Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1133
Hei, fikk denne smsn fra posten idag;

Hei. Sending fra RAW ORGANICS, DANMARK har ankommet Postens tollager. Om Posten skal tollbehandle sendingen ber vi om at du sender inn følgende:

Faktura angående sendingens innhold og verdi må skaffes.


Dokumentasjon/info kan lastes opp via https://sporing.posten.no/sporing/********eller sendes til LSO Tollager, Pb 500 Alnabru, 0024 Oslo. Svar merkes med sendingsnummer *******

Ved manglende tilbakemelding returneres sendingen 26.10.2020.

Personopplysninger behandles iht. regler for personvern. Mer informasjon se: posten.no/fortolling

Sendte inn dokumenter om hva det var, altså cbdolje på 20% og noen cbdkapsler. Slipper dette gjennom, eller er jeg doomed?

Bruttern bestilte fra Sverige, og det kom gjennom, men pakken hans hadde blitt åpnet og testet.
Jeg er medlem i ei facebookgruppe for cbd i norge. Flere som har opplevd å må sende inn dokumentasjon, og når de gjør det sendes pakken videre i iallfall 9/10 ganger virker det som.
Virker ikke som tollen er så hard på cbd olje så lenge det ikke er med thc.
Begge mine fra Mels Premium i Spania gikk gjennom. Sendte inn kvittering på kjøp til Posten og betalte fortolling + moms ved utlevering.

Den litt bøse olja fra MrHemperek derimot gikk absolutt ikke gjennom. Beslaglagt og anmeldt for narkotikaovertredelse. Anmeldelsen og henleggelsen kom i samme brev, så ikke noe jeg bryr meg om. Denne olja inneholder visstnok 1.5% thc, mens Mels-olja er vel 0.2%.
Min raw organics olje kom i dag. No questions asked, verken vedrørende thc innhold, moms, eller signering (selv om den ble sendt rekommandert). Virker som posten og tollerne har fått litt korona angst...