Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2150
Har invistert en del i bitcoin for et par år siden noe som viser seg å være en god investering. Er nå på utkikk etter å investere i en eller flere coins som fortsatt er relativt billige. Har vurdert å investere i Litecoin, da det fortsatt er ganske billig. Men, jeg har også sett på Ripple, NEM, BitShares og IOTA som fortsatt ikke engang koster 1 dollar per coin.
Å investere i Ripple og IOTA virker som det beste valget eller hva tenker dere?
NEM har hatt en ganske solid boost den siste uken, men den absolutt mest interesante cryptoen, etter min mening er Monero, med fokus på sikkerhet og privacy, helt og holdent desentralisert og tilsynelatende solid teknologi bygget helt open source. De har en ganske stor community og mange bidragsytere og svært lite sensasjonelt hypete prat.

Jeg hadde tatt en titt på dem om du tenker å holde penger der lenge.
Jeg holder selv:

ICN - Iconomi - Digital asset management platform.
ANT- Aragon Network token - Plattform for bedriftsløsninger.
FUN- FunFair - Protokoll for gambling via blockchain, flere kjente fjes involvert her.
PAY- TenX Paytoken - Produktet deres er ett visakort som lar deg betal overalt med bitcoin/eth.
KEK - KeKCoin - fordi...meme's.