Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 429
Jeg lurte på om det fantes noe programmvare til HTC Touch, med WM6, som kunne vise min timeplan på skolen. Syns det er så tungvindt å bruke kalenderen.
Jeg har bare lagt inn fagene på kalenderen i outlook, og repeater dem hver uke.. Men om du finner bedre program selv, så si fra her også!
Trådstarter
64 1
Jeg har gjort det samme, men er litt tungvindt siden det krasjer med andre planer. Som f.eks. prøver og andre ting som skjer på skolen. Blir uoversiktelig.

edit1:
En mulighet er http://www.mobilen.no/wip4/spill/sco...d.epl?id=13864, men syns programer tok over for mye.
Sist endret av LilleGull; 16. januar 2008 kl. 11:49.
Jeg har bare et bilde, jeg...
Hvis jeg må gjøre notater om f.eks. prøver og lesker, skriver jeg det bare inn på kalenderen som følger med telefonen. Da spesifiserer jeg også en tidsfrist, og eventuelt en "alarm" som kommer på 2 dager i forveien til innleveringsfristen.

Hva er det du egentlig trenger?
En timeplan som forandrer seg fra uke til uke?
det programmet der er vel ikke for Windows Mobile. Er da ikke noe problem med flere avtaler samtidig.. Synes kalenderen i outlook er oversiktlig nok, den sier fra hva som skjer den aktuelle dagen, og/eller neste avtale.