg ikke er flink til å tegne engler sjæl. Jeg syntes tatoveringer er fint, så lenge det er noe bak det. Ikke at du bare tok en for å ta en. Lykke til
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Sitat av ohmorten Vis innlegg
har en stygg skull med vinger på høyrearm. Har lyst til å tatovere et portrett eller en silhuett av kjære Marve Fleksnes på øverste del av armen.Skal til sommeren tatovere kløverkongen på venstre overarm. Har også en sinnsyk ide om å tatovere en løvehale som bølger seg fra halebeinet og oppover ryggen
Vis hele sitatet...
Å fy faen hvor sykt det hadde vært med en Fleksnes tattis!!!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
hehe, tja.. Ble ett dårlig bilde, med skittne arbeidsfingre.. menmen
Vis hele sitatet...
Meget ''dope'' og awesome tattis!
Syntes det er awesome med folk som prøver ut litt nye ting og kanskje ikke bare det ''alle'' andre gjør!
Happy Buddha
Sitat av Ignifer Vis innlegg
hehe, tja.. Ble ett dårlig bilde, med skittne arbeidsfingre.. menmen
Vis hele sitatet...
Har du lyst til å fortelle oss hva KAT står for? Er det et akronym eller en forkortelse?

Har selv lyst på tatovering, hadde ønsket det skulle være flere bilder her!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
hehe, tja.. Ble ett dårlig bilde, med skittne arbeidsfingre.. menmen
Vis hele sitatet...
Det var harry, men veldig orginalt. Det skal du ha!
Har du tatt dette på et studio?
[COLOR="White"]Sfall har de ikke mye selvrespekt :P[/COLOR]
Sist endret av Spelly; 18. mai 2012 kl. 21:35.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av AmundK Vis innlegg
Har du lyst til å fortelle oss hva KAT står for? Er det et akronym eller en forkortelse?

Har selv lyst på tatovering, hadde ønsket det skulle være flere bilder her!
Vis hele sitatet...
Føler du att du trenger å vite? Vel, la oss bare si att jeg er glad i dama mi..

Spelly: Harry?
Tok den på ett studio ja..
Måtte gjøre den to ganger, første gangen ble svak etter ei stund, andre gangen la han inn mye mer, og blekk med mer karbon i.. Nå sitter den!
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Kunne ikke sagt meg mer enig! En kompis av meg tattoverte nettopp ''Only god can judge me''. Det er så harry.
Vis hele sitatet...
haha, har en kompis som tattoverte akkurat det samme.
muskelbunter med tribal på overarmen er vel også ganske så sjel-løst og harry.

initialer for eget navn på underarmen føler jeg er ganske lite orginalt det og.
trampstamp er vel heller ikke så mye å ettertrakte.. Men for all del, sitater, tribal på overarmen, initialer på underarmen osv kan absolutt være kult det og, men da må tattooen være jævlig bra lagd, og ha en noe som er litt orginalt ved seg.

Om jeg skal ta tattovering er det ikke så viktig at den betyr så fryktelig mye for meg (sånn typisk miami inc), men heller at den er typisk meg, at folk får et visst riktig inntrykk av meg når de ser tattooen. Og selvfølgelig at den er hverfall litt orginal, og ser bra ut
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Bra tråd! Skal ta tatovering etter sommeren da jeg helst vil nyte sommersola uten å ligge med genser for å dekke til tattisen. Fortsatt litt usikker på motiv, men regner med at det blir en salamander i maori stil på ryggen!
Vis hele sitatet...
bare og kjøre på med sunblock(faktor 50) så kan du ta tattoo nå funker fett, mine har ikke falma og alle har fått sunblock når de var ferske(første året har jeg tatt vare på dem)
Loner Deluxe
Har ingen selv, men en venn av meg tatoverte en penis på ryggen sin etter at han tapte et veddemål.
Sitat av Generation Vis innlegg
Har ingen selv, men en venn av meg tatoverte en penis på ryggen sin etter at han tapte et veddemål.
Vis hele sitatet...
Det hørtes jo veldig smart ut.
Loner Deluxe
Sitat av spelley Vis innlegg
Det hørtes jo veldig smart ut.
Vis hele sitatet...
Han er ikke kjent for å være den smarteste personen i verden.
Min siste


Liker tattoveringer generelt ja (obviously)
har 5 til, en på hvert håndledd, en på brystet, skuldern og skulderbladet. kan sikkert laste opp bilde av alle når jeg orker å ta noen bilder av dem, hvis det er interressant.
Ingen av dem som betyr noe særlig, pleier som regel bare å finne på historiene i ettertid
Men noen av dem har selvfølgelig noen personlige tanker bak seg.
Nå er målet å gjøre ferdig hele venstre arm, som er på bildet her. (full sleeve)

EDIT: Denne har forsåvidt blitt farget nå. Laster opp nye bilder i løpet av morgendagen jeg
Sist endret av random36598; 18. mai 2012 kl. 22:58.
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Min siste


Liker tattoveringer generelt ja (obviously)
har 5 til, en på hvert håndledd, en på brystet, skuldern og skulderbladet. kan sikkert laste opp bilde av alle når jeg orker å ta noen bilder av dem, hvis det er interressant.
Ingen av dem som betyr noe særlig, pleier som regel bare å finne på historiene i ettertid
Men noen av dem har selvfølgelig noen personlige tanker bak seg.
Nå er målet å gjøre ferdig hele venstre arm, som er på bildet her. (full sleeve)

EDIT: Denne har forsåvidt blitt farget nå. Laster opp nye bilder i løpet av morgendagen jeg
Vis hele sitatet...
Den der var råtøff!
Gjerne legg ut alle ja, men håper virkelig ikke du har ødelagt hele tatoveringen med farger nå...
Hva syntes du om tatoveringer generelt sett? - Veldig inspirerende og (trenger ikke være) personlig

Er det viktig at de betyr noe? Det er viktig, men dette er jo fra person til person. du vil kanskje vise dine meninger eller personlighet tydeligere
Har du tatovering? Nei, men skal ta en snart, et marijuana blad med grønnfarge på slutten av magen ved hoftene? Mellom slutten av magen og låret

Tøffe plasser og ha tatovering? Langs skulderen og nedover armen er drittøft med for eksempel her har jeg funnet inspirasjon, faktisk fra Oliver Sykes, litt sånn random, små tegneseriefigurer, ett lynnedslag, roser og hjerter m.m.
Og Triana Iglesias er blitt mer råere enn bare sexy. Små cupcakes er noe av det. Dette er kanskje ikke tatoveringer som betyr noe, men kanskje hun elsker cupcakes..veit ikke helt hehe

Ellers er japanske tatoveringer veldig kult, ganske unikt. Små skrift som navnet til eksen/kjæresten på kroppen er noe av det dummeste du kan gjøre! Tanta mi har det..
Samme med sånne flaue standard old sitater fra en rihanna låt for eksempel. En køddetattovering hadde vært helt ok på rævva eller noe bare der kun er en :P
http://bildr.no/image/1184030.jpeg

Ser at flere lastet opp bilde av tattoo'en sin, så tenkte jeg skulle gjøre det samme. Ganske relevant siden jeg spiller piano, og hører på musikk som alle andre.
Sitat av pet Vis innlegg
haha, har en kompis som tattoverte akkurat det samme.
muskelbunter med tribal på overarmen er vel også ganske så sjel-løst og harry.

initialer for eget navn på underarmen føler jeg er ganske lite orginalt det og.
trampstamp er vel heller ikke så mye å ettertrakte.. Men for all del, sitater, tribal på overarmen, initialer på underarmen osv kan absolutt være kult det og, men da må tattooen være jævlig bra lagd, og ha en noe som er litt orginalt ved seg.

Om jeg skal ta tattovering er det ikke så viktig at den betyr så fryktelig mye for meg (sånn typisk miami inc), men heller at den er typisk meg, at folk får et visst riktig inntrykk av meg når de ser tattooen. Og selvfølgelig at den er hverfall litt orginal, og ser bra ut
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvorfor "only god can judge me" er harry? At det somboliserer rebell er noe annet. Tribal er jeg enig i.
This.

http://gadgetsin.com/uploads/2010/10/traditional_mexican_skull_star_wars_characters_by_jose_pulido_2.jpg

Star Wars + Mexican Skull motiv er en bedre combo enn øl + potetgull.

Ellers er det kompass, koordinater og "Homeward Bound".
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av heartslava Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor "only god can judge me" er harry? At det somboliserer rebell er noe annet. Tribal er jeg enig i.
Vis hele sitatet...
Det er harry fordi veldig mange har det. Lite originalt med andre ord.
Og teit siden det handler om gud.
http://bildr.no/thumb/1184069.jpeg

Tror noen burde klare å gjenkjenne hvor den er fra, spesielt i disse tider
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Og teit siden det handler om gud.
Vis hele sitatet...
*high five*
Sist endret av Kålroten; 19. mai 2012 kl. 00:04.
Har store tattoveringsplaner til høsten! Personlig gir jeg egentlig en lang faen i om tattoveringen betyr noe for meg... Det er selvøflig kult å dokumentere noe viktig for deg osv, men det er og fett å tattovere noe som ser kjempebra ut - rent estetisk.
Å rettferdigjøre ei feit ku på overarmen med "jeg vokste opp på en gård og det var såååå viktig for min utvikling! Det har lært meg ditt og jeg er blitt psykisk sterkere datt...", blir litt for dumt.

Men når alt kommer til alt må folk få gjør akkurat så de vil med kroppen sin :P også tattovere feite kyr på armen...
Artig at denne tråden var på fremsiden akkurat nå! Fikk blekka på jomfru-tattisen tidligere idag over hele brystkassa. Skal slenge opp et bilde når jeg kommer hjem fra tigerstaden
Sitat av Generation Vis innlegg
Har ingen selv, men en venn av meg tatoverte en penis på ryggen sin etter at han tapte et veddemål.
Vis hele sitatet...
Hehe, da MÅ jeg bare fortelle om to kompiser som var på fylletur til et eller annet lugubert land, husker ikke hvilket i farten...

De hadde vært på fylla i en uke i strekk og hadde oppført seg deretter også.
Så etter å ha gått tom for nye idèer over idiotiske ting de kunne finne på kom en av dem på noe helt "genialt"; tatovering på penis, selvfølgelig.
Hva de skulle tatovere var ikke så nøye, men tatovering på penis skulle de faen meg ha!

Ettersom tatovøren ikke var veldig interessert i å ligge med maskinen nede i skrittet på to stupfulle tullinger endte det opp med at de tok utstyret (i dobbel forstand) i egne hender og satte i gang med å tatovere seg selv.

Han ene endte opp med "Fitta di" skrevet på penisen sin, mens han andre som er litt treigere av seg, endte opp med "You're jane" på sin penis.
Det skulle egentlig stå "Your name", men pytt pytt.
Sist endret av Knask; 19. mai 2012 kl. 00:15.
Sitat av Generation Vis innlegg
Han er ikke kjent for å være den smarteste personen i verden.
Vis hele sitatet...
forklarer litt
Sitat av Knask Vis innlegg
han andre som er litt treigere av seg, endte opp med "You're jane" på sin penis.
Det skulle egentlig stå "Your name", men pytt pytt.
Vis hele sitatet...
hahah, genialt..

btw! Blir det oppfatta litt nazi å tattovere inn personopplysninger i armhula/toppen av ribbeina (foreks blodtype, men og andre ting)? Siden jeg trenger perverse mengder bedøvelse for å få virkning, er jeg redd for at noen amputerer benet mitt (foreksempel) etter en bilulykke uten at den har fått full funk

*Sorry viss det er off topic
Sitat av Dice Vis innlegg
http://bildr.no/thumb/1184069.jpeg

Tror noen burde klare å gjenkjenne hvor den er fra, spesielt i disse tider
Vis hele sitatet...
Nå er ikke jeg sånn veldig intr i den type spill, men tror jeg går for Assassins creed eller Diablo :>
Sitat av Asdri Vis innlegg
hahah, genialt..

btw! Blir det oppfatta litt nazi å tattovere inn personopplysninger i armhula/toppen av ribbeina (foreks blodtype, men og andre ting)? Siden jeg trenger perverse mengder bedøvelse for å få virkning, er jeg redd for at noen amputerer benet mitt (foreksempel) etter en bilulykke uten at den har fått full funk

*Sorry viss det er off topic
Vis hele sitatet...
Trur du er ganske safe så lenge du ikke tatoverer et nummer på høyre overarm eller en swastika.
Så en fyr som hadde et vaffelhjerte med et banner over. "Vafler for alltid" sto det i banneret.
Virket som en morsom type.

Edit, det var over store deler av underarmen tatoveringen var.
Sist endret av olaPola; 19. mai 2012 kl. 15:34.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Så en fyr som hadde et vaffelhjerte med et banner over. "Vafler for alltid" sto det i banneret.
Virket som en morsom type.

Edit, det var over store deler av underarmen tatoveringen var.
Vis hele sitatet...
Det er en som liker vafler!
Der var'n!

(Bildet ble forjævlig stort, så jeg la den ved som link istedet)
Sist endret av McLovin; 23. mai 2012 kl. 20:58.