Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3263
hei, det er snart 17 mai nå og lurer på om noen vet hvor man får kjøpt frukt tobakk og hvor mye det koster? eller hvordan jeg kan finne bodene?
Du får kjøpt det på jallasjapper i nærområdet, eller på "alternative" butikker som selger bonger ol. Må si du har en finurlig måte og feire 17. mai på.

Her har du et morsomt alternativ på frukt tobakk, som koster 1.19 kr grammet.
Sist endret av TheGloryHole; 11. mai 2012 kl. 19:38.
Du finner nok ikke ekte frukttobakk i noen butikker i Norge, ettersom det er ulovlig.

Kan hende du finner det om du vandrer rundt på grønland og spør samme typene som tilbyr deg hasj.

Ellers kan du bestille fra utenlandske sider, men vanskelig å si om du får det før 17. Mai.
Innvandrereide butikker, av typen kiosk o.l pleier å ha slike varer til salgs.

Verdt et forsøk.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Ser at du bor i drammen, sender deg pm om hvor man får kjøpte det
Ta toget inn til Oslo, gå til bunnen av Karl Johans Gate. Der ligger Shangri-La (Første svar i tråden linker til nettbutikken deres.)

Der kjøpte hvertfall jeg frukttobakk da jeg var 16-17 år.
Sist endret av Pope; 11. mai 2012 kl. 19:52.
Du får tak i det på Havana i Stavanger hvertfall, det er kanskje litt langt vekke for deg, men kanskje du har en havana butikk i området?
Sitat av CaptainP Vis innlegg
Vis hele sitatet...
kan jeg under 18 kjøpe dette da?
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Sitat av aoe3123456789 Vis innlegg
kan jeg under 18 kjøpe dette da?
Vis hele sitatet...
Er ingen aldersgrense for å kjøpe noe på nettet. Eller mer korrekt, det er ingen måte å sjekke om du som bestiller er over 18 eller ikke.
Sitat av Pope Vis innlegg
Ta toget inn til Oslo, gå til bunnen av Karl Johans Gate. Der ligger Shangri-La (Første svar i tråden linker til nettbutikken deres.)

Der kjøpte hvertfall jeg frukttobakk da jeg var 16-17 år.
Vis hele sitatet...
De selger ikke frukttobakk.

Sitat av Boxiom Vis innlegg
Er ingen aldersgrense for å kjøpe noe på nettet. Eller mer korrekt, det er ingen måte å sjekke om du som bestiller er over 18 eller ikke.
Vis hele sitatet...
Det er riktig, men noen norske sider sjekker deg opp mot folkeregisteret.

Og om tollen finner ut at du bestiller varer som det er aldersgrense på vil du måtte vise legitimasjon når du henter pakken din på posten, og i noen tilfeller (les i Shishatråden på forumet) må du være over 23, eller ha med en over 23 for å kunne hente pakken.