Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1269
Lite info ute og ingenting som jeg finner på norske forum, ingen som har vært borti dette som vil komme med erfaringer/meninger
Posetive/negative

Link meg gjerne til riktig tråd om den finnes fra før
Har selv ingen erfaring med dette stoffet, men har grei interesse for drugs så jeg leser mye.
Jeg har lest veldig mye negativt om hexen på reddit og hadde ikke rørt det med armen til en politimann engang.

Veldig drøye bivirkninger, avhengighet og hyppig redoseing.
Sist endret av Kjelldriver; 17. september 2018 kl. 14:48.
Kan absolutt anbefales.

Oppleves som super cola med alle fordelene forsterket og ingen av de negative effektene. Meget potent og varer lenge. Jeg ville sagt at 1g Hexen tilsvarer rundt 7-10g god cola. Våkner uten hangover og føler meg ikke tømt som på andre stoffer.

Av negative ting: Det er utrolig lett og redosere på dette stoffet så er man av personen som ikke klarer styre seg selv burde man ikke sitte på mye av gangen. Det er etter hva jeg har lest også lettere og komme i psykose sammenlignet med amf om man kjører en bender på flere dager uten søvn. Så bruk med måte. 50mg holder i massevis på en kveld ute.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Kan absolutt anbefales.

Oppleves som super cola med alle fordelene forsterket og ingen av de negative effektene. Meget potent og varer lenge. Jeg ville sagt at 1g Hexen tilsvarer rundt 7-10g god cola. Våkner uten hangover og føler meg ikke tømt som på andre stoffer.

Av negative ting: Det er utrolig lett og redosere på dette stoffet så er man av personen som ikke klarer styre seg selv burde man ikke sitte på mye av gangen. Det er etter hva jeg har lest også lettere og komme i psykose sammenlignet med amf om man kjører en bender på flere dager uten søvn. Så bruk med måte. 50mg holder i massevis på en kveld ute.
Vis hele sitatet...
Vet du om det slår ut på urinprøve hos lege? Eventuelt på hva?
Sitat av Litagooo Vis innlegg
Vet du om det slår ut på urinprøve hos lege? Eventuelt på hva?
Vis hele sitatet...
Er et stimulant så slår vel ut som amfetamin på standard prøver.
Hvorfor i all verden skulle det slå ut som amfetamin bare fordi det er en stimulant? Koffein er en stimulant.
Ettersom at det er et cathinone som i de fleste tilfeller har veldig lik kjemiske struktur som amfetamin.
Da kunne du jo ha sagt det; det er et helt annet argument enn at det er en stumulant.

Men i.o.m. at det finnes egne tester for cathinone, tviler jeg på at stoffet vil slå ut som amfetamin.