Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Bruker du narkotika?
Ja 56 39,44%
Nei 40 28,17%
Av og til 46 32,39%
Stemmegivere: 142. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  23 2915
Mjau!

Tenkte det kunne være interessant å se hvor mange som bruker (etter gjeldende lovgivning) narkotika

Personlig har jeg en lang ruskarriere bak meg, har også sittet i fengsel for erverving og besittelse av en halv hekto bønne.

Akkurat nå er jeg rusfri, skal ta førerkortet klasse b og første kjøretime er like rundt hjørnet.

Har fortsatt et lite stash med makka, bønne og en sukkerbit med lsd, i tilfelle jeg må rømme Europa når russerne kommer for å ta oss


Bruker du narkotika?
Relativt sjeldent, kanskje noe røyking en gang i blandt. Men stort sett har jeg funnet meg andre ting jeg liker bedre.
Har en ca 25 år lang ruskarriere bak meg med massevis av bønne, kokain, amfetamin, benzo, sopp og lsd.
Men har fått jobbet ut massevis av traumer og annet søppel fra systemet i døgnbehandling og vært rusfri i et par år.
Skal ikke være breial å hevde at jeg aldri skal ruse meg igjen, for fremtiden er umulig å spå i så måte. Men, jeg føler null behov for å flykte i rusmidler og er en lykkelig rusavhengig som ikke ruser meg lengre
Mjau til deg og onkel
Sitat av brukernavn90237 Vis innlegg
Mjau til deg og onkel
Vis hele sitatet...
Selv om du ikke er paranoid betyr det ikke at noen ikke er etter deg!

Edit- hvem er onkel? xD
Sist endret av random125651; 21. januar 2024 kl. 01:53.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nope
Anonym bruker
"God Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker narkotika, men kun brus.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei bare cannabis.Eller jo,molly en skjelden gang
Fengsel for en halv hekto? Må ordne deg bedre advokat neste gang.
Psykisk ustabil
Jada, klart jeg bruker narkotika. Det har vært veldig tungt i mange år, og det har vært vanskelig å identifisere problemet mitt. Var jeg rusavhengig egentlig? Jeg er diagnotisert som rusavhengig, men det var egentlig den underliggende personlighetsforstyrrelsen som førte til rusmisbruket, ikke fordi jeg var avhengig av rusmidlene, men fordi jeg ikke klarte å håndtere hverdagen uten å ruse meg.

Nå bruker jeg kun cannabis 24/7.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Fengsel for en halv hekto? Må ordne deg bedre advokat neste gang.
Vis hele sitatet...
Det var i 2013, tilståelsesdom..
Slapp razzia om jeg ga fra meg bønna med en gang, han jeg kjøpte av tabba seg ut på telefonen, jeg også for den del

Det ble 2 uker, slapp ut etter 10 dager xD
Litt hasj. Det er det kona tillater meg. #tøffel XDDD
Rusfri fra alt annet i ca 6 år.
Sist endret av IneartheDx; 21. januar 2024 kl. 16:00.
Sitat av FrkMjau Vis innlegg
Har fortsatt et lite stash med makka, bønne og en sukkerbit med lsd, i tilfelle jeg må rømme Europa når russerne kommer for å ta oss


Bruker du narkotika?
Vis hele sitatet...
Hvordan skal dette redde deg ut av Eu isåfall?

Jepp, røyker bønne daglig. Shroomer noen ganger i året eventuelt ved behov
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Hvordan skal dette redde deg ut av Eu isåfall?

Jepp, røyker bønne daglig. Shroomer noen ganger i året eventuelt ved behov
Vis hele sitatet...
Haha! Jeg bare drar innpå et par linere, suger i meg sukkerbiten, stjeler Widerøe flyet å fyrer opp jointen when airborne! Imma be the highest mothafucka in the skyyee Morty!!
Hasj er vel ikke narkotika? Isåfall da er jeg helt nykter.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det hender jeg røyker weed når jeg går meg en tur i skogen eller er alene på hytta, og jeg tar MDMA en gang i året. Men jeg må innrømme at det er et eller annet som er jævlig harry med å lese setninger som som "bruker du narkotika" og hvor lang "ruskarriere" en har hatt. Det blir liksom så utrolig "Døden på oslo S" opplegg med én gang, som jeg bare ikke kjenner meg igjen i.. Dessuten så gir alternativ #3 i pollen ingen mening. Skal jeg tolke det som at de som svarer "Ja" ruser seg KONSTANT? 24/7?
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Hasj er vel ikke narkotika? Isåfall da er jeg helt nykter.
Vis hele sitatet...
Etter gjeldende lovgivning er det desverre narkotika
Psykisk ustabil
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal jeg tolke det som at de som svarer "Ja" ruser seg KONSTANT? 24/7?
Vis hele sitatet...
Jepp
Ja, av prinsipp og nei, siden Narkotika ikke existerer.
Uten å utdype, da det burde være innlysende.

Har bla hatt svært positive erfaringer og personlig utvikling med psykedelika som jeg anser som en forbrytelse mot menneskeheten og forby.

Narkotikaproblem og kriminalitet oppsto i hovedsak samtidig som begrepet ble oppfunnet og det ble ærklært krig mot det.

Det sier seg selv at et begrep med varierende innhold ikke har fysisk existens.

Har også hatt mindre oppbyggelig erfaringer av enkelte saker i kategorien. Men psykedelika stor overvekt av positive erfaringer. Noe som burde prioriteres forran tran.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Cannabis og sopp. Sopp ca 4 ganger i året, stort sett lave doser alene foran peisen/bålet

Cannabis etter behov, men stort sett bare på kvelden etter alle andre har lagt seg
Kan bruke det meste av rusmidler, men holder meg stortsett til lyrica, cannabis, mdma, 2cb, sopp og ketamine. Drikker aldri alkohol og prøver generelt å begrense rusbruk til maks en gang i måneden.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Fengsel for en halv hekto? Må ordne deg bedre advokat neste gang.
Vis hele sitatet...
Riktig. Fikk bot på størrelse med en liten tur på byen for mine første 50. Fengsel kom først da jeg ble tatt med stoff til 500k….. mulig jeg ikke lærte fordi straffen var så lav første gang? Nei, jeg syntes enda ikke jeg hadde gjort noe galt nå, så jeg var vell bitreste mannen i verden når jeg ankom anstalten.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Fengsel for en halv hekto? Må ordne deg bedre advokat neste gang.
Vis hele sitatet...
Flere faktorer spiller inn her. For eks prøvetid. Med DET sagt; jeg var på prøvetid og ble tatt med 50 ferdig oppveide bagger 2.5-3 i hver

Jeg gadd ikke vri meg unna besittelse men de ville hekte meg for salg. På tilståelsesdom så er det bare en dommer og hvis jeg husker rett så var det en lekdommer men kan blande denne episoden og grunnen til jeg var på prøvetid.

Dommeren (litt oppi åra) fikk ikke med seg at jeg var på prøvetid enda. Så slapp unna buret med et nødskrik.

Men mengde alene er bare en del av regnestykket
Amanita… teknisk sett er det vel en drug men tja

ellers, cannabis, alkohol

ketamin, sopp, syre, 2cb, har ikke noe fast bruksmønster men av og til OK, til rett tid