Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1042
Vet ikke hvor mange her som har brukt iSkole, men er fyllt 18 og lurer på hvordan jeg fjerner foreldrene mines tillgang på iskole? Har vært mye styr med fravær og gidder ikke å vite at de overvåker alt jeg gjør på skolen. Har også en konto i DNB som moren min har tilgang til, men jeg går ut ifra at det bare er å lage ny konto ved mindre jeg kan fjerne hennes adminisrasjons rettigheter fra kontoen?
Snakk med skolen, og gi beskjed om at du trekker tilbake tillatelsen til at foreldrene skal ha tilgang på iSkole, også kontakter du DNB for å fjerne moren din fra kontoen.
Har selv DNB og fjernet mine foreldres tilgang på kontoen min da jeg fylte 18. Det finner du ganske så lett om du logger inn i nettbanken og blar litt. De mister tilgang og oversikt omtrent umiddelbart etter du har trykket "fjern" på den aktuelle personen. Jeg har ikke kodebrikken min her akkurat nå, så jeg kan ikke finne ut nøyaktig hvor du skal se. Men jeg fant det veldig kjapt da jeg gjorde det husker jeg.
Trådstarter
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Har selv DNB og fjernet mine foreldres tilgang på kontoen min da jeg fylte 18. Det finner du ganske så lett om du logger inn i nettbanken og blar litt. De mister tilgang og oversikt omtrent umiddelbart etter du har trykket "fjern" på den aktuelle personen. Jeg har ikke kodebrikken min her akkurat nå, så jeg kan ikke finne ut nøyaktig hvor du skal se. Men jeg fant det veldig kjapt da jeg gjorde det husker jeg.
Vis hele sitatet...
Done , takk!