Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4287
Hvor mye kan man ta av denne? 0,5mg før det blir en farlig dose? Kan den eventuelt bli farligere om den mikses med andre antidepressive, vival eller alkohol? Noen som vet?
Tror den absolutt minste doseringen man tar når det blir utgitt av lege er 0,25. En 0,5 er helt fin startdose første gangen du tar det. Har ingen kontradiksjoner med antideppresive, men dersom du skal blande med alkohol ville jeg holdt inntaket lavt da de har en synergieffekt som tilsier at både alkohol og rivotril blir potensert Men en pils eller 2 ved siden av evt et glass vin er bare kos.
Du kan spise enorme mengder rivotril på en gang uten å dø av rent fysiologiske komplikasjoner, såfremt du ikke kombinerer det med andre dempende stoffer som opiater eller alkohol. Problemet er at dersom du spiser mange rivotril vil du trolig ikke huske noe av de neste dagene og du vil med all sannsynlighet ødelegge en hel masse for deg selv. Man blir kjempedum og gjør idiotiske ting og eier ikke konsekvenstankegang på rivotril. Spiser du rivotril vil det ta ca. 40 timer før halvparten av rivotrilen er borte fra systemet ditt. Med andre ord, spiser du 3 rivotril på lørdag kveld vil det på tirsdag morgen være som om du akkurat tok en rivotril.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare å spise ivei! Hadde 50 Rivotril forrige uke (selv ganske erfaren innenfor benzo, spesielt Rivotril)
Før jeg fikk de 50 hadde jeg spist en del fra før av tidligere den uken, så følte såogsi ingenting av 5-10 rivo. Endte med at det de 50 rivotrilene ble borte på 2 dager, siste dagen spiste jeg 20+, 14 av dem ca 23:00 den ene kvelden, kjente såogsi ingenting så tok frem en vinflaske å drakk et lite glass å kjente med en gang at rivotrilene jeg hadde tatt begynte å virke sammen med alkohol. Vil tro jeg ble immun mot Rivotril, noe jeg sikkert er den dag idag da dette bare er en uke siden.
Beklager for litt rotete post, men håper du skjønte poenget med at 0,5mg Rivotril er ikke farlig i det hele tatt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare å spise ivei! Hadde 50 Rivotril forrige uke (selv ganske erfaren innenfor benzo, spesielt Rivotril)
Før jeg fikk de 50 hadde jeg spist en del fra før av tidligere den uken, så følte såogsi ingenting av 5-10 rivo. Endte med at det de 50 rivotrilene ble borte på 2 dager, siste dagen spiste jeg 20+, 14 av dem ca 23:00 den ene kvelden, kjente såogsi ingenting så tok frem en vinflaske å drakk et lite glass å kjente med en gang at rivotrilene jeg hadde tatt begynte å virke sammen med alkohol. Vil tro jeg ble immun mot Rivotril, noe jeg sikkert er den dag idag da dette bare er en uke siden.
Beklager for litt rotete post, men håper du skjønte poenget med at 0,5mg Rivotril er ikke farlig i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Hva prøver du å oppnå med et slikt forbruk?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare å spise ivei!
Beklager for litt rotete post, men håper du skjønte poenget med at 0,5mg Rivotril er ikke farlig i det hele tatt
Vis hele sitatet...
ja å dette vet du sikkert? Du vet vel att alle mennesker kan reagere forskjellig på medikamenter? vet du at jeg får migrene av ibux? får du det? kanskje ikke? nei det er fordi alle mennesker har forskjellig biologi. ingen av oss er like
Det farligste er faren du utgjør for deg selv og andre. Kan bli mye vold og ødeleggelse, spesielt blandet med alkohol. Du vil ikke dø av en enorm dose rivotril, men du kan fort kjøre deg ihjel.
Heisann!
Tenkte jeg skulle legge inn en update,

Jeg slukte en pakke med 20 stk 5mg vival og 150 stk rivotril ( en hel pakke) (og et brett med paracet) har ingen anelse hvor mye antidepressive jeg hadde i meg)


Eneste som skjedde var:
Ambulanse - kjørte meg til sylehuset - lå i koma - fikk lungeinfeksjon og blære problemer.

Hadde en kamerat som ringte ambulansen da så ikke sikkert jeg hadde vært her i dag om det ikke var for den karen.
Sist endret av Uflaks98; 25. november 2017 kl. 00:49.
I helvete, det er det drøyeste jeg har hørt.
Åssen gikk det med levra?

Glad du lever
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
I helvete, det er det drøyeste jeg har hørt.
Åssen gikk det med levra?

Glad du lever
Vis hele sitatet...
Hahah takk har ikke hatt problemer med den såvidt jeg vet. Det meste havna i lungene så jeg har tatt masseeee antibiotika da, (hence infeksjonen) men klarer ikke pisse da så må ha sånn kateter inntil kroppen min har fått rensa ut alt. Klarte å gå selv i dag da 👍🏼 Håper ikke innleggelsen etterpå blir så dårlig..
Sitat av Uflaks98 Vis innlegg
Heisann!
Tenkte jeg skulle legge inn en update,

Jeg slukte en pakke med 20 stk 5mg vival og 150 stk rivotril ( en hel pakke) (og et brett med paracet) har ingen anelse hvor mye antidepressive jeg hadde i meg)


Eneste som skjedde var:
Ambulanse - kjørte meg til sylehuset - lå i koma - fikk lungeinfeksjon og blære problemer.

Hadde en kamerat som ringte ambulansen da så ikke sikkert jeg hadde vært her i dag om det ikke var for den karen.
Vis hele sitatet...
Haha, var dette ett suicide-attempt gone wrong eller?
Ser ellers ingen grunn till 20 Vival og 150 Rivotril.
Og Paracet? But why man? Haha.

Husker du att du tok alt dette?
Var det ett medvetet valg, eller ett blackout-valg?

Godt att du fremdeles er her med oss, ta det lugnt fremover kompis.
Det må man vel bare kalle en sinnsyk benzo dose. Bra det gikk bra med deg.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Haha, var dette ett suicide-attempt gone wrong eller?
Ser ellers ingen grunn till 20 Vival og 150 Rivotril.
Og Paracet? But why man? Haha.

Husker du att du tok alt dette?
Var det ett medvetet valg, eller ett blackout-valg?

Godt att du fremdeles er her med oss, ta det lugnt fremover kompis.
Vis hele sitatet...

Ja var det altså. Fikk snakket meg unna innleggelse etter jeg ble frigitt fra sykehuset siden jeg sa jeg bare tok resten av pillene siden jeg var «forvirret og desperat» av vivalen.

Jeg husker jeg slukte vivalene, så glasset med rivotril og paracet og så ble jeg fortalt i ettertid jeg tok quentin sandez atpåtil.

Guess jeg slapp billig unna? Våkna etter 3 dager, Litt kjipt å overleve da nå som folk tror jeg er attention hoe.
Blæra er fiksa innen uka, samme med lungene, Ble bare infeksjon

Men skal ta det rolig fremover ass ��
Sist endret av Uflaks98; 27. november 2017 kl. 23:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Shit mann. Godt att du er i liv.
Eller hvordan føler du selv?

Du kom jææævligt billig unna. Snakka om att dodge a bullet.
I verste fall, verre enn døden, kunne du ha blitt en grønnsak.
Pissa i en bag og kommunicera med blinking.

Har selv suttit med piller, sprit, rakblad og ett badekar for att gjøre slut på alt.
Send en PM om du vil prate noen gang, om panikken kommer.
Jeg er en fremling for deg, men jeg kan lytte på det du kanskje ikke vil si til noen i din familje/kjæreste.
En del ting kan man ikke si til de man elsker uten att de blir helt førtvivlade av det.

Ta det rolig bror.