Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4868
Nå som det er kommet nye "sikkerhets" innstillinger på facebook kan så og si alle se alt av bilder og informasjon uten å være venn med deg.
Noen som har klart å skjule bilder og informasjon med dette nye systemet? Har prøvd å huke av alle muligheter til at "Bare venner" kan se det, men fungerer jo ikke.
Er egentlig ikke det at jeg har noe å skjule, men irriterer meg bare grenseløst at det skal være så vannskelig :P
Vanskelig? Du kan enkelt velge hvem som får se bilder og videoer av deg.

Innstillinger -> Personverninnstillinger -> Profilinformasjon -> Bilder og videoer av meg -> Del med bare venner


Edit: Ting som du absolutt ikke vil at andre skal se legger man ikke ut på Facebook uansett.
Sist endret av Grimdoc; 13. desember 2009 kl. 15:28.
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Vanskelig? Du kan enkelt velge hvem som får se bilder og videoer av deg.

Innstillinger -> Personverninnstillinger -> Profilinformasjon -> Bilder og videoer av meg -> Del med bare venner


Edit: Ting som du absolutt ikke vil at andre skal se legger man ikke ut på Facebook uansett.
Vis hele sitatet...
Har tatt del med "Kun meg" på absolutt alt, å folk kan fortsatt se profil bilde, venner og sider :P
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Har du lagra?
Vis hele sitatet...
Ja :P Ingen som kan gjøre noe på profilen min, verken venner eller ikke venner, men folk kan fortsatt kikke på den :P Hehe
Edit: Ting som du absolutt ikke vil at andre skal se legger man ikke ut på Facebook uansett.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig med den! Det ny opplegget dems er jo ganske
vanskelig og skjønne for vanlige folk, "liksom" forbedret personvernet.
Det er bare og la vær og legge ut med alt mulig på FB, som sagt det
personvernet er noe stort tull. Lagde sikkert det nye opplegget (som sikkert ikke er noen forandring i det hele tatt) bare for og roe ned datatilsynet og
alle de lignende organisjasjonene i utlandet som er etter dem.
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
Sitat av McMaarud Vis innlegg
Har tatt del med "Kun meg" på absolutt alt, å folk kan fortsatt se profil bilde, venner og sider :P
Vis hele sitatet...
Om du faktisk hadde lest det siste nyhetsskrivet de gav ut, ville du ha sett at (navn, kjønn,) profil bilde, venner og sider kan alle se, uansett.
Sist endret av Takub; 13. desember 2009 kl. 16:34.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Takub Vis innlegg
Om du faktisk hadde lest det siste nyhetsskrivet de gav ut, ville du ha sett at (navn, kjønn,) profil bilde, venner og sider kan alle se, uansett.
Vis hele sitatet...
Og slik har det vært hele tiden. Alle kan søke deg opp og se venner/profilbildet og litt mer snacks. Helt anonym er du nok ikke før du ikke har noen venner, null fansites og inget bilde.