Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 730
God morgen kjære med freakere!

Vet det finnes en del tråder om dette på forumet allerede, men av det jeg har lest så er det ingen som svarer på det jeg lurer på.

Jeg lurer på hvordan mann sjekker hvem som har blokkert/slettet på msn. Leste da at mann kunne laste ned msn plus og sjekke med den, har lastet ned.

Men hva må jeg gjøre innpå for å bruke denne applikasjonen?
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Det er ikke lenger mulig å sjekke hvem som har blokkert deg. Hvem som har slettet deg ser du i standardklienten ved å se hvem som ikke er på listen over hvem som har lagt deg til.
Correct me if I'm wrong, men jeg tror nok ikke det skal funke. Da må det hvertfall overstyre MSN sin egen sperre på dette.

Og det er ikke bra for sjela at du skal drive å stresse med å se om folk har sletta deg på MSN. Er dere ikke venner IRL?

Sier jo litt om hvor mye internett tar over for kommunikasjon her i verden.
Jeg mener pidgin har en slik funksjon. Du får ikke opp en stor liste (tror jeg hvertfall), men du kan sjekke en og en kontakt