Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1924
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Jeg fant et par tutorials og bestemte meg for å prøve. Så jeg begynte med å senke bilen litt, så satte jeg på nye felger. Etter det sotet jeg rutene litt. Til slutt byttet jeg ut bakgrunnen men et bybilde fra new york, syntes det ble kjedelig med fjellsiden bak der. Jeg vet det ser sakelig ut med asfalt og så plutselig by, men tilgi meg .

Btw, tips til å få vekk grillen? grusomt stygt med denne som er nå. Hadde vel blitt bedre om grillen var slik som på begge sidene på grillen?

http://bildr.no/view/538017
Sist endret av Spankyboii; 2. desember 2009 kl. 17:05.
og hvor er bildet?

ja der kom linken vett
Sist endret av noobpower; 2. desember 2009 kl. 17:08.
Sitat av noobpower Vis innlegg
og hvor er bildet?
Vis hele sitatet...
Se linken du.
Ser med en gang at den er photoshoppet pga felgene. er mere og men av det du ahr fikset på..
for å være helt ærlig er det der noe av det styggeste jeg har sett, men det kan ha noe med at bilen er stygg fra før av.

vinkelen bilen er plassert forran bybildet stemmer liksom ikke helt heller
Kunne med fordel fjernet det svarte rundt felgene for man ser veldig lett at det er redigert...Er åsså litt mer kutting bakerst på bilen men det er småpirk bare
btw, hva har du gjort under bilen foran? Det er hakkete og spor av noe svart? O.o
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
hehe, jeg er sykt dårlig i photoshop, men takk for svar
Sitat av joaduck Vis innlegg
hehe, jeg er sykt dårlig i photoshop, men takk for svar
Vis hele sitatet...
Alle var jo dårlige en gang! Flott at du poster her å prøver deg frem!
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
Takk trauMa :--)
Prøv med en annen bil
Jeg syns byen var mye mer spennende å se på enn bilen. Helt til jeg så hvor ufattelig stygg den var..
Problemet er vel lyssettingen. Refleksjonen fra bilen matcher overhodet ikke bakgrunnen. Dette tviler jeg på at en normal dødelig person vil være i stand til å fikse uansett.
Dette er noe av det styggeste jeg har sett. Både bilen i seg selv og redigeringa di.
Originalbilde?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
@Hegepuppemasør

Du har funnet sannheten
Bra jobb med å sote rutene. Ellers syntes jeg det var litt rart at det nye bagrunnsbilde ditt av New York er lengre nede på høyre siden enn venstre?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Du burde prøve å bytte ut refleksjonen i siden på bilen. Den reflekterer et lyst landskap, men du har plassert bilen i et bymiljø.
Sist endret av Sio; 2. desember 2009 kl. 18:03.
Har selv "pimpet" en 2004 Mondeo, fordi jeg fikk lyst

Merk, bilen er laget i Photoshop på ca. 20min, så det er en del feil, i tillegg er den laget med touchpad.

Bilen FØR Photoshop

Bilen ETTER Photoshop

Basically: Sotede vinduer, skjev frontbumper, skjev bakfelg, skjev spoiler, Mongo bremsekalipere- og skive, men rett sideskjørt og lys

Men på en måte syntes jeg den var fet
Sist endret av Deadlock Radium; 2. desember 2009 kl. 18:45.
Du må nok i det minste lære deg the basics i PS før du poster noe
- heller ikke dumt å ha øye for proporsjoner
Sist endret av OracIe; 2. desember 2009 kl. 18:56.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Har selv "pimpet" en 2004 Mondeo, fordi jeg fikk lyst

Merk, bilen er laget i Photoshop på ca. 20min, så det er en del feil, i tillegg er den laget med touchpad.

Bilen FØR Photoshop

Bilen ETTER Photoshop

Basically: Sotede vinduer, skjev frontbumper, skjev bakfelg, skjev spoiler, Mongo bremsekalipere- og skive, men rett sideskjørt og lys

Men på en måte syntes jeg den var fet
Vis hele sitatet...
Sotingen av rutene var bra, var en ganske stor farge forskjell på fronfangeren og selve bilen. Og burde gjort den litt rundere i kanten på den framre hjulbuen. Ellers grei
Jeg er ganske "meh" i PS da, og jeg lagde Mondeoen bare på faen, siden en i klassen min hater Ford, og da spesielt gamle Mondeoer
Folk vet at det går ann og gi konstruktiv kritikk og ikke bare at dette var jævli rævva?
Måten du har klippet ut bilen på er virkelig choppy, veldig ujenvt. Vinkelen ser helt urealistisk ut i forhold til bakgrunnen. Og du burde få den mer "blendet" inn så det ser mer ut som et bilde og ikke 1 bakgrunns bilde og en bil du bare har klasket på.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Har selv "pimpet" en 2004 Mondeo, fordi jeg fikk lyst

Merk, bilen er laget i Photoshop på ca. 20min, så det er en del feil, i tillegg er den laget med touchpad.

Bilen FØR Photoshop

Bilen ETTER Photoshop

Basically: Sotede vinduer, skjev frontbumper, skjev bakfelg, skjev spoiler, Mongo bremsekalipere- og skive, men rett sideskjørt og lys

Men på en måte syntes jeg den var fet
Vis hele sitatet...
hjulene ser skjeve ut, og bremseskivene er alt for små i forhold til felgene. Ellers mye bra.