Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3563
Hallo !

Prøvde og søke men fant ingen tråd om akkurat denne serien.

Sett gjennom alle de 4 sesongene som har kommet nå just for tredje gang og jeg kan si at dette er den beste komedie serien jeg noensinne har sett,

Noen som vet dato sesong 5 kommer?
Etter sommerferien en gang. Vanligvis i august-september. Tror ikke de har satt en spesifik dato enda.

Edit: alle de andre sesongene har kommet mellom 21-24 September, så tror nok det blir samme i år også.
Sist endret av nikons; 15. juni 2011 kl. 20:08.
Kvaliteten på serien synes jeg har dabbet av litt de siste sesongene, for all del fortsett en god serie men synes nerdehumoren de hadde i de to første sesongen spesielt med Sheldon var strålende. Synes det i det siste har blitt veldig mye kjærlighet og familiehumor akkurat som alle andre serier. Men fortsatt en glimrende serie
Er greit å se på, litt mye det samme, men greit nok. Lattermaskinen ødelegger en god del, den blir brukt helt ekstremt mye i den serien. Hver eneste lille kommentar blir overødslet av latter.
Enig, den minste bevegelse blir møtt med stormlatter.
Det er det som kalles sitcom, og jeg synes, personlig, at det er en del av sjarmen med sitcom-humor.
Sitat av TheView Vis innlegg
Kvaliteten på serien synes jeg har dabbet av litt de siste sesongene, for all del fortsett en god serie men synes nerdehumoren de hadde i de to første sesongen spesielt med Sheldon var strålende. Synes det i det siste har blitt veldig mye kjærlighet og familiehumor akkurat som alle andre serier. Men fortsatt en glimrende serie
Vis hele sitatet...
Enig med deg, den varme og gode nerdehumoren har blitt skyvd vekk til fordel for forholdet mellom Leonard og Penny.... Unødvendig, håper dette snur seg etterhvert.

Sheldon er den som egentlig gjør serien morsomt, pluss forskjellen mellom hovedpersonene. Ikke klissete kjærlighetsforhold og "vanlig" humor.
I liked it before it was popular!
Men helt alvorlig, mamma(!) sitter og ser på det nesten hver dag. Likte det bedre før da nerdehumoren og referansene til nerdekulturen stod mer i fokus. Nå er det som alle andre sitcoms.
Sist endret av nikons; 15. juni 2011 kl. 20:31.
Lhem's Avatar
Trådstarter
Sheldon og Wolowitz er vell dem som gjør serien morsom!
Bortsett fra Sheldon må jeg si at jeg syntes Howard er utrolig artig. Egentlig litt synd når han fikk fast følge.

Får helt latterkrampe når han diskuterer med mora si.
1 ting som øderlegger er lattermaskinen ja, den blir brukt i gjennom snitt annen vær linje vist ikke mere. Men eller helt topp serie ^^
Bitch, please
MrAsrud's Avatar
Sitat av DingoXo Vis innlegg
1 ting som øderlegger er lattermaskinen ja, den blir brukt i gjennom snitt annen vær linje vist ikke mere. Men eller helt topp serie ^^
Vis hele sitatet...
Hvis man leser det Chuck Lorre skriver etter hver episode står ofte mye piss, men mener å huske i en episode hvor han tok opp temaet om "maskiner", hvor han skrev og viste bilde av et vanlig publikum. Om dette er sant eller, kan ikke jeg bekrefte.
Ja, det har blitt mykje fiksering på forholdet mellom penny og leonard. Dette er vel fordi sheldon skal ha noke å klage over? Det som gjer The Big Bang Theory morsomt er sheldon! Det er vel på grunn av at han klager over alle mulige småting og skal alltid vere midtpunktet? Sheldon har alltid hatt noke imot kjærlighetsforholda til leonard, dette er for å ha litt variasjon i serien og for at sheldon alltid skal ha noke å klage over.
Synes det har tapt seg. De to første sesongene var nydelige! Men nå har jo Leonard ligget med ørten damer, som er pene som fy alle sammen(?), Rajesh har og ligget med pene dame nr2. Uten å snakke mens Sheldon har fått seg dame.

Overkant my sex, og mindre nerdehumor for min del. Dette + lattermaskinen gjør at jeg kan fint se en episode, men jeg ler ikke noe særlig.
S 1 & 2 var episke. Da måtte man faktisk være litt små "nerd" for å kunne skjønne deler av humoren.
Nå føler jeg kjærlighet og sex har blitt fokuset....dette er trist Ødelegger serien for min del...
Tror jeg har sett 1 episode i s 4 som jeg syns var ganske bra. Det er når Sheldon blir hacket....nuff said!
Denne serien havner glatt på topp 5 hos meg, tror jeg har ledd av hver eneste episode.
Synes 1 og 2 var kjempebra mens 3 var mer som en middels humorserie, men sesong 4 er faktisk skikkelig bra. Spessielt de 4-5 siste episodene.
Sitat av iMoan Vis innlegg
Synes 1 og 2 var kjempebra mens 3 var mer som en middels humorserie, men sesong 4 er faktisk skikkelig bra. Spessielt de 4-5 siste episodene.
Vis hele sitatet...
Må si meg ening der ja. Er en helt fantastisk serie, kan ikke vente til neste sesong kommer ut.
imdb.com er stedet du finner info om film og serier. Test det!
Den grusomme latterboksen ødelegger hele stemningen intelligent humor gir meg.
Sitat av Lhem Vis innlegg
Sheldon og Wolowitz er vell dem som gjør serien morsom!
Vis hele sitatet...
Enig. Bryr meg ikke om resten av dem, bortsett fra Penny så klart
Sitat av TheView Vis innlegg
Kvaliteten på serien synes jeg har dabbet av litt de siste sesongene, for all del fortsett en god serie men synes nerdehumoren de hadde i de to første sesongen spesielt med Sheldon var strålende. Synes det i det siste har blitt veldig mye kjærlighet og familiehumor akkurat som alle andre serier. Men fortsatt en glimrende serie
Vis hele sitatet...
Er vel ikke så lenge siden Sjelden Kuper planla 3-person-chess. Ikke helt familieorientert, den fyren er jo lost beyond compare.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Er vel ikke så lenge siden Sjelden Kuper planla 3-person-chess. Ikke helt familieorientert, den fyren er jo lost beyond compare.
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hvordan serien hadde vært uten Sheldon, han som limer sammen hele greia og gjør det bra
http://the-big-bang-theory.com/
No Episode Scheduled
The Big Bang Theory returns for its fifth season this fall on CBS.
Vis hele sitatet...
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Vet ikke helt hvordan serien hadde vært uten Sheldon, han som limer sammen hele greia og gjør det bra
Vis hele sitatet...
Ja, det er vel lengden på de sosiale antenne hans som gir drivet i serien. Vi vet jo aldri hva han er kapabel til å komme på neste gang. Skjematuren i samboerforholdet hans er jo et kasus i seg selv.
Sist endret av fxxked; 17. juni 2011 kl. 19:59.
Sitat av Anonym48997 Vis innlegg
Den grusomme latterboksen ødelegger hele stemningen intelligent humor gir meg.
Vis hele sitatet...
I følge Chuck Lorre selv bruker de ikke latterboks, men filmer foran publikum. Den "grusomme latterboksen" er altså reaksjonene fra publikum som er til stede i studio.

http://img99.imageshack.us/img99/4189/cqpyw.jpg
Sist endret av meitemark; 27. september 2023 kl. 11:22.
Sitat av Provo Vis innlegg
I følge Chuck Lorre selv bruker de ikke latterboks, men filmer foran publikum. Den "grusomme latterboksen" er altså reaksjonene fra publikum som er til stede i studio.

http://img99.imageshack.us/img99/4189/cqpyw.jpg
Vis hele sitatet...
Holy shit. Så alle rom de er i osv. er foran et live publikum? Det forklarer også hvorfor det er latter på bloopers:

http://www.youtube.com/watch?v=9gE3RGn5qkU
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av fxxked Vis innlegg
Er vel ikke så lenge siden Sjelden Kuper planla 3-person-chess. Ikke helt familieorientert, den fyren er jo lost beyond compare.
Vis hele sitatet...
Jeg vil påstå det blekner i forhold til diskusjon om u-/observerte fotoner gjennom dobbeltslisser, som åpnet hele serien.
Seriøst en av de bedre sitcomsa jeg noensinne har sett, sammen med how i met your mother og seinfeld! Friends er jo også en klassiker, men blekner litt når man ser det i ettertid.
Sist endret av RayMonk; 17. juni 2011 kl. 20:28.
Sitat av fxxked Vis innlegg
http://the-big-bang-theory.com/

Ja, det er vel lengden på de sosiale antenne hans som gir drivet i serien. Vi vet jo aldri hva han er kapabel til å komme på neste gang. Skjematuren i samboerforholdet hans er jo et kasus i seg selv.
Vis hele sitatet...
Elsker foredraget hans om hvorfor han må ha akkurat sin plass i sofaen, hvor perfekt den er i forhold til sol, vinkelen til TV'en osv

I'm sorry Penny, but Doodle jump is a game, Angry birds is a game, World of warcraft is a massively multi-player online role-playing... Alright so technically it's a game.
Vis hele sitatet...
For å ikke nevne vindraget så han ikke får øreværk...

Sitat av Provo Vis innlegg
I følge Chuck Lorre selv bruker de ikke latterboks, men filmer foran publikum. Den "grusomme latterboksen" er altså reaksjonene fra publikum som er til stede i studio.
Vis hele sitatet...
Mange show er filmet slik, Step by Step ble også filmet slik på 90-tallet.