Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 18670
Bra du anmeldte henne.

Jeg lurte bare på: Er det mulig å skaffe til rette dokumentasjon for frifinnelse?
Med politi-stempel eller lignende?
Så kan du evt vise frem som bevis på uskyld, evt gni det inn idet denne jenta er i nærheten.
Det vil avsløre henne ganske greit (trenger ikke å hevne seg mot ho som en drittsekk, men bare greit bevise sin uskyld så ho kjenner litt på hvordan denne ubehagelig eprisoden var.)
Sist endret av _tommen_; 17. april 2014 kl. 00:48.
Sitat av _tommen_ Vis innlegg
Bra du anmeldte henne.

Jeg lurte bare på: Er det mulig å skaffe til rette dokumentasjon for frifinnelse?
Med politi-stempel eller lignende?
Så kan du evt vise frem som bevis på uskyld, evt gni det inn idet denne jenta er i nærheten.
Det vil avsløre henne ganske greit (trenger ikke å hevne seg mot ho som en drittsekk, men bare greit bevise sin uskyld så ho kjenner litt på hvordan denne ubehagelig eprisoden var.)
Vis hele sitatet...
Jeg tror dette er en dårlig framgangsmåte. Nå er saken avsluttet, og ingen dom har funnet sted. Det beste å gjøre nå, er å være den bedre parten og la hele saken ligge. Du har møtt på en av få komplett ubrukelige kvinnemennesker, og som du har erfart er dette mennesker du helst vil holde deg unna. Kanskje er denne episoden en liten pekepinn på hvilke personer og miljøer man helst ikke vil omgås med.

Dette skjedde med en kamerat av meg for et par år siden, og han har ennå problemer med å stole på damer. Ikke la denne jenta ødelegge synet ditt på kvinner, denne episoden er slettes ikke representativ for resten av befolkningen. Lær heller hvilke typer du skal unngå i framtiden, og slipp penis løs når du møter ålreite damer.
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Sitat av ikkenoenspesiel Vis innlegg
Politiet gjør ikke en dritt med det.. :/
Vis hele sitatet...
De gjør nok det skal du se!
EDIT! LEste ikke ferdig tråden før jeg svarte!
Sist endret av Grisefett; 22. april 2014 kl. 13:55.
Shooting expert
BrageP's Avatar
Sitat av _tommen_ Vis innlegg
Bra du anmeldte henne.

Jeg lurte bare på: Er det mulig å skaffe til rette dokumentasjon for frifinnelse?
Med politi-stempel eller lignende?
Så kan du evt vise frem som bevis på uskyld, evt gni det inn idet denne jenta er i nærheten.
Vis hele sitatet...
"Henlagt på grunn av bevisets stilling" er ei standardfrase som tyder at påtalemakta ikkje har funne fellande prov.

Dette er ikkje det same som ei frifinning i retten, og det er ikkje det det same som at det ikkje har vore ei straffbar handling ("intet straffbart forhold).

I mange sine øyre kling dette som om at fyren truleg er skuldig, men politiet fann ikkje nok prov til å få han dømd.

Det er med andre ord ei stygg greie å ha på seg, og ikkje noko ein fører opp på CV-en.

Dersom historia er sann, er det tragisk for stakkaren over. Men slik kan det gå når ein tenkjer med kuken og ikkje tek seg tid til å verte kjend.