Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2256
Bruker litt testo og deca atm, lav dose anavar av og til. Jeg lurer på om man tenker det er greit å starte på boksing feks og da kun for meg selv ikke for å gå konkurranse/tjene penger. Er ikke veldig stor/muskuløs. Har folk noe erfaring eller tanker rundt dette?
Sist endret av thetech; 30. desember 2022 kl. 13:59.
Uten å diskutere selve steroide aspektet av posten din (da dette ikke er lov på freak) så forstår jeg ikke helt grunnen for å ikke starte på boksing eller mma?
Nei, det er ikke greit å begynne i dopingfri idrett på doping. Når du har tatt det valget får du skyggebokse i garasjen.
Sist endret av voktern; 30. desember 2022 kl. 14:36.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Uten å diskutere selve steroide aspektet av posten din (da dette ikke er lov på freak) så forstår jeg ikke helt grunnen for å ikke starte på boksing eller mma?
Vis hele sitatet...
Er det virkelig ikke lov til å snakke om det? finner det ikke i regelverket, men kanskje jeg som lette dårlig.
Jeg får intrykket av at TS kanskje tenker at hen jukser i en boksekamp om man bruker midler som øker presentasjonen.

Selv ser jeg ikke noe feil med det om du ikke gjør det profesjonelt.
Sist endret av Absurd; 30. desember 2022 kl. 14:39.
Bare kult å delta så lenge du oppfører deg å løfter opp folka rundt deg. Du blir nok satt på plass fort nok om du testo-klikker på hvilket som helst sportssenter i Norge.
Cool beans
Sitat av Absurd Vis innlegg
Er det virkelig ikke lov til å snakke om det? finner det ikke i regelverket, men kanskje jeg som lette dårlig.
Jeg får intrykket av at TS kanskje tenker at hen jukser i en boksekamp om man bruker midler som øker presentasjonen.

Selv ser jeg ikke noe feil med det om du ikke gjør det profesjonelt.
Vis hele sitatet...
Mener på det ja. Kan ikke si at jeg fant regelverket selv men.
Selvfølgelig er det ikke det.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Uten å diskutere selve steroide aspektet av posten din (da dette ikke er lov på freak) så forstår jeg ikke helt grunnen for å ikke starte på boksing eller mma?
Vis hele sitatet...
Sitat av Absurd Vis innlegg
Er det virkelig ikke lov til å snakke om det? finner det ikke i regelverket, men kanskje jeg som lette dårlig.
Jeg får intrykket av at TS kanskje tenker at hen jukser i en boksekamp om man bruker midler som øker presentasjonen.

Selv ser jeg ikke noe feil med det om du ikke gjør det profesjonelt.
Vis hele sitatet...
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Mener på det ja. Kan ikke si at jeg fant regelverket selv men.
Vis hele sitatet...
Jeg leste nøye gjennom regelverket og prøvde å finne det, synes det var litt mystisk jeg også, jeg mener å ha sett noe tekst på forumet som tydelig understreket at det ikke er tillatt, men det kan jo være falske minner.

Uansett, hvis det å bruke stoffene som oppgitt er lov etter norsk lov, og det ikke skal begås lovbrudd, så kan man ikke si at dette omfattes av "brudd på norsk lov"-regelen. Jeg tenker at det heller handler mer om at helsemessige-ish greier skal overlates til profesjonelle aktører. Vi kan ikke sitte og anbefale trådstarter å innta ditt og datt, det er svært skummelt.
Bruk av AAS er ikke lov å diskutere her og er heller ikke lov å bruke lengre. Før var det avkriminalisert til en vis mengde.
En kompis trener MMA og bruker av og til små doser testo. Han driver ikke å går i noe proffesjonell kamp men mest for treninga sin del.
Sist endret av NokErNok; 30. desember 2022 kl. 21:53.
Sitat av voktern Vis innlegg
Nei, det er ikke greit å begynne i dopingfri idrett på doping. Når du har tatt det valget får du skyggebokse i garasjen.
Vis hele sitatet...
Det er MYE doping i kampsport. Kanskje ikke på amatør nivå, men når du begynner å konkurrere i høyt nivå bruker de aller fleste noe.
Hvorfor er bruk av AAS ikke lov å diskutere her? Er jo nesten som om heroin bruk blir forgudet på forumet her og det er jo mye verre enn litt ass?
Sitat av hernameisari Vis innlegg
Hvorfor er bruk av AAS ikke lov å diskutere her? Er jo nesten som om heroin bruk blir forgudet på forumet her og det er jo mye verre enn litt ass?
Vis hele sitatet...
Må si meg enig i at det på overflaten virker merkelig at diverse ymse rusmidler kan diskuteres opp og ned og i filler, men ikke hormoner og PED's.

Det har kanskje noe å gjøre med at det er veldig mye misinformasjon ute å går, samtidig som vi ikke er leger eller endokrinologieksperter.
Jævlig kjipt om en 18-åring kjører første cycle basert på ting han har lest her, skrevet av Roger-Ronny på 240kg med fire ganger så stort hjerte som en normal mann som mener 2000mg Trenbolon er en lav/middels dose å starte med og da ender med å fucke seg opp for livet mtp. hormoner.

Sånn sett har ikke rusmidler like stort skadepotensiale. Ja, man kan skade seg og i verste fall dø, men å tukle med hormoner kan ha jævlig kjipe og faktisk verre (vil jeg påstå) konsekvenser.

Dessuten er det som jeg nevner over ingen fagfolk her.
Skal slikt diskuteres bør det gjøres av folk med fullstendig korrekte svar på div. spørsmål, og som KAN sakene sine.
Sist endret av krystallkongen; 30. desember 2022 kl. 23:39.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Det er MYE doping i kampsport. Kanskje ikke på amatør nivå, men når du begynner å konkurrere i høyt nivå bruker de aller fleste noe.
Vis hele sitatet...
Gjelder ikke bare kampsport, men
doping gjør all idrett mer interessant.

Trist at heltene dør før de blir 50, men litt svinn må man regne med.

Betyr ikke at det er å anbefale at usikker ungdom begynne å bole. Blir jo fort et helvete...
Sist endret av Montezuma; 30. desember 2022 kl. 23:54.
Sitat av hernameisari Vis innlegg
Hvorfor er bruk av AAS ikke lov å diskutere her? Er jo nesten som om heroin bruk blir forgudet på forumet her og det er jo mye verre enn litt ass?
Vis hele sitatet...
Å tukle med hormonene sine er på et helt annet nivå enn å bruke et opiat. Spesielt med alt av misinfo som finnes innenfor AAS feltet. Ingen av oss vet egentlig med sikkerhet hva vi snakker om når det kommer til AAS.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Å tukle med hormonene sine er på et helt annet nivå enn å bruke et opiat. Spesielt med alt av misinfo som finnes innenfor AAS feltet. Ingen av oss vet egentlig med sikkerhet hva vi snakker om når det kommer til AAS.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg tenkte meg - har satt meg litt inn i testosteron og PEDs de siste årene og hørt mye podcaster + lest.

Hormoner er ikke bra å kødde med nødvendigvis. Man skal virkelig vite hva man driver med, og selv da kan det gå galt.

Men jeg er FOR at menn over 35-40 skal ha muligheten til å få konservative testosterontilskudd ut livet for forbedret livskvalitet. For fysikken OG psyken.
Sist endret av krystallkongen; 31. desember 2022 kl. 00:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kommer ikke til å få noe bedre teknikk, eller gjøre det noe særlig bedre når du dukker opp på trening. Heller at du kanskje blir møtt noe annerledes å blir gjennomskua av at du er full av varer. Bare gå på matta og bli kjent med folka vær ydmyk å ha en god økt
Når du er medlem av en idrettsklubb så kan du bli testet av anti-doping Norge. Blir du tatt så får klubben/idrettsgren oppført positiv prøve. Det er noe du ikke bør gjøre!
Sitat av Rapdosbombados Vis innlegg
Du kommer ikke til å få noe bedre teknikk, eller gjøre det noe særlig bedre når du dukker opp på trening. Heller at du kanskje blir møtt noe annerledes å blir gjennomskua av at du er full av varer. Bare gå på matta og bli kjent med folka vær ydmyk å ha en god økt
Vis hele sitatet...
Man blir en bedre fighter på AAS. Man blir mer hissig, aggresiv, og når man slår, man slår hardere, på en god måte. Men hold deg langt unna TS
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Man blir en bedre fighter på AAS. Man blir mer hissig, aggresiv, og når man slår, man slår hardere, på en god måte. Men hold deg langt unna TS
Vis hele sitatet...
Ikke på et nybegynnernivå, foraldel bolere er artige å drille på dem :-D Spesielt visst dem er hissig. De kommer bare somregel aldri tilbake igjen etter å ha fått bank av jenter første treninga
Sitat av thetech Vis innlegg
Bruker litt testo og deca atm, lav dose anavar av og til. Jeg lurer på om man tenker det er greit å starte på boksing feks og da kun for meg selv ikke for å gå konkurranse/tjene penger. Er ikke veldig stor/muskuløs. Har folk noe erfaring eller tanker rundt dette?
Vis hele sitatet...
Mine tanker og tips rundt dette er at de fleste AAS vil gi negativ nettoeffekt hvis man vil bli en flink bokser/MMA utøver. Måten du skriver hvordan du boler på virker ganske useriøst. Uansett!

I kampsport er det mer viktig med utholdenhet og eksplosivitet.

Hvis du tenker på boksing som en hobby så er det vel bare å melde seg inn på nærmeste bokseklubb og bokse for gøy. Er du en av de med kort lunte, så bør du kanskje bare droppe hele greia. Det må være en kjedelig følelse at du fikk """roidrage""" fordi du ble wreckt av en du følte du burde tatt.

Er ikke veldig stor/muskuløs.
Vis hele sitatet...
Potensielt fucka hormonprofil resten av livet på grunn av.. ingenting? Økt libido?
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Man blir en bedre fighter på AAS. Man blir mer hissig, aggresiv, og når man slår, man slår hardere, på en god måte. Men hold deg langt unna TS
Vis hele sitatet...
Jo hardere du slår jo fortere blir du sliten.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Jo hardere du slår jo fortere blir du sliten.
Vis hele sitatet...
Derfor så og si alle mma-fighterne bruker roids som øker utholdenheten.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Mine tanker og tips rundt dette er at de fleste AAS vil gi negativ nettoeffekt hvis man vil bli en flink bokser/MMA utøver. Måten du skriver hvordan du boler på virker ganske useriøst. Uansett!

I kampsport er det mer viktig med utholdenhet og eksplosivitet.

Hvis du tenker på boksing som en hobby så er det vel bare å melde seg inn på nærmeste bokseklubb og bokse for gøy. Er du en av de med kort lunte, så bør du kanskje bare droppe hele greia. Det må være en kjedelig følelse at du fikk """roidrage""" fordi du ble wreckt av en du følte du burde tatt.



Potensielt fucka hormonprofil resten av livet på grunn av.. ingenting? Økt libido?
Vis hele sitatet...
Spørs hvordan kampssport du mener, profesjonelt? Ute i det virkelige liv holder det med et klokkerrent treff, og han er nede, med mindre du møter en proff fighter.
Sist endret av Kokosnøtt; 2. januar 2023 kl. 17:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det å bruken steroider er etisk problematisk, personlig utfordrende, permanent ødeleggende, men det er ikke sånn jeg forstår problemstillingen.

Sånn jeg forstår problemstillingen, står det mellom steroider og ikke, og hvordan dette på kort sikt vil slå ut.

Du vil bli sterkere, men også tyngre. Dette gjør ikke deg så mye tregere som folk skal ha det til, men å slå fra seg i samme tempo blir relativt sett mye tyngre med mer muskler (og særlig mer vann, som deca gir noe av).

Det blir også mye lettere å stivne helt i skuldrene pga pump. Dette gir en synergi med økt tyngde, som igjen går betydelig ut over din evne til å holde armene oppe og feks jabbe mye eller gjennomføre tekniske oppgaver med høy intensitet.

Sterkere har litt å si på slagkraft, men i første omgang vil kondisjon og evne til å få fult utbytte av treningen veie tyngre, og slagkraften du faktisk kan levere over tid, blir høyere uten enn med steroider - på kort sikt.

Med tiden vil dog raskere restitusjon og økt all over styrke gi en betydelig fordel på de fleste måter.

Men har til gode å se boletryner komme og holde koken; de fleste gir opp når de innser at det å løfte tungt kommer mye enklere enn det å bli en kampklar fighter.