Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1183
Noen som vil dele sine erfaringer med denne vaporizeren? Tenker da i forbindelse med forskjellige typer hasj.
Genialt redskap. Tjenes inn igjen i løpet av noen uker. Blir mye fjernere. Kan bruke både grønt og brunt, må bare skifte litt mer rister med brunt.

Hatt min i 6 år har brukt flere tusen ganger.

Send pm og spør, jeg er en selverklært volcanoekspert!

Kjøp volcano solid, ikke easy valve. Ekstra screen set, noen ruller poser osv, så er du klar! Prøv å ikke bøy ristene.
Må kanskje regne med en valve hoousing pr år og litt småtteri, men bare å handle rett fra produsentens nettside!
Støtter #TrippyKing her, Volcano fungerer utrolig godt og er en utrolig god investering for den som røyker mye, om så bare på helg. Forbruket blir langt mindre, fortjenesten langt høyere og til syvende og slutt er det mye sunnere. Kjør på sier jeg bare! =)
En flott maskin rent funksjonsmessig, men ikke særlig chill å puffe på en knitrende plastpose i lengden.
Trådstarter
Takk for responsen sweet
Er det like strengt som "vanlige" røykemetoder?
Niks, ved riktig temperatur så er det som å puste luft som smaker litt snacks.

Litt derfor jeg aldri bruker min, liker å kjenne det rive i lungene. Har dog ingenting negativt å si om den ellers.