Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5777
Jeg brukte en sånn mini display port til hdmi uten problemer. Den fungerer ikke lenger og mac´n jeg har nå har hdmi uttak, så da skal det vel bare å koble HDMI rett i macbooken? Jeg får ganske grei mouse lag når jeg kobler hdmi rett i macbooken.

Har prøvd å endre på scale i display meny uten hell. Må jeg skaffe meg en bedre HDMI kabel rett og slett?

Kjøpte en sånn billig belkin slim hdmi 4k til 229,- som ikke gjorde ting bedre. https://www.clasohlson.com/no/Exibel...bel-/p/38-8250

Fant denne som er grisebillig når jeg søkte på 60HZ 4k HDMI kabel
https://www.biltema.no/kontor-teknik...bel-2000044523

Må jeg ha ny og dyrere kabel? Tenkte å teste den biltema kabelen ettersom jeg har biltema rett borti her. Men, siden den er såpass billig kan det vel neppe fungere bedre enn belkin kabelen.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kabelen har neppe noko med latency å gjere.

Det er antakeleg problem med innstillingane på TVen. Prøv å sette den i gamingmodus e.l.
Trådstarter
5 0
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kabelen har neppe noko med latency å gjere.

Det er antakeleg problem med innstillingane på TVen. Prøv å sette den i gamingmodus e.l.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Okei. Jeg tror jeg fikk det til å fungere litt bedre nå faktisk.

Har jeg noe å hente med å kjøpe en bedre HDMI kabel? Jeg bruker en Macbook pro 2013 modell..

Gikk tilbake til en eldre HDMI kabel nå, så da leverer jeg rett og slett den andre tilbake.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av yihoo Vis innlegg
Har jeg noe å hente med å kjøpe en bedre HDMI kabel? Jeg bruker en Macbook pro 2013 modell..
Vis hele sitatet...
Nei. Ikkje når det kjem til latency eller kvalitet. Nyare kabler støtter typisk større oppløysing.