Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 731
Noen som har tenkt å skaffe seg eller har skaffet seg The Saboteur?

Ser ganske underholdende ut og spørs om jeg får skaffe meg det.

For dere som ikke vet hva det er:

The Saboteur film
Sist endret av staM; 23. desember 2009 kl. 20:52.
Har/Hadde en bug med ati-kort. Vet ikke om dette er fikset enda, men spillet er ganske ok.
bugen med ati er fikset i ny update helt okey spill
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Litt rart med dette svart/hvitt greiene eller går dette bra?
Syns spillet er kjempe bra. Var hektet i en uke i begynnelsen, men så dabbet det litt av etterhvert. Svart/hvitt greiene funker slik at ettehvert som man kommer lenger blir fler deler av byen i farge. De stedene hvor det er farger, er motstands styrken sterkere enn i de områdene hvor det er svart/hvitt. Hvis du ikke forstod noe av det så blir det nokså greit forklart i spillet. Se forøvrig IT-avisen sin anmeldelse her
Sist endret av trauMa; 23. desember 2009 kl. 22:19.
Helt ok spel som man tycker är kul i 2 uker
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Skjønte hva du mente trauMa, har lest anmeldelsen. Spørs om jeg skaffer meg dette etterhvert ja.

Hare begynt å spillt litt nå og førsteinntrykket er bra, god grafikk og avhengighetsskapende.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg synes det er dritkult, som en blanding av GTA 4 og AC2. Det eneste problemet er nå som jeg ha hatt det siden lille juleaften, begynner det å bli litt kjederlig fordi det ikke er så mye å gjøre etter alle oppdragene. Mange klager også på at siste boss er dårlig fordi




::MAYOR SPOILER::






















Når du klatrer opp Eifeltarnet for å drepe "hovedskurken" er det ikke noe epic battle, du bare skyter han.

Jeg synes at dette oppdraget var bra, fordi motstandsstyrkene begynner å kjempe tilbake og det er kaos i byen. Når du kommer til Eifeltårnet er det masse døde Nazister og det brenner flere stader. Du går sakte opp Eifeltårnet og ser Nazier som er hengt fordi de prøvde å rømme, en offiser som henretter en hore og lignende. Du kan virkelig føle desperasjonen. Når du kommer til toppen står han du skal drepe der og snakker til en annen offiser før han dreper han, og du ser at han er blitt gal av desperasjon (og han er full).Så sier han at du skal drepe han. Nå er det ikke noe epic battle, bare en enkel henretting(eller du kan la være å skyte han og vente litt, så hopper han ut selv), men det er alikevel en dritbra ending.
Kult spill! Runna det på ca 20 timer, og da gjorde jeg mye annet rart utenom oppdragene Skal du gjøre alle perks så kan det nok ta enda litt mer tid, hvis du liker å lage litt faenskap og sprenge nazitårn
Det er et dødsbra spill, men etter 2 uker blir det litt ensformig som flere sier. Men det er for all del verdt å prøve.