Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6812
Jeg har gitt faen i om naboene mine har merket lukten av hasj, og røyket både mye og ofte i boretslaget jeg bor i. Har vanligvis et vindu åpent, men sitter ikke ved det eller blåser rett ut. Jeg vet det lukter -noe-, men tror ikke noen merker så mye til det. Kan se for meg at hun på 85 rett over meg kan lukte det hvis hun lener seg utenfor kanten på balkongen, men hun er 85 tross alt.
Alle kattene i nabolaget samler seg rundt terrassen min, så de lukter det tydeligvis

Men tenkte å handle inn noe weed, og det lukter vel litt mer enn vanlig? Burde jeg stramme inn rutinene mine? Jeg har omtrent ikke luktesans, så det er ikke så lett å finne ut av dette selv...

Jeg leste om noen som fikk besøk av politiet etter at noen hadde luktet weed fra utsiden og ringt, men sånt må jo være sjeldent?

Har du noen gang gått forbi et sted og luktet at noen tar seg noen trekk?
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Tror det er få eller ingen som gidder å bry seg om at det lukter litt weed "ute"
Men hvis du mener at du har litt nyskjerrige naboer som skal finne "han knarkisen" som bor i borettslaget sitt, vil jeg anbefale deg å stramme litt på rutinene.

Men hvis du har fellesgang utenfor utgangsdøra di, vil jeg råde deg til å ha vinduene dine åpne fremfor at det går ut i gangen. Det er bedre et det lukter i 10 sek utenfor vinduet ditt, fremfor flere timer i fellesgangen
Sist endret av Dr. fungitumb; 5. juli 2011 kl. 12:29.
Vil anbefale deg å kjøpe en luktfjerner spray fra biltema eller noe lignende, de fungerer meget bra mot alle typer lukt. =)
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Men de lukter jo horehus somregel
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Jeg vet det lukter -noe-, men tror ikke noen merker så mye til det. Kan se for meg at hun på 85 rett over meg kan lukte det hvis hun lener seg utenfor kanten på balkongen, men hun er 85 tross alt.

...

Jeg leste om noen som fikk besøk av politiet etter at noen hadde luktet weed fra utsiden og ringt, men sånt må jo være sjeldent?
Vis hele sitatet...
Jeg ville vært mer bekymra for evt gjester hos den 85 år gamle dama enn noen andre.

Evt Narvestad.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Et par tips til røyking inne!
Vet om en liten rund boks med en hard grå/grønn masse oppi som dreper røyklukt i rommet automatisk, den heter "Air sponge"!
http://www.thebugstore.net/files/1563406/uploaded/AirSponge.gif
En kompis har brukt slike bokser i 2 år, funker utmerket.
Grønn shit lukter MYE kraftigere enn brunt, så skal ikke store spliffen til før noen kan merke litt spesiell lukt
Hvorfor ikke bare ta med deg jointen å nyte litt norsk natur? Evt gå en tur å bli bedre kjent i nabolaget ?

Plutselig har 85åringen hjemmebesøk av legen, som får en liiiten mistanke når han kjenner lukta... 10 spenn på at han ringer snuten ;|
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Men de lukter jo horehus somregel
Vis hele sitatet...
Luktfjerne spray lukter jo absolutt ingenting, gjør jo om røykskyene til helt frisk luft!

Tror du har kjøpt feil spray altså
Det er da bare å helle eddik i ei skål, trenger ikke slike bokser.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Sitat av Torepia Vis innlegg
Luktfjerne spray lukter jo absolutt ingenting, gjør jo om røykskyene til helt frisk luft!

Tror du har kjøpt feil spray altså
Vis hele sitatet...
Tenker Glade lissom.. Kanskje ikke det beste produktet akkurat
Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Grønn shit lukter MYE kraftigere enn brunt, så skal ikke store spliffen til før noen kan merke litt spesiell lukt
Hvorfor ikke bare ta med deg jointen å nyte litt norsk natur? Evt gå en tur å bli bedre kjent i nabolaget ?

Plutselig har 85åringen hjemmebesøk av legen, som får en liiiten mistanke når han kjenner lukta... 10 spenn på at han ringer snuten ;|
Vis hele sitatet...

Jeg skulle gjerne gjort det i naturen, men så bor jeg i en by, da. og jeg syns det er kleint nok å gå i bakgatene i Amsterdam med jointen i hånda..

Jeg røyker bare på kveldene, så gjester og leger hos hun over går greit! Hører med en gang om det er noen fler enn henne som tramper der oppe uansett

Om det lukter horehus og offentlig urinal hos meg er jo et fett, jeg merker det ikke uansett. kan prøve med eddik først, men jeg har jo ikke mulighet til å kontrollere om det lukter mye/lite.
Sitat av vestal Vis innlegg
http://gizmodo.com/5795310/14-ways-t...with-the-dryer

Se punkt 14... kanskje det hjelper?
Vis hele sitatet...

Haha! ja, det funker sikkert
Jeg tror jeg bare kommer til å gi faen, og røyke uten å tenke noe mer på det
Folk flest gir nok faen hvis det bare er en liten lukt de ikke vet hvor kommer fra og ikke er helt sikker på hva er. Kan se for meg at noen kanskje kan finne på å ringe hvis de har et problem med deg fra før(kanskje du har mye fester/bråk, masse folk inn og ut etc). Men hvis du bare er en helt normal og anonym fyr er nok sjansen veldig liten.
kjør duftspray, eventuelt en parfyme du kan bruke til vanlig og bare ta noen sprut rundt deg etter en joint.

Hvis du kjøper slik spray kan du også smelte hjernen og fucke deg skikkelig ved å spraye det i en pose og inhallere det etterpå. Multiforbruk *thumbsup*
jeg har vel hatt 3 vorschpiel på like mange år, har aldri gjester, og er egentlig lite hjemme. smiler pent og hjelper til hvis noen naboer trenger det. Satser på at det går bra.


Det er litt vanskelig og "måle" hvor sterk en lukt er når man bare såvidt har luktesans, men forstår at det lukter mer enn hasj. Hvis noe skulle skje en kveld skal jeg bare ta det som en mann og godta det.
De som eventuelt skulle kjenne lukten så godt at kun hint av lukten holder for identifikasjon har sjelden noen interesse av å ta deg, heller ta en blås med deg
Sitat av Jesse_P Vis innlegg
De som eventuelt skulle kjenne lukten så godt at kun hint av lukten holder for identifikasjon har sjelden noen interesse av å ta deg, heller ta en blås med deg
Vis hele sitatet...
Da skal jeg dele med glede
Hva med kullfilter? Kan tenke meg det hjelper. En slik en!
Hvis du skulle finne på å kjøpe det her, så kjøp ihvertfall fra utlandet, blir mye billigere.
Sitat av Eriixn Vis innlegg
Hva med kullfilter? Kan tenke meg det hjelper. En slik en!
Hvis du skulle finne på å kjøpe det her, så kjøp ihvertfall fra utlandet, blir mye billigere.
Vis hele sitatet...
kullfiltere som det der blir brukt i forbindelse med cannabisdyrking og brygging av alkoholholdig drikke, ikke for å blåse sigarettrøyk gjennom
Om folk lukter? Tenk som meg Kjenner de lukta, så har de prøvd/vært interessert/har bekjente som har prøvd. Disse er ikke folk som med det første ringer politiet og sier "Det stinker weed her"!

Røyk og kos deg du Folk vil merke lukta, har flere ganger hørt av naboer (unge) som spøker med meg om røykinga mi, og stanken utenfor. Ingen klager, masse gamlinger som bort rundt omkring t.o.m. sivilpoliti rundt om i nabolaget (til tider)...
What Ivar said, meen jeg har også et tips til å fjerne lukten: skamtørk weeden så den kan knuses til sand med fingrene. Weed må inneholde ca. 30% vann for å holde på alle aromastoffene osv.

Jeg tar weeden min i en lufttett krukke, koker opp litt vann, setter krukken nedi når det akkurat er sluttet å koke også lar jeg fukten spre seg ut inni krukken, deretter lufter/blåser/tørker jeg bort all synlig fukt og gjentar det hele til weeden er tørr og kan pulveriseres. Den lukter mye mye mindre da, og smaker tilnærmet ingenting, som er den store nedsiden ved å tørke den på denne måten. Jeg bruker denne metoden for å få ut -all- fukten i weeden, ikke bare det i ytterlaget, og da må man bruke en krukke og litt temperatur, evt. være tålmodig som få.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Tenker Glade lissom.. Kanskje ikke det beste produktet akkurat
Vis hele sitatet...
Glade er jo luft med lukt.. altså en som maskerer weed lukta, ikke fjerner den.

Luftfjerner spray FJERNER lukten