Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7794
Jeg prøvde rådene i denne videoen men fikk beskjed om at den angitte modulen ikke ble funnet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Skriv kva du prøvde og kva feilmeldinger du fekk. Du har jo absolutt null info om OS, kva du har prøvd og allting - kun referanse til ein video.
Ofte en dedikert knapp på tastaturet (med en halvmåne) hos meg er det F4.
Om du har angitt det i strøminnstillinger så vil det å lokke lokket sette den i hvile modus.
Du kan også angi av/på knappen til det formålet.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg bruker Win+X, U, S. Dette er vel å merke på engelsk Windows, men det er ikke noe problem å finne ut hva ekvivalenten er, se hvilken bokstav som er understreket i menyen.
Sist endret av robhol; 27. februar 2021 kl. 12:39.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Skriv kva du prøvde og kva feilmeldinger du fekk. Du har jo absolutt null info om OS, kva du har prøvd og allting - kun referanse til ein video.
Vis hele sitatet...
Når jeg høyreklikker på ikonet får jeg følgende mål:
CWindows\System32\rundll32.exe Powrof.dll,SetSuspendState Sleep

OS er win 10 norsk
Sist endret av freak55; 27. februar 2021 kl. 20:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøvd opprette en ny strømstyringsplan?