Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1076
Jeg har flere maskiner og mobiler. Etter hvert har det blitt mange ulike kontaktlister, kalendere og bokmerker. Det jeg søker etter er en løsning hvor det går å synkronisere flere datamaskiner og mobiltelefoner mot en nettbsasert løsning. Nettløsningen bør kunne takle Firefox, explorer, outlook, gmail, hotmail, sonyericsson og iPhone + + +.

Noen som har gode forslag. Det er selvsagt en fordel om løsningen er gratis.
Sist endret av ared; 22. januar 2010 kl. 13:55.
Her tror jeg du drømmer deg bort. Det nermeste du kommer er vell exchange, som kan gi deg webmail, mobil og outlook.
Neste valg vil jeg tro er Zimbra.

Exchange er nok det mest utbredte, det støtter samtlige iPhone's og jeg vet det går fint på nyere modeller av sony e. også.
gmail støtter imap, så du kan fint bruke gmail i outlook(eller andre mail-klienter) på forskjellige maskiner, bokmerker kan du synke med tilllegget xmarks http://www.xmarks.com/