Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2918
Posten kommer jo med mye rart, -og for tiden er jo handel innenlands å foretrekke når Tollen rensker markedet for frø.





Var skikkelig pakket så nå setter jeg i gang en liten grow til etter suksessen fra sist. Dette er Blueberry og Orange Cokies Photo som er full røtet og klar til omplanting i store potter. Hver enkelt plante var tapet individuelt slik at ingenting falt ut om pakken ble snudd og hele sulamitten i egen forseglet luftpose Da er det bare å finne frem pottene igjen og bli skitten på fingrene.
Sist endret av Illuminati; 29. april 2021 kl. 12:08.
Herregud hahahaha, dette må være noe av det beste jeg har sett Bra jobb posten! kos deg med de!
Artig å se proft pakket ja.
Haha så tøft, legger du ut flere oppdateringer etterhvert?
Ja - Skal sette i gang en grow nå og lage en dyrkelogg.

Jeg fikk litt blod på tann etter suksessen fra sist, og det var veldig fornøyelig å høste inn etter 5 måneder med innsats. Prøvde meg på å få fatt i frø, men alt av pakker ser ut til å gå i fella (ikke addressert til meg selv seff) og etter å ha fått 6 av 6 pakker stoppet på Lørenskog så gravde jeg dypt i lommen og kjøpte inn disse etter et tips som viste seg å holde vann.

Plantene var og limt fast til bunnen av vakumposen så dette var helproff og verdt pengene. De står nå å aklimatiserer seg og skal være i posene til bladene er nådd toppen av den. Den fungerer som en propagator og regner med de har vokst betydelig om et par tre dager. Skal ta bilder med tommestokk i dag og over helgen.

Noen som har prøvd Grow Diaries for å lage dyrkelogger ???
Veldig (U)smart å legge ut bilder hvordan pakken blir sendt i posten!
Sitat av Riskremen Vis innlegg
Veldig (U)smart å legge ut bilder hvordan pakken blir sendt i posten!
Vis hele sitatet...
Det blir sendt innenlands å da har det kanskje ikke noe å si? Er jo mye annet snusk som blir sendt også som ikke blir pakka spess godt i heletatt uten at det blir tatt.
Sitat av Riskremen Vis innlegg
Veldig (U)smart å legge ut bilder hvordan pakken blir sendt i posten!
Vis hele sitatet...
De andre (se plastesken til venstre) kom i en helt annen pakke fra en Elektrogrossist og pakke nr 3 kom i en annen - så la ut den mest anonyme. Virker som at fyren har et greit utvalg av pappkartonger
Sweet!

Gleder meg til å følge loggen fremover.

Forresten så ser stiklingene så fine ut at jeg ville pottet de over i nye potter med en gang hvis jeg var deg.

Stå på!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Syns det er kult å se entusiastisk fordeling av godene
Anonym bruker
"Målløs Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kult! Men er det trygt? Tipper en pakke som dette kunne bli tatt på DNA spor om det ble oppdaget og avsender er registrert i registeret. En ting er å pakke sendingen med hansker men stadiene før det som innsamling av papp for eksempel. Om ikke avsender dna så noens så lett å bli dømt tenker jeg i forhold til bevisbyrden jeg kjenner til fra lignende saker. Vær forsiktig
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvilke saker da?
Anonym bruker har muligens sett for seg DNA testing av postpakker i stor skala??? Vet ikke jeg, men kan virke som laborantene har mer enn nok med å teste Covid pr. nå. Rart hvor mye paranoia enkelte strains åpenbart kan gi..... ;-)

Fikk et hint om de ville gå rett i blomst etter to dager i mørke (inne i pakken), men for å være litt breikjefta her: Det tror ikke jeg. Som ordtaket sier, en svale skaper ingen sommer og to lange netter som avbrytes av 18/6 syklus kommer neppe til å sette blomst bare på trass. Stiklinger sendes frem og tilbake av mange sorter og slag i Hageselskapenes medlemsklubber uten at dette er et reelt problem. Da tenker jeg at det neppe blir et problem her heller.

Kommentere først, røyke etterpå ;-)
Iskald makkapikk
Blir de ikke satt i blomst når de er innpakket slik? Tviler på at det tar under 12 timer fra pakking til du pakker dem ut?

Edit: glem det. leste ikke hele posten din
Sist endret av Nordlandskuken; 30. april 2021 kl. 13:43.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Hei
Ikke driv å skriv om hvor man får kjøpt ting da folkens.
Kjipt at folk ikke bryr seg om regler så går det utover platformer som både freak og den subredditen