Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2985
jeg var på lan i helgen så ble jeg tilbudt en blå pille. mindre en paracet. løst presset?? mørk farge den kalles trosønatta her i tromsø og den skal vbisstnok holde deg våken i 36 timer. noen som har vert borti denne. det jeg merket ve\ar at jeg var trøtt to dager i strekk men fikk ikke sove. noen som kan si meg hva jeg har tatt? mdma, speed eller noe?
Du har i allefall ikke tatt mdma det er bra sikkert.
Trådstarter
kan det være amf eller speed...`?
Hvis du ikke blei rusa eller hadde noe nevneverdig opptur, nei.

Koffein-tablett? Jeg får iallefall ikke sove på dem..
Første som poppa opp i hodet var "Vallergan", men det er jo ikke akkurat tabletter som ska hold deg våken i x døgn, mer Innsovningstabletter..De er gjerne merket med en "v" med et 10 tall under..
Utenom det lurer jeg litt på ossen dere kan ta i mot div piller fra en random person, og deretter knaske disse uten og ha noe som helst aning om hva det er, u go girl :/
Sitat av xavi0n Vis innlegg
kan det være amf eller speed...`?
Vis hele sitatet...
Det er jo det samme
Og jo, det kan fort være amfetamin. Nå vet jeg ikke hvordan de norske reseptbelagte amfetaminpreparatene ser ut, men jeg vet det finnes blå piller på verdensbasis.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
tipper på en del oppkvikkende pille og to deler forventninger.
Usual suspects: amfetamin, ADHD-piller, effedrin eller koffein.
Sitat av xavi0n Vis innlegg
kan det være amf eller speed...`?
Vis hele sitatet...
Amf er speed!

Men jeg tror bare du har fått en pille med div stoffer som gjør det lettere å holde seg våken, og ikke er rusmiddel.
Det er jo utallige piller som selger lovlig på nettet som vil kunne gi deg en tilsvarende effekt. Truck driver pills som vi kaller det...
Kan jo være helt vanlige koffein-piller, jeg blir ganske trøtt om jeg tar de, men får faen ikke sove.
Trådstarter
Sitat av Hightime Vis innlegg
Første som poppa opp i hodet var "Vallergan", men det er jo ikke akkurat tabletter som ska hold deg våken i x døgn, mer Innsovningstabletter..De er gjerne merket med en "v" med et 10 tall under..
Utenom det lurer jeg litt på ossen dere kan ta i mot div piller fra en random person, og deretter knaske disse uten og ha noe som helst aning om hva det er, u go girl :/
Vis hele sitatet...
det var ikke noe jeg fikk os en tilfeldig fyr. dette var kompisen min og han hadde prøvd den.. og det var ikke noe du fikk på apoteket.. denne smuldert lett og noen sier at det er hjemmekok fra her i tromsø.

Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Amf er speed!

Men jeg tror bare du har fått en pille med div stoffer som gjør det lettere å holde seg våken, og ikke er rusmiddel.
Det er jo utallige piller som selger lovlig på nettet som vil kunne gi deg en tilsvarende effekt. Truck driver pills som vi kaller det...
Vis hele sitatet...
det er IKKE lovlig politet her oppe hadde et større beslag her oppe men ville ikke gå ut med hva det var.
Sitat av xavi0n Vis innlegg
det var ikke noe jeg fikk os en tilfeldig fyr. dette var kompisen min og han hadde prøvd den.. og det var ikke noe du fikk på apoteket.. denne smuldert lett og noen sier at det er hjemmekok fra her i tromsø.



det er IKKE lovlig politet her oppe hadde et større beslag her oppe men ville ikke gå ut med hva det var.
Vis hele sitatet...
Så spør han hva det var?

Og det at politiet tok et beslag betyr ikke det at det var et beslag av samme type som du fikk i deg.

Forsåvidt ekstremt dumt å hive i deg noe som du ikke vet hva er. Les en kompis erfaring med det samme her.
Trådstarter
han sa at han ikke visste hva det var og det var ikke akkurat farlig det var mange som hadde prøvd det før meg og det beslaget som politet gjorde var av disse pillene...
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Kan ikke være koffeinpiller?
Greit nok at de gjør deg oppkvikket en periode, men stjeler søvnen i 36 timer?
Trådstarter
ja jeg sov ikke på den tiden
Genialt av politiet å ransake noe som ungdom i Tromsø ruser seg på og ikke en gang nevne hva det inneholdt...
Trådstarter
yup hadde selv et møte med vofsen der oppe ble tatt inn men det var bare hundegodteri den oppdaget
kansje ritalin eller konserta? på vallergan kan du oppleve ekstrem trøtthet dagen derpå som vare lenge ut på dagen.
Trådstarter
har nå litt mer peil på hva det hvar i følge folk her er det noe hjemmelagd som er en blanding av amf ritalig og alle mulige andre ting som gjør deg våken
Har mine mistanker om at det er et preparat mot narkolepsi, det gjør deg ikke gira som på amfetamin eller amfetaminliknede preparater, men du har ikke kjangs til å sove heller.. Selv om du er sliten og utmattet.
Trådstarter
det er ikke noe du får på apotek... det er noe som ser ut som det er laget hjemme
Hvordan tør dere ta noe dere ikke vet hva er? Hva om det er noe farlig?
Trådstarter
det var evnner av meg som hadde prøvd det før. og hvis du ikke kan ta noen sjanser i livet så er det ikke å leve.
hehe.. om jeg hadde tatt en pille, som fikk meg til å måtte gå på freakforum å lage en tråd om hva det egentlig var jeg tok.. Da hadde jeg kanskje revurdert holdningene mine til slikt..
Bare litt moro å tenke på hvor mye rart man gjør i øyeblikkene som tenåring, hvor man etterpå tenker "hva var det egentlig som skjedde her nå?"...
Trådstarter
joda kan nok inrømme at det ikke er helt lurt.
men hvis man ikke kan gjøre noe i livet fordi der er farlig da sitter man ijenn med jævlig lite
du kan gjøre jævlig mye her i livet, og sitte igjen med mye, uten å ta piller du ikke vet hva inneholder.
Klapp igjen, han er jo helt klar over hva han har gjort. Ikke vits i å gi han skjennepreken mer enn nødvendig. Tror ikke han gjentar det. Man lærer så lenge man lever. Folk har uansett forskjellige holdninger til ting. Om du mener noe er rett, kan fremdeles noen andre mene det er galt, og vica versa. Faktum er at man kan ikke definerè det presist, da hva som oppfattes som rett og galt i forhold til noe/noen aldri har vært en konstant enighet.
Ritalin / concerta? :P

kan være du har tatt det. fikk ikke lest gjennom tråden og sjekket om noen andre hadde kommet opp med dette men kjenner en kompiss som holdt seg våken i 2-3 døgn etter en pille med sterk concerta. vet ikke hvorfor men.. XD
Sitat av brsbent Vis innlegg
Klapp igjen, han er jo helt klar over hva han har gjort. Ikke vits i å gi han skjennepreken mer enn nødvendig. Tror ikke han gjentar det. Man lærer så lenge man lever. Folk har uansett forskjellige holdninger til ting. Om du mener noe er rett, kan fremdeles noen andre mene det er galt, og vica versa. Faktum er at man kan ikke definerè det presist, da hva som oppfattes som rett og galt i forhold til noe/noen aldri har vært en konstant enighet.
Vis hele sitatet...
Joda, selv om hva som er rett og galt ikke er en uforanderlig størrelse, så er sannsynligheten for at du kan skade deg selv alvorlig litt mer objektiv. Å ta piller som ser hjemmelagde ut, når vedkommende som gir dem til deg selv ikke er klar over hva de inneholder, er å leke med skjebnen. Det folk her advarer ham mot er å risikere helsa eller livet, uten grunn. En ting er å drive med basehopping, du får ikke det kicket så mange andre steder, men å få en rus kan du gjøre med stoffer du er rimelig trygg på hva er. Dette er ikke en ting det er nødvendig å løpe noen større enn nødvendig risiko med.

En ting er å oppleve fare for å leve livet, en helt annen ting er å risikere livet ikke fordi man vil leve det, men fordi man er dum nok til å ta piller man ikke vet hva inneholder.

Det er ikke et spørsmål om rett eller galt, men om lurt og dumt. Så klapp igjen...
Trådstarter
fant ut sånn ca hva det var. det var forskjellige ting som skal holde deg våken blandt annet koffein conserta ritalin osov