Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  202 51283
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Oksalsyre? fåes kjøpt på Likurg.pl 25kr for 250g tror jeg. Mennesker tåler ikke med en 5g før de dør, vet ikke om den er smertefull, men man dør av hjertesvikt + et eller annet med betennelse i analen (hvis jeg ikke husker feil)
Vis hele sitatet...
Ikkje gløym at det blir danna nyrestein. Noko av det mest jævlige eit menneske kan gå gjennom.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du trenger ikke å kjøpe oksalsyre, bare å plukke rabarbra eller spinat det
Gjør som adolf, bland blåsyre og cyanid, det blir giftig gass..

(ikke ta dere nær av dette da)
Sist endret av zlinkey; 23. april 2011 kl. 10:40.
Sitat av zlinkey Vis innlegg
Gjør som adolf, bland blåsyre og cyanid, det blir giftig gass..

(ikke ta dere nær av dette da)
Vis hele sitatet...
Blåsyre er jo faktisk cyanidgass.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jøss er denne tråden i live ennå?

Revebjelle er også veldig giftig og vosker overalt i norge.
Vis hele sitatet...
Oh, den dær satt jeg og fikla med en sommer..
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Ja, vet at du kan tørke dem og knuse dem til pulver og knuse paracet og blande det sammen, så har du effektiv gift.


Jeg har lyst på en gift med noen spennende virkninger. Kansje som Kiss of the Dragon :P
Vis hele sitatet...
Kiss of the dragon er ikke gift er det? er ikke det punkter i nakken da som får han til og få alt blodet pumpa opp i hodet?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av UB3R Vis innlegg
Oh, den dær satt jeg og fikla med en sommer..
Vis hele sitatet...
Vel, du lever jo åpenbart ennå med mindre nFF har åpnet sine dører for zombier, men det er ikke noe sjakktrekk.

Digitalis (eller mer nøyaktig, stoffene i den) kan fucke ganske grundig med hjertet ditt. Det brukes faktisk som medisin for de med hjertesvikt (det får det til å trekke seg sammen hardere og kan ta knekken på visse arytmier), og la oss bare si at det ikke er noe du har lyst til å ta på egen hånd.
Kom på en temmelig grusom gift, flussyre/hydrogenfluorid.

Uhell med flussyre (hydrogenfluorid i vandig løsning) eller hydrogenfluoridgass kan føre til alvorlige dyptgående etseskader og livstruende forgiftning. Det kan ta flere timer før smerter og skader på kroppsvev utvikles, så det er viktig å ikke undervurdere alvoret i situasjonen selv om symptomer uteblir kort tid etter eksponeringen.
Vis hele sitatet...
I prinsippet kan man fylle en vannpistol med denne syren, sprute på en man ikke liker og klare å komme seg i sikkerhet før syren har blitt absorbert inn i huden.
Etter dette begynner alle de fine forgiftningsymptomene:

Dyp etseskade og systemiske effekter (alvorlig hypokalsemi og hjertepåvirkning) er hovedproblemet. Vær oppmerksom på mulig latenstid før symptomdebut (se toksisitet). Lokal vevsskade gir intens smerte (så lenge smertene varer, fortsetter etsingen, og vevsskaden øker), erytem, ødem, blemmedannelse, ev. bleking av huden og dannelse av koagulert hud. Kan gi nekrose i dypere vev, dekalsifisering og etsing av underliggende ben. Systemiske effekter er hypokalsemi, hypomagnesemi, hyperkalemi og metabolsk acidose. Takykardi, hypotensjon, EKG-forandringer (forlenget QT-tid), ventrikulære arytmier (ventrikkelflimmer) og hjertestans. CNS-depresjon og kramper.
Vis hele sitatet...
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Bytte ut oyedrapene med blasyre.
Kanskje ikke dodelig, men sikkert helt forjevlig for personen som skal dryppe..
110110010001
82 8
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Kom på en temmelig grusom gift, flussyre/hydrogenfluorid.



I prinsippet kan man fylle en vannpistol med denne syren, sprute på en man ikke liker og klare å komme seg i sikkerhet før syren har blitt absorbert inn i huden.
Etter dette begynner alle de fine forgiftningsymptomene:
Vis hele sitatet...
Fikk meg til å tenke på hvor farlig det egentlig er å ha vannkrig :S
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Kom på en temmelig grusom gift, flussyre/hydrogenfluorid.

Vis hele sitatet...
Er dette samme type flussyre som rørleggere bruker? Husker vi ble advart mot å ha flussyren direkte mot huden pga etsing, men etterhvert ga vi en god faen siden det aldri skjedde noe uansett, og den dag idag har jeg aldri opplevd noen skader av det.
Flussyre er flussyre, men hva slags konsentrasjoner var det snakk om?
Størrelsen på eksponeringsområdet og hvor lenge du har hatt det på huden har også en innvirkning.

Sikker på at det var flussyre og ikke fosforsyre?
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Flussyre er flussyre, men hva slags konsentrasjoner var det snakk om?
Størrelsen på eksponeringsområdet og hvor lenge du har hatt det på huden har også en innvirkning.

Sikker på at det var flussyre og ikke fosforsyre?
Vis hele sitatet...
Stod flussyre på tuben, konsentrasjonen er jeg ikke sikker på. Kunne ikke vært høy, siden vi gikk med dette på fingrene gjerne gjennom en hel skoledag. Til tider kunne fingrene føles glattere enn normalt, men det var det eneste.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Fluss som i engelsk flux? Loddefluss inneholder ikke hydrogenfluorid og er relativt ufarlig.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Fluss som i engelsk flux? Loddefluss inneholder ikke hydrogenfluorid og er relativt ufarlig.
Vis hele sitatet...
Dét må det ha vært. Læreren kalte det flussyre, og synes å huske at det stod det på tuben, men du har nok rett
Godt mulig det er nevnt før, men hva med å få tak i blod med AIDS? Langt og smertefult nok det vel?
Hvorfor skal dere hjelpe eyesyke mennesker og framstille gift?
Dere vet aldri hav baktanken på den tulsynelatende psycho personen har tenkt til og bruke den til.
Greit nok at vedkommende hevder at dem ikke skal bruke informasjonen de får til skade for noen andre, men come on hvor tette går det ann og bli?
Sitat av JoyToy Vis innlegg
Hvorfor skal dere hjelpe eyesyke mennesker og framstille gift?
Dere vet aldri hav baktanken på den tulsynelatende psycho personen har tenkt til og bruke den til.
Greit nok at vedkommende hevder at dem ikke skal bruke informasjonen de får til skade for noen andre, men come on hvor tette går det ann og bli?
Vis hele sitatet...
Hvordan klarer du å overleve i et informasjonssamfunn uten å sprenge sikringer konstant?
Hva med hjemmemekka Brompton Cocktail?
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Godt mulig det er nevnt før, men hva med å få tak i blod med AIDS? Langt og smertefult nok det vel?
Vis hele sitatet...
Vel, tja, ikke helt. Med dagens behandlingsregimer har man oppnådd langt bedre livskvalitet og overlevelse enn tidligere
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Hva med hjemmemekka Brompton Cocktail?
Vis hele sitatet...
Made from heroin, cocaine, highly-pure ethyl alcohol
Vis hele sitatet...
hjemmelaget helg *titegn*
Sist endret av Zitto; 1. mai 2011 kl. 00:03.
Sitat av Drachir Vis innlegg
Vel, tja, ikke helt. Med dagens behandlingsregimer har man oppnådd langt bedre livskvalitet og overlevelse enn tidligere
Vis hele sitatet...
Overlevd AIDS? Så vidt jeg vet blir det alltid til HIV og personen dør. Har enda ikke hørt om noen som har overlevd det...
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Overlevd AIDS? Så vidt jeg vet blir det alltid til HIV og personen dør. Har enda ikke hørt om noen som har overlevd det...
Vis hele sitatet...
Det er HIV som utvikler seg til AIDS når immunforsvaret er veldig svekket fiy.
En liten kapsel med blåsyre hadde gjort susen?
Når jeg leser om alt skummel gift som lurer i og rundt huset, så tror jeg bare at jeg blir liggende i senga idag
Sitat av robhol Vis innlegg
Vel, du lever jo åpenbart ennå med mindre nFF har åpnet sine dører for zombier, men det er ikke noe sjakktrekk.

Digitalis (eller mer nøyaktig, stoffene i den) kan fucke ganske grundig med hjertet ditt. Det brukes faktisk som medisin for de med hjertesvikt (det får det til å trekke seg sammen hardere og kan ta knekken på visse arytmier), og la oss bare si at det ikke er noe du har lyst til å ta på egen hånd.
Vis hele sitatet...
Min Onkel sa det mens jeg holdt på :P
http://www.nettavisen.no/nyheter/article3144568.ece

Første jeg kom til å tenke på var denne tråden Der kan man se hvor farlig det er å prøve og fremstille gift på egenhånd.
Sitat av McMaarud Vis innlegg
http://www.nettavisen.no/nyheter/article3144568.ece

Første jeg kom til å tenke på var denne tråden Der kan man se hvor farlig det er å prøve og fremstille gift på egenhånd.
Vis hele sitatet...
Fyren døde jo etter å ha inntatt giften med vilje. Jeg prøver ikke å si at fremstillingen er trygg, men denne fyren døde ikke ved et uhell. Ellers tenker jeg han fikk ideen fra "Breaking Bad"...
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Fyren døde jo etter å ha inntatt giften med vilje. Jeg prøver ikke å si at fremstillingen er trygg, men denne fyren døde ikke ved et uhell. Ellers tenker jeg han fikk ideen fra "Breaking Bad"...
Vis hele sitatet...
Sant det, var litt for tidlig på morgenen for meg å begynne å lese nettavisen. Men kom uansett til å tenke på denne tråden, ser jo at ricin er blitt foreslått noen ganger i løpet av tråden.
Har ikke sett gjennom alle sidene, men noe effektivt er jo Ricin.
HøyRisiko Psykopat
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Fyren døde jo etter å ha inntatt giften med vilje. Jeg prøver ikke å si at fremstillingen er trygg, men denne fyren døde ikke ved et uhell. Ellers tenker jeg han fikk ideen fra "Breaking Bad"...
Vis hele sitatet...
hvordan kan du si de?
Om han ikkje brukte hansker under produksjonen så er det antagligvis dødsårsaken, elle så kan det være at han ikkje brukte pustemaske og har fått litt støv i seg, dødelig dose er 5 milligram alså 0,005 gramm!
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
hvordan kan du si de?
Om han ikkje brukte hansker under produksjonen så er det antagligvis dødsårsaken, elle så kan det være at han ikkje brukte pustemaske og har fått litt støv i seg, dødelig dose er 5 milligram alså 0,005 gramm!
Vis hele sitatet...
Han sendte sms til advokaten sin der han sier at han har tatt det?
Sitat av http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.7619972
Hålogaland lagmannsrett fant nylig mannen skyldig i ulovlig import av legemidler. Skyldspørsmålet ble avklart torsdag 7. april. Dette skal han ha tatt så tungt at han varslet sin advokat per SMS om at han hadde fremstilt og tatt giften ricin.
Vis hele sitatet...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
SUICIDEFAQ!

Står noen gode greier her, hvis du er hypp på noe. Siden er på engelsk..


Alt løser seg med Google, gutten min
Vis hele sitatet...
En fascinerende tanke slo meg når jeg leste linken din: til hvilken grad kan man kalle folka som skriver disse selvmords-guidene, eksperter? Hadde de vært erfarne ville de vel... tja, hvertfall ikke kunnet skrive disse guidene

Oh, the joys of children...
Jeg tror du er inne på noe der Wolfe707, den første tanken som slo meg er at den suicidefaq-en må da være fake når de klarer å utelate "selvmordsgiften" nr. 1 lett tilgjengelig på enhver bensinstasjon i hele verden? Med "fake" mener jeg oppmerksomhetslystne individer fremfor egentlige suicidale, men ikke vet jeg ...

Topic:
Jeg mener å ha lest at en spesifikk type amin og en type alkohol over katalyst skal være spesielt smertefult. En episode på en japansk subway for noen år tilbake mener jeg bekreftet nettopp det. Tror det var en religiøs sekt som stod bak ...

NB!
Hvis kompetansen din er relativt til Anarchist Cookbook tror jeg du bør vurdere andre forslag i denne tråden først. Er vel eneste grunnen til at jeg nevner det. Men jeg har ikke prøvd metoden selv så jeg vet ikke. Out of my scope ...
Asbest.
Få tak i noen gamle asbestplater, knus dem og spre støvet jevnlig på soverommet til den du er ute etter. I løpet av få år vil personen med høy sannsynlighet utvikle asbestose og lungekreft, med påfølgende smertefull behandling og sannsynlig død hvis du fortsetter forgiftningen.
Dette er en interessant tråd, det finnes jo så mye mer giftige substanser i de tusen hjem og i naturen enn man tror. Plutselig en dag finner man et menneske som har fått i seg noe giftig, og da kan symptomer og ting i direkte omgivelser bety liv eller død. All kunnskap er god kunnskap

Selv om det ikke er en gift, så er hormonet insulin dødlig i relativt små doser. Det er ganske tilgjengelig da mange nordmenn har diabetes, og kan injiseres i noen som sover tungt uten at de merker det. Typiske nåler med målene 8mm x 0,3mm etterlater ikke synlige sår/merker. Mange opplever for lave blodsukkerverdier forskjellig, men stikkord her er svimmelhet, manglende fysisk kontroll, og man tenker heller ikke klart.

"Motgift" finnes i alle kjøkken, men hvis en person uten diabetes plutselig våkner opp på natten pga ekstremt lavt blodsukker antar jeg at de vil være ute av stand til å redde seg selv. Har de fått i seg nok insulin tar det ikke mange timene...

Metoden er beskrevet i mye kiosklitteratur siden det etterlater få spor og sannsynligvis er vanskelig å oppdage i en obduksjon.
Det finnes nok av nervegifter her i norge som både vokser vilt og dyrkes av uvitende i hagen.
Det er en spessiel en som blir brukt mye i hagen men den tar det bare 30min - 2timer timer før død intreffer. Det starter med prikking på tungen hvis inntatt via fordøyelsessystemet men store mengder av saften på huden fungerer også.
Etter 10 min kan offeret føle at bein/armer blir tunge å løfte. Han/hun vil etter hvert miste kontroll over "lukke musklaturen" og andre kroppsfunksjoner, derav følgene dødsårsak etter lamming av lemmer vil være at lungene eller hjerte gir ut først og døden intreffer i en tilstand hvor man først har falt om og har lammet stemme båndet og ligger i en dam av avføring........

Tenkte bare å nevne en av flere.
Sitat av nanus102000 Vis innlegg
Det starter med prikking på tungen hvis inntatt via fordøyelsessystemet men store mengder av saften på huden fungerer også.
Vis hele sitatet...
Det må i tilfelle være særdeles store mengder saft på huden, ellers hadde jeg vært rimelig død nå...

Hvis man vil langpine noen er det en annen pen liten hageplante som snart begynner å blomstre, den finnes det heller ikke noen motgift mot... To til fem timer etter inntak begynner symptomene med en brennende følelse i munn, hals og mage samt nyresvikt, og deretter svikter hvert eneste organ i kroppen litt etter litt over flere dager.
Det er vel ikke værre enn å stikke innom Torshov bilrekivista og kjøpe inn alt som er merket med dødingehode, bland det sammen og tørk alt over varme f. eks. og etterhvert også kanskje forsøke å skrape sammen i små doser og tilsette stivelse i form for å få frem en tablettform?

Legg på et avtrykk av smilefjeset på fluortablettene så ser det bra ut..
Reinert med beine !
griped's Avatar
Sitat av nanus102000 Vis innlegg
Det finnes nok av nervegifter her i norge som både vokser vilt og dyrkes av uvitende i hagen.
Det er en spessiel en som blir brukt mye i hagen men den tar det bare 30min - 2timer timer før død intreffer. Det starter med prikking på tungen hvis inntatt via fordøyelsessystemet men store mengder av saften på huden fungerer også.
Etter 10 min kan offeret føle at bein/armer blir tunge å løfte. Han/hun vil etter hvert miste kontroll over "lukke musklaturen" og andre kroppsfunksjoner, derav følgene dødsårsak etter lamming av lemmer vil være at lungene eller hjerte gir ut først og døden intreffer i en tilstand hvor man først har falt om og har lammet stemme båndet og ligger i en dam av avføring........

Tenkte bare å nevne en av flere.
Vis hele sitatet...
Sitat av thallium Vis innlegg
Det må i tilfelle være særdeles store mengder saft på huden, ellers hadde jeg vært rimelig død nå...

Hvis man vil langpine noen er det en annen pen liten hageplante som snart begynner å blomstre, den finnes det heller ikke noen motgift mot... To til fem timer etter inntak begynner symptomene med en brennende følelse i munn, hals og mage samt nyresvikt, og deretter svikter hvert eneste organ i kroppen litt etter litt over flere dager.
Vis hele sitatet...
Hvilken plante er dere egentlig prater om da?
Sitat av griped Vis innlegg
Hvilken plante er dere egentlig prater om da?
Vis hele sitatet...
nanus prater om Aconitum, jeg om Colchicum.
Sitat av Utflyttet Vis innlegg
Det er vel ikke værre enn å stikke innom Torshov bilrekivista og kjøpe inn alt som er merket med dødingehode
Vis hele sitatet...
Da jeg gikk på VGS påstod læreren at bensin er det eneste produktet merket med dødninghode som privatpersoner har lov til å kjøpe i Norge?
nikotine, bare kjøpe e-cig med "cartridges" - et par 32 mg / ml er nok til å drepe 2 - 3 barn... eller en ponni. hjerteanfall er en "rask" smertefull død, men ditt offers hjernet er fortsatt aktivt i noe minutter deretter... bruk elektroder osv det er mer effektivt enn å skade kroppen
Sitat av randoom Vis innlegg
Da jeg gikk på VGS påstod læreren at bensin er det eneste produktet merket med dødninghode som privatpersoner har lov til å kjøpe i Norge?
Vis hele sitatet...
Det kan godt stemme, jeg har sett flere produkter merket med dødingehode i butikkene men muligens nødvendig tillatelse må skaffes for å få kjøpt dette?
Sitat av Utflyttet Vis innlegg
Det kan godt stemme, jeg har sett flere produkter merket med dødingehode i butikkene men muligens nødvendig tillatelse må skaffes for å få kjøpt dette?
Vis hele sitatet...
Ikke hvis de selges i en butikk, men det er trolig løsemidlene som er det giftige i dem, så å prøve å tørke dem gir deg i beste fall en lett løsemiddelforgiftning - og i værste fall en brann
Sitat av Utflyttet Vis innlegg
Det kan godt stemme, jeg har sett flere produkter merket med dødingehode i butikkene men muligens nødvendig tillatelse må skaffes for å få kjøpt dette?
Vis hele sitatet...
Det fins vel to varianter av dødningehodet (en "giftig" og en "meget giftig"), det er mulig jeg har misforstått noe der da. (Kom bare ikke på noen produkter jeg hadde sett med det merket på.)
Roten på Aconitum er mest giftig, men det er noen arter av Aconitum som har mer gift enn andre. Blomsten inneholder to små knopper med nektar i øvre "luke" på blomsten, disse smaker søtt og er den delen av planten som inneholder minst gift. Ta og bit av [COLOR="DarkRed"]Bare det svarte[/COLOR] på de to knoppene og det kan brukes i doser på 1-2(nektar knopper ikke, hele blomster) som hodepine dempende. Aldri en dosering på over 4( jeg tok det ofte i en periode og kan ha mindre følsomhet for stoffet) gir prikking prikking på tunga men ikke mer enn det ved så lav dose, før ble det brukt som et midel for å dempe hodepine hos pasienter med psykisk forutsaket hodepine. Vanlig hodepine blir bra dempet men psykisk forutsaket hodepiner forsviner nesten helt(tro meg det er en lettelse å ikke gå rundt med en konstant hodepine fra morgen til kveld).
Det gir en litt sløvhet/trøtthets følelse hvis du tar 3-4 men ikke noe som kan bli brukt som dop.

Det er ikke å anbefale hvis du ikke vet planten og har anen medisiner som kan forsterke det/alkohol.
Sitat av nanus102000 Vis innlegg
Roten på Aconitum er mest giftig, men det er noen arter av Aconitum som har mer gift enn andre. Blomsten inneholder to små knopper med nektar i øvre "luke" på blomsten, disse smaker søtt og er den delen av planten som inneholder minst gift. [...] Vanlig hodepine blir bra dempet men psykisk forutsaket hodepiner forsviner nesten helt(tro meg det er en lettelse å ikke gå rundt med en konstant hodepine fra morgen til kveld).
Det gir en litt sløvhet/trøtthets følelse hvis du tar 3-4 men ikke noe som kan bli brukt som dop.
Vis hele sitatet...
Veldig interessant, den er jo listet i alle de gamle farmakopeene, men jeg har aldri hørt at den kan brukes mot hodepine (det skal forsøkes!). På et marked i nord-Vietnam ble jeg fortalt at den brukes mot gikt og ledd/muskel-smerter, og i Kina vet jeg den brukes i små doser som et svært effektivt middel for å senke feber ved infeksjoner.

Siden vi snakker om gamle, giftige plantedroger må vi jo nesten ta med revekaker, altså frøene til planten Strychnos nux-vomica. De inneholder noe sånt som 1,2% ren stryknin, og er, ironisk nok, helt lovlige å importere i motsetning til frø av sånne skumle ting som Cannabis og Ipomoea.

Sitat av randoom Vis innlegg
Det fins vel to varianter av dødningehodet (en "giftig" og en "meget giftig"), det er mulig jeg har misforstått noe der da. (Kom bare ikke på noen produkter jeg hadde sett med det merket på.)
Vis hele sitatet...
Tja, i tillegg til vanlig bensin har du jo RC-fuel og enkelte oljemaleri- og porselens-pigmenter; blant annet blyhvitt, cadmium-gult og cinnabar (med forbehold om at de kan ha blitt forbudt i senere tid, sikkert 10 år siden jeg var innom et sted som solgte dem).
Finnes flere måter å framstille en dødelig gift på, men er flere faktorer som må taes med i vurderingen her. Det ene er jo hvor enkelt det er å framstille eller få tak i giften. Noen foreslår sennepsgass her, men hvor realistisk er det at du skal få tak i det? Man må også ta med i vurderingen hvor stor konsentrasjon man må ha for å ta livet av noen, hvor fort giften funker og om giften inntas oralt eller om det er nok å få den på huden. Sånn sett er det litt dumt med sopp som gift da den funker svært langsomt, slik at det er mulig for vedkommende å komme seg til sykehus før det er for seint. Tungmetaller er også et svært dårlig forslag da det er omtrent umulig å få tak i (f.eks. thallium), og da giften funker svært langsomt. Hvis det er mulig å komme seg til sykehus og få effektiv hjelp der er giften ganske meningsløs.

Hvis jeg skulle forgifta noen ville jeg brukt konsentrert nikotin. Finnes oppskrifter på hvordan du kan lage konsentrert nikotin av tobakk. Leste også at ABB hadde bestilt konsentrert nikotin på nettet, så det er kanskje også en mulighet. Det fine med nikotin er at den absorberes av huden, og det er svært giftig i små mengder. Giften virker også relativt hurtig. Det er kanskje ikke den mest smertefulle måten å dø på, så hvis det er et poeng så blir det jo litt verre. Vil tro det finnes mer enn nok info om dette på nettet. Kanskje bedre å søke selv enn å kunngjøre for hele verden at du kanskje går rundt med tanker om å ta livet av noen?
Sitat av homoludens Vis innlegg
Tungmetaller er også et svært dårlig forslag da det er omtrent umulig å få tak i (f.eks. thallium), og da giften funker svært langsomt. [...] Kanskje bedre å søke selv enn å kunngjøre for hele verden at du kanskje går rundt med tanker om å ta livet av noen?
Vis hele sitatet...
Thallium er kanskje vanskelig å få tak i, men kvikksølv, bly, nikkel og cadmium er da fritt tilgjengelig?

Uansett håper og tror jeg ikke noen av deltakerne i tråden går med planer om giftmord, men toksikologi er et morsomt og interessant tema og en av grunnene til at jeg i det hele tatt begynte å interessere meg for kjemi.